Euroleague Basketball i Motorola ogłaszają partnerstwo sportowe
9 stycznia 2024 r. - Euroleague Basketball i Motorola poinformowały o zawarciu kilkuletniej umowy, na mocy której do końca 2026 roku Motorola będzie smartfonowym partnerem premium (Mobile Smartphone Partner) obu serii elitarnych, koszykarskich rozgrywek: Turkish Airlines EuroLeague i BKT EuroCup. Oficjalne ogłoszenie partnerstwa odbędzie się 9 stycznia, podczas meczu Turkish Airlines EuroLeague, pomiędzy cenionymi drużynami Bayern Monachium i Real Madryt.
- Cieszymy się, mogąc powitać marki Motorola i Lenovo w naszej rosnącej rodzinie partnerów strategicznych - powiedział Paulius Motiejunas, dyrektor generalny Euroleague Basketball. - Podobnie jak Euroleague Basketball, Motorola słynie z bogatej historii, innowacyjności oraz pasji. Wspólnymi siłami będziemy łączyć ludzi za pośrednictwem sportu i technologii.
Motorola jest spółką zależną Lenovo od 2014 roku. Jest również liderem innowacyjności, który odgrywa zasadniczą rolę w rozwoju technologii mobilnych. Euroleague Basketball, znana z organizacji najważniejszych rozgrywek koszykarskich w Europie, zawsze zwraca szczególną uwagę na kibiców i niepowtarzalną atmosferę podczas meczów. Świadczy o tym także współpraca z marką Motorola. Partnerstwo skoncentruje się na zaspokajaniu zmieniających się potrzeb docelowych odbiorców - pasjonatów koszykówki, dzięki którym spotkania Euroligi są naprawdę wyjątkowe.
Euroleague Basketball to najnowszy przykład globalnego partnerstwa sportowego nawiązanego przez marki Motorola i Lenovo. Firma organizująca koszykarskie rozgrywki dołącza do innych słynnych organizacji, takich jak F1, Ducati Corse, Chicago Bulls, Milwaukee Bucks, La Liga czy San Diego Padres.
Fabio Capocchi, dyrektor generalny Motorola EMEA MBG, skomentował tę współpracę sponsorską następująco:
- W 2023 roku odnieśliśmy ogromny sukces dzięki partnerstwom w regionie EMEA, które odzwierciedlały pasje użytkowników naszych smartfonów. Nowy rok inaugurujemy jako sponsor Turkish Airlines EuroLeague i BKT EuroCup, a więc najważniejszych europejskich rozgrywek koszykarskich. To doniosła chwila dla Motoroli i kamień milowy w ewolucji naszej marki. Jesteśmy marką zorientowaną na potrzeby konsumentów, a dzięki najnowszemu partnerstwu możemy dotrzeć do społeczności całej Euroligi. Chcemy pomagać kibicom żyć ich własnym stylem i realizować ich pasje. Jesteśmy zaszczyceni współpracą z Euroleague Basketball i cieszymy się, że będziemy mogli realizować naszą ambicję bycia motorem pozytywnych zmian.
Lara Rodini, dyrektor ds. sponsoringu i aktywacji w Lenovo, dodała:
- Z prawdziwą przyjemnością ogłaszamy nowe partnerstwo z Euroleague Basketball. To kolejny przykład na to, jak ważna dla naszej firmy jest obecność w świecie sportu. Posłuży ona zwiększeniu rozpoznawalności marki i umacnianiu pozycji Lenovo na globalnej scenie. Wyznajemy te same wartości. Łączą nas pasja, silna motywacja, poświęcenie, orientacja na wyniki oraz duch zespołowy. Będziemy współpracować w środowisku, w którym kibice reprezentują długą historię przywiązania do sportowych, społecznych oraz etycznych wartości. Sponsoring Turkish Airlines EuroLeague i BKT EuroCup to dla nas także znakomita okazja, aby połączyć tysiące ludzi pochodzących z różnych krajów, dając im możliwość opowiedzenia własnych historii. Dzięki temu partnerstwu Motorola będzie mogła tworzyć bardziej ekskluzywne treści, promujące europejską koszykówkę i angażujące fanów tego sportu na całym świecie.
- Z radością ogłaszamy współpracę z firmą Motorola, jedną z ikonicznych marek w świecie technologii mobilnych. Cieszy nas, że Motorola podziela nasze kluczowe wartości: zorientowanie na fanów oraz ciągłą innowacyjność. Euroleague Basketball szczyci się ugruntowaną obecnością w całym regionie, dzięki czemu stanowimy dla marek jedną z niewielu prawdziwie ogólnoeuropejskich platform - podkreślił Gawain Davies, starszy dyrektor ds. partnerstwa korporacyjnego i licencjonowania Euroleague Basketball. – Czekamy teraz na możliwość współpracy, aby zapewnić zupełnie nowe wrażenia wszystkim fanom Euroleague Basketball.
Na mocy umowy marka Motorola będzie eksponowana podczas wszystkich meczów Euroleague i EuroCup - zarówno na miejscu podczas rozgrywek, jak i podczas transmisji za pośrednictwem platform cyfrowych.
Kolejne inicjatywy skierowane do kibiców Euroleague i EuroCup, które wykorzystają rozbudowaną infrastrukturę firm Lenovo oraz Motorola, zostaną zapowiedziane w późniejszym terminie.
Współpraca Euroleague Basketball oraz marki Motorola pozwoli na wspólne przesuwanie granic innowacyjności z myślą o realizacji potrzeb oraz oczekiwań kibiców. W ramach rozwoju partnerstwa obie strony planują wprowadzanie przełomowych rozwiązań, które zapewnią nowe doznania miłośnikom europejskiej koszykówki.

ASICS kontynuuje współpracę z Andrzejem Witkiem

Dołącz do ASICS FrontRunner Poland! Ruszyła rekrutacja na 2025 rok

ASICS wprowadza nowy model butów biegowych NOVABLAST 5
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Transport
Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.
Ochrona środowiska
Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów

Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.