eSky.pl nawiązuje współpracę z Huawei
Spersonalizowane oferty podróżnicze eSky.pl już niebawem będą dostępne w Huawei Assistant, czyli kompleksowym serwisie ułatwiającym użytkownikom smartfonów dostęp do przydatnych usług i najnowszych informacji.
Firma eSky.pl została wybrana jako dostawca ofert lotów i podróży dla posiadaczy smartfonów Huawei w całej Europie. Jest to jeden z etapów współpracy pomiędzy tymi markami. Pierwszym z nich było pojawienie się aplikacji eSky w sklepie z aplikacjami Huawei AppGallery. Kolejny etap to udostępnienie spersonalizowanych ofert podróżniczych w Huawei Assistant, gdzie treści z aplikacji eSky zaciągane będą bezpośrednio do kart AI Tips. Dzięki integracji aplikacji eSky z usługą Huawei, osoby planujące podróż będą mogły szybko wyszukać najbardziej atrakcyjne połączenia lotnicze oraz w prosty sposób kupić bilety.
Następnym etapem rozwoju współpracy obu firm, będzie umożliwienie użytkownikom Huawei Assistant rezerwacji hoteli oraz wynajmu samochodów na całym świecie. eSky.pl będzie dostarczać treści aż w 29 różnych językach dla posiadaczy telefonów Huawei.
Huawei Assistant jest już preinstalowany na smartfonach Huawei Mate 30 i Mate 30 Pro oraz smartfonach serii P40, sprzedawanych na europejskich rynkach, z najnowszą wersją autorskiej nakładki Huawei EMUI 10 (Huawei Assistant można też pobrać z Huawei AppGallery). Użytkownicy pozostałych urządzeń Huawei z EMUI 9.1 mogą pobrać Huawei Assistant poprzez stronę internetową.

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji
Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.