Emplocity zintegrowało HireBota z systemem eRecruiter
Emplocity S.A., zajmująca się automatyzacją procesów w biznesie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, zintegrowała jeden ze swoich flagowych produktów o nazwie HireBot z eRecruiter - najczęściej wykorzystywanym w Polsce systemem do rekrutacji, z usług którego skorzystało już ponad 1600 firm z różnych branż. Dzięki tej integracji rekruterzy wykorzystujący HireBota otrzymują wygodne i skuteczne narzędzie, pozwalające zaoszczędzić czas w procesie rekrutacyjnym.
- Wykorzystujemy autorską technologię konwersacyjnej sztucznej inteligencji i przetwarzania języka naturalnego w projektowaniu oraz implementacji rozwiązań automatyzujących procesy biznesowe firm. Jednym z flagowych produktów Emplocity jest HireBot, aplikacja która wspiera rekruterów w najbardziej czasochłonnych i powtarzalnych czynnościach procesu rekrutacji i selekcji. Integracja naszego rozwiązania z systemem eRecruiter daje nam przewagę nad konkurencją oraz pozwala dotrzeć do większej grupy potencjalnych klientów. – powiedział Krzysztof Sobczak, CEO Emplocity SA
eRecruiter to tzw. ATS (ang. Applicant Tracking System) i jest najczęściej wykorzystywanym w Polsce systemem do rekrutacji, który wspiera rekruterów w pracy zdalnej, rekrutowaniu najlepszych talentów i efektywnym zarządzaniu aplikacjami z wielu źródeł. Z systemu skorzystało już ponad 1600 firm, zarówno lokalnych jak i międzynarodowych z kilkudziesięciu branż.
- Sztuczna inteligencja HireBota odpowie na typowe pytania kandydata, przeprowadzi standardowe testy, dopasuje kandydata do oferty i wykona screening. Aplikacje kandydatów obsłużonych przez HireBota są automatycznie przenoszone do systemu eRecruitera, do dalszego procesowania. Istotną korzyścią integracji dla użytkownika HireBota jest oszczędność czasu. Dzięki temu rekruterzy będą mogli poświęcić go na rozmowy z kandydatami wybranymi do kolejnych etapów. – podkreślił Arkadiusz Talun, CTO Emplocity SA.
Emplocity tworzy innowacyjne rozwiązania wspierające prowadzenie biznesu, oparte na sztucznej inteligencji. Spółka wykorzystuje metody głębokiego uczenia maszynowego oraz przetwarzania języka naturalnego. Zastosowane algorytmy automatyzują procesy biznesowe klientów pomagając zaoszczędzić czas i pieniądze. Wśród pozostałych gotowych produktów opartych na platformie Emplocity są już m.in. IntraBot automatyzujący komunikację wewnętrzną w firmach w wybranych obszarach (newsy, onboarding, baza wiedzy, helpdesk, sprawy pracownicze, employer branding). Q&A BOT - chatbot automatyzujący komunikację z klientami. LexBot, który wspiera pracę prawników. Platforma Emplocity może być z powodzeniem wykorzystana do budowy innych specjalistycznych botów domenowych automatyzujących wybrane procesy.

Nowy model myjni przemysłowej NOYEN: Dlaczego warto zainwestować w kompaktowe rozwiązanie mycia detali

5G Broadcast: Emitel testuje nowy standard telewizji mobilnej dla Telewizji Puls

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.