Komunikaty PR

Wyzwanie Veganuary z Vegan Pizza Club

2024-01-05  |  09:47
Biuro prasowe

Głównym celem akcji Veganuary jest zachęcenie jak największej liczby osób do przejścia na dietę w pełni roślinną na cały styczeń. Do popularności akcji z pewnością przyczynia się fakt rosnącej ilości i propozycji produktów wegańskich oraz oferty w restauracjach. Dla tych, którzy nie do końca odnajdują się w standardowych pozycjach vegan z rozwiązaniem przychodzi Vegan Pizza Club czyli marka z portfolio multibrandu sieci FoodX. Wegańska pizza tak jak jej starszy brat Pizza BOYZ to  koncept oparty w całości na idei porn food i traktujący jedzenie jako kompleksowe doświadczenie. W menu Vegan Pizza Club znajdują się wegańskie wersje znanych klasyków czyli Mac & VEGAN Cheeze czy Mangola, ale także wariacje takie jak Kimchi Fries czy Qrczak Generała Tso. W sumie w menu znajduje się 6 pizz do których przygotowano 8 wegańskich sosów.    
 

Vegan Pizza Club odpowiada na potrzeby vegan, którzy mają ochotę na niestandardową wariację w swoim codziennym jadłospisie, ale jednocześnie jest na tyle inkluzywna, że posmakuje także osobom „flex”, które choć nie jedzą w 100% roślinnie, to coraz częściej sięgają po wegańskie dania. Veganuary jest zatem idealnym momentem, żeby poznać markę i spróbować jej wegańskiego menu, które zaskoczy nie tylko rewelacyjnym smakiem, ale także unikalnym wyglądem.   


Specjalnie z okazji Veganuary marka Vegan Pizza Club zaplanowała cały szereg aktywności pod spójnym hasłem GREEN IS COOL. Przez cały miesiąc w menu dostępna będzie sezonowa pizza Shrooooms, która do tej pory pojawiała się tylko raz w roku i uznawana jest przez klientów restauracji jako najlepsza pizza z portfolio brandu. Oprócz tego do każdej zamówionej pizzy dodawana będzie darmowa, zielona lemoniada. Całość działań zostanie wsparta przez konkursy, sondy i influencerów, co będzie można obserwować na bieżąco na instagramie marki @veganpizzaclubpl.       
 

Vegan Pizza Club dostępna jest we wszystkich restauracjach sieci FoodX: w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu, a także w dostawach na platformach delivery współpracujących z restauracjami w poszczególnych miastach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ekologia Nie tylko dla gigantów. Jak zarządzanie emisjami pomaga MŚP sięgać po zielone finansowanie Biuro prasowe
2025-07-17 | 06:00

Nie tylko dla gigantów. Jak zarządzanie emisjami pomaga MŚP sięgać po zielone finansowanie

Dzisiaj zarządzanie firmą to znacznie więcej niż troska o produkcję, sprzedaż czy świadczenie usług. Przedsiębiorca, który chce skutecznie się rozwijać i utrzymać
Ekologia „Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol
2025-05-23 | 13:00

„Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol

Trwa dyskusja nad kwestiami związanymi z gospodarką odpadami opakowaniowymi, w tym nad przyszłym systemem Rozszerzonej Odpowiedzialności Producenta. Cały czas mamy do czynienia
Ekologia Polski System Kaucyjny i Canpack Recycling podpisują list intencyjny – razem dla efektywnego systemu kaucyjnego w Polsce
2025-05-22 | 13:30

Polski System Kaucyjny i Canpack Recycling podpisują list intencyjny – razem dla efektywnego systemu kaucyjnego w Polsce

Polski System Kaucyjny (PSK) oraz Canpack Recycling podpisały list intencyjny, rozpoczynając strategiczną współpracę na rzecz budowy nowoczesnego, ogólnopolskiego systemu

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Handel

W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.

Prawo

Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.