Wysoce energooszczędne lampy Lena Lighting na terenie marketu budowlanego Mrówka
Optymalne oświetlenie przestrzeni przy minimalnym poborze energii elektrycznej to zawsze wyzwanie, szczególnie w przypadku przestrzeni sklepowych, hal przemysłowych i magazynowych. Dlatego w budynku marketu budowlanego Mrówka Miękinia zainstalowano innowacyjne lampy o wysokiej skuteczności świetlnej od Lena Lighting. Na terenie parkingu również znalazły się cenione oprawy od wielkopolskiego producenta.
Nowoczesny market budowlany Mrówka w Miękini na Dolnym Śląsku, to przykład przestrzeni, w której postawiono na zrównoważony rozwój i produkty o wysokiej skuteczności świetlnej. Zarówno w budynku, jak i na okalającym go parkingu, zainstalowano nowoczesne oświetlenie LED od Lena Lighting, zapewniające wysoki poziom oszczędności energii. Lampy, które znalazły się na terenie składu budowlanego, wyróżniają trwałość i szerokie funkcjonalności.
Wśród zamontowanych produktów znalazły się te z linii Linea S LED, posiadające klasę energetyczną A. Rozświetlają one centralną część budynku, czyli salę sprzedaży. Konstrukcja profili świetlnych pozwala na ich łatwy i szybki montaż oraz precyzyjne oświetlenie dużych przestrzeni, dbając o dobrą widoczność pomiędzy półkami oraz wyspami i bezpieczeństwo obsługi oraz gości sklepu. Do strefy biurowej wybrano Baris 40 LED, o nowoczesnym, minimalistycznym designie. Lampy posiadają specjalne przesłony, które eliminują efekt olśnienia, sprawiając, że praca przy komputerze jest znacznie bardziej komfortowa. Na zapleczu natomiast postawiono na downlighty Nectra LED oraz SQ 600, które rozprowadzają światło równomiernie na całej powierzchni, ułatwiając identyfikację towarów, nawet w trudno dostępnych miejscach.
Parking Mrówka Miękinia oświetlono wysoce energooszczędnymi oprawami Astra LED ze zintegrowanym modułem LED. Niezwykle wysoka skuteczność świetlna do 153 lm/W i możliwość regulacji uchwytu, pozwalają na skuteczne dopasowanie kąta, pod jakim oprawa będzie oświetlać teren zewnętrzny. To niezwykle ważne, aby dostosować rozsył do warunków panujących na zewnątrz tak, aby umożliwiał swobodne poruszanie się po placu. Dopełnieniem zewnętrznej infrastruktury są oprawy Mitra LED, o wysokim stopniu szczelności IP66 oraz odporności na udary mechaniczne IK07.
Łącznie na terenie Mrówka Miękinia znalazło się 150 lamp od Lena Lighting.

„Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol

Polski System Kaucyjny i Canpack Recycling podpisują list intencyjny – razem dla efektywnego systemu kaucyjnego w Polsce

Amazon 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.