Komunikaty PR

W czołówce od 150 lat: jubileuszowy rok DB Schenker

2022-01-24  |  01:00
Biuro prasowe

Warszawa, 13 stycznia 2022 r. - Od konnych zaprzęgów do bezzałogowych dronów
– w 2022 roku DB Schenker obchodzi 150. rocznicę powstania firmy. Bazując na bogatym doświadczeniu w zarządzaniu łańcuchami dostaw, firma z główną siedzibą w Niemczech już dawno stała się jednym z wiodących dostawców usług logistycznych na świecie. Właśnie rozpoczyna się jubileuszowy rok i wiele inicjatyw, podkreślających wizję DB Schenker, związaną z rozwojem przedsiębiorstw i poprawą jakości życia dzięki kształtowaniu światowych połączeń.

 

1 lipca 1872 r. Gottfried Schenker założył firmę DB Schenker w Wiedniu. Jego podejście polegające na łączeniu pojedynczych przesyłek w zbiorcze, stało się w tamtych czasach przełomową innowacją. Bazując na tym dziedzictwie, firma rozszerzyła swój zasięg na cały świat i wszystkie środki transportu. A celem DB Schenker jest w dalszym ciągu kształtowanie przyszłości branży za pomocą nowatorskich, cyfrowych i ekologicznych rozwiązań.

 

Pod hasłem „150 Years Elevating Lives”, w rocznicowym roku organizowane jest specjalne wyzwanie - konkurs dla pracowników. Dzięki dedykowanej aplikacji mobilnej koleżanki i koledzy z różnych krajów i kontynentów mogą liczyć kroki i śledzić swoje fizyczne i mentalne aktywności.

 

Za wszystkie zliczone osiągnięcia sportowe DB Schenker przekaże środki finansowe na rzecz starannie wybranych organizacji charytatywnych, które nawiązują do zaangażowania firmy w realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ. Zebrane środki za pierwszy kwartał trafią do WeForest, organizacji działającej na rzecz ochrony środowiska. Celem jest wsparcie działań typu sadzenie drzew, ochrona lasów i innych projektów ekologicznych w Brazylii i Etiopii. Kolejne projekty będą dotyczyć ochrony oceanów i czystego powietrza oraz inicjatyw społecznych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ekologia „Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol Biuro prasowe
2025-05-23 | 13:00

„Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol

Trwa dyskusja nad kwestiami związanymi z gospodarką odpadami opakowaniowymi, w tym nad przyszłym systemem Rozszerzonej Odpowiedzialności Producenta. Cały czas mamy do czynienia
Ekologia Polski System Kaucyjny i Canpack Recycling podpisują list intencyjny – razem dla efektywnego systemu kaucyjnego w Polsce
2025-05-22 | 13:30

Polski System Kaucyjny i Canpack Recycling podpisują list intencyjny – razem dla efektywnego systemu kaucyjnego w Polsce

Polski System Kaucyjny (PSK) oraz Canpack Recycling podpisały list intencyjny, rozpoczynając strategiczną współpracę na rzecz budowy nowoczesnego, ogólnopolskiego systemu
Ekologia Amazon 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej
2025-01-21 | 06:00

Amazon 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej

Zgodnie z danymi Bloomberg NEF, Amazon jest 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej, Globalny lider e-commerce i jedna

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.