Komunikaty PR

W czołówce od 150 lat: jubileuszowy rok DB Schenker

2022-01-24  |  01:00
Biuro prasowe

Warszawa, 13 stycznia 2022 r. - Od konnych zaprzęgów do bezzałogowych dronów
– w 2022 roku DB Schenker obchodzi 150. rocznicę powstania firmy. Bazując na bogatym doświadczeniu w zarządzaniu łańcuchami dostaw, firma z główną siedzibą w Niemczech już dawno stała się jednym z wiodących dostawców usług logistycznych na świecie. Właśnie rozpoczyna się jubileuszowy rok i wiele inicjatyw, podkreślających wizję DB Schenker, związaną z rozwojem przedsiębiorstw i poprawą jakości życia dzięki kształtowaniu światowych połączeń.

 

1 lipca 1872 r. Gottfried Schenker założył firmę DB Schenker w Wiedniu. Jego podejście polegające na łączeniu pojedynczych przesyłek w zbiorcze, stało się w tamtych czasach przełomową innowacją. Bazując na tym dziedzictwie, firma rozszerzyła swój zasięg na cały świat i wszystkie środki transportu. A celem DB Schenker jest w dalszym ciągu kształtowanie przyszłości branży za pomocą nowatorskich, cyfrowych i ekologicznych rozwiązań.

 

Pod hasłem „150 Years Elevating Lives”, w rocznicowym roku organizowane jest specjalne wyzwanie - konkurs dla pracowników. Dzięki dedykowanej aplikacji mobilnej koleżanki i koledzy z różnych krajów i kontynentów mogą liczyć kroki i śledzić swoje fizyczne i mentalne aktywności.

 

Za wszystkie zliczone osiągnięcia sportowe DB Schenker przekaże środki finansowe na rzecz starannie wybranych organizacji charytatywnych, które nawiązują do zaangażowania firmy w realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ. Zebrane środki za pierwszy kwartał trafią do WeForest, organizacji działającej na rzecz ochrony środowiska. Celem jest wsparcie działań typu sadzenie drzew, ochrona lasów i innych projektów ekologicznych w Brazylii i Etiopii. Kolejne projekty będą dotyczyć ochrony oceanów i czystego powietrza oraz inicjatyw społecznych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ekologia Kolorowe butelki są większym źródłem mikroplastiku, niż białe lub czarne Biuro prasowe
2024-11-20 | 13:07

Kolorowe butelki są większym źródłem mikroplastiku, niż białe lub czarne

Plastikowe butelki jednorazowe mogą być źródłem szkodliwego mikroplastiku, a z badań wynika, że te kolorowe – zielone, niebieskie czy czerwone – mogą być jego jeszcze
Ekologia Kolejny sportowiec stawia na ekologię
2024-11-07 | 10:20

Kolejny sportowiec stawia na ekologię

ZDJĘCIA:
Ekologia Pompa ciepła i biomasa, czyli zgrany duet
2024-10-23 | 14:25

Pompa ciepła i biomasa, czyli zgrany duet

Jednym z urządzeń grzewczych wybieranych, w ramach dotychczasowych edycji Programu Czyste Powietrze, jest powietrzna pompa ciepła. Mimo wielu zalet, jak każde urządzenie, ona także ma swoje

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.