Komunikaty PR

Vileda wprowadza na rynek nową ściereczkę z mikrofibry w 100% z recyklingu

2021-05-27  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Andrzej Czech
Sfera Group

ul. Sudecka 96 lok. 39
53-129 Wrocław
a.czech|sfera-group.pl| |a.czech|sfera-group.pl
605248210
www.sfera-group.pl
Do pobrania Vileda ( 0.23 MB )

Nowy produkt powstał zgodnie z zasadami gospodarki w obiegu zamkniętym: ściereczka jest wykonana w 100% z PET, pochodzącego z recyklingu, a kartonowe opakowanie w 100% nadaje się do recyklingu. Wprowadzenie na rynek nowej ściereczki jest częścią strategii Viledy, która opiera się na innowacyjności, skupionej na zrównoważonym rozwoju.

100% z recyklingu i najlepsze efekty czyszczenia

Nowa ściereczka i opakowanie zostały zaprojektowane tak, aby w praktyce realizować zasady gospodarki w obiegu zamkniętym, jednocześnie spełniając wysokie wymagania, dotyczące wydajności czyszczenia, które użytkownicy kojarzą ze ściereczkami z mikrofibry. Nowe ściereczki składają się w 100% z materiału PET, pochodzącego z recyklingu z plastikowych butelek. Producent zadbał też o ekologiczne, kartonowe opakowanie. Brązowy karton zewnętrzny (eksponowany na półce) został wykonany w ponad 90% z materiałów, pochodzących z recyklingu i nadających się do recyklingu. – Konsumenci poszukują produktów o wiele bardziej przyjaznych dla środowiska, ale nie chcą rezygnować z wydajności czyszczenia lub wygody – mówi Piotr Piecha, Dyrektor Marketingu w Vileda.

W testach porównawczych produktów nowa tkanina, pochodząca z recyklingu zachowuje się tak samo pod względem wszystkich istotnych kryteriów jak nasze, najlepiej sprzedające się, trwałe ściereczki Microfibre Colors – dodaje Piotr Piecha.

Love it clean

Nowy produkt, jako jeden z pierwszych z serii Vileda, został oznaczony nowym oznaczeniem „Love it clean”. – Opracowywanie jeszcze bardziej zrównoważonych rozwiązań jest kluczowym filarem naszego podejścia do innowacji. Nieustannie badamy nowe, bardziej zrównoważone rozwiązania i bierzemy pod uwagę kryteria środowiskowe w całym naszym łańcuchu wartości – od zaopatrzenia do utylizacji. Naszym logo „Love it Clean” chcemy zapewnić konsumentów o korzyściach dla środowiska, płynących z naszych innowacji – wyjaśnia Piotr Piecha. – Tylko produkty, które spełniają wiele surowych kryteriów środowiskowych, kwalifikują się do umieszczenia na opakowaniu logotypu „Love it clean” – dodaje.

Vileda marką przyjazną środowisku

Wprowadzenie na rynek nowego produktu jest częścią szerszej inicjatywy firmy, która ma na celu promowanie zrównoważonego rozwoju. – Zrównoważony rozwój wymaga zaangażowania ze strony społeczeństwa, w tym firm na całym świecie – mówi Tim Molek, Prezes Regionu AMER Consumer i odpowiedzialny za strategię zrównoważonego rozwoju Freudenberg Home and Cleaning Solutions – firmy, do której grupy należy marka Vileda.

Tworząc nowe produkty, wierzymy we wdrażanie rozwiązań wysokiej jakości, które cenią nasi konsumenci, ale w możliwie najbardziej zrównoważony sposób. Dzięki naszej globalnej strategii zrównoważonego rozwoju „Love it Clean” dążymy do tego, aby jako całość stać się firmą bardziej przyjazną dla środowiska. Jesteśmy zaangażowani w realizację wizji gospodarki w obiegu zamkniętym, świata, w którym odpady są ponownie wykorzystywane i pozostają w cyklu gospodarczym. Dlatego wyznaczyliśmy sobie ambitne cele w ramach Globalnego Zobowiązania Fundacji Ellen MacArthur – tłumaczy ekspert.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Sfera Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ekologia Nie tylko dla gigantów. Jak zarządzanie emisjami pomaga MŚP sięgać po zielone finansowanie Biuro prasowe
2025-07-17 | 06:00

Nie tylko dla gigantów. Jak zarządzanie emisjami pomaga MŚP sięgać po zielone finansowanie

Dzisiaj zarządzanie firmą to znacznie więcej niż troska o produkcję, sprzedaż czy świadczenie usług. Przedsiębiorca, który chce skutecznie się rozwijać i utrzymać
Ekologia „Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol
2025-05-23 | 13:00

„Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol

Trwa dyskusja nad kwestiami związanymi z gospodarką odpadami opakowaniowymi, w tym nad przyszłym systemem Rozszerzonej Odpowiedzialności Producenta. Cały czas mamy do czynienia
Ekologia Polski System Kaucyjny i Canpack Recycling podpisują list intencyjny – razem dla efektywnego systemu kaucyjnego w Polsce
2025-05-22 | 13:30

Polski System Kaucyjny i Canpack Recycling podpisują list intencyjny – razem dla efektywnego systemu kaucyjnego w Polsce

Polski System Kaucyjny (PSK) oraz Canpack Recycling podpisały list intencyjny, rozpoczynając strategiczną współpracę na rzecz budowy nowoczesnego, ogólnopolskiego systemu

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Prawo

Mikro-, małe i średnie firmy liczą na lepszy dostęp do finansowania. To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego

Sektor MŚP stanowi 99 proc. firm w Polsce i odpowiada za prawie połowę polskiego PKB. Dlatego od jego rozwoju w dużej mierze uzależniony jest wzrost gospodarczy. Ekonomiści wskazują jednak, że poziom inwestycji jest zbyt niski, by budować silne podstawy rozwoju. Jak  wskazuje Rzecznik MŚP, przedsiębiorcy liczą na lepszy dostęp do finansowania bankowego. Chodzi nie tylko o wsparcie inwestycji w kraju, lecz również w ekspansji zagranicznej.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.