Tygryski BIO podwójnie nagrodzone w plebiscycie Influencer’s TOP 2020
Kukurydziane chrupki Tygryski BIO otrzymały nagrodę Influencer’s TOP 2020 w plebiscycie prowadzonym przez portal AllAboutLife, stając się tym samym niekwestionowanym liderem wśród przekąsek dla dzieci. Tygryski BIO zwyciężyły w aż dwóch kategoriach: EKO/NATURALNE oraz DZIECI/NASTOLATKI.
– Zdobyte laury dowodzą, że stawiając na innowacyjne rozwiązania, czyli odpowiedni, prosty i krótki skład oraz ekologiczne, biodegradowalne opakowania, podjęliśmy słuszną decyzję. Podwójna nagroda w tegorocznym plebiscycie Influencer’s TOP, to dla nas duże wyróżnienie, a zarazem mobilizacja do dalszej pracy – mówi Gabriela Antczak z firmy Gabriela Antczak Marketing Outsourcing, pod której opieką strategiczną odbywa się poszerzenie asortymentu Tygrysków. – Obserwujemy trendy konsumenckie i zawsze staramy się odpowiadać na potrzeby klientów. Przyznane Tygryskom BIO nagrody potwierdzają, że w przypadku tego produktu udało nam się w 100% zrealizować ten cel i potwierdzają najwyższą jakość naszych chrupek – dodaje Antczak.
Tygryski BIO to idealna przekąska dla maluchów, którą chętnie częstują się również ich rodzice. Są produkowane z najwyższej jakości składników, tylko od sprawdzonych dostawców. Posiadają certyfikat „zielonego listka”, który potwierdza, że te chrupki kukurydziane spełniają restrykcyjne normy i powstają zgodnie z zasadami rolnictwa ekologicznego. Tygryski BIO mają tzw. „czystą etykietę” i są doskonałym wyborem dla konsumentów, którzy poszukują wyrobów o sprawdzonym składzie, bez substancji dodatkowych. Wyróżniają się niesamowitą chrupkością i niepowtarzalnym smakiem.
Tygryski wspierają działania proekologiczne na wielu płaszczyznach. Są pakowane w folię biodegradowalną, która szybko się rozkłada i jest wykonana z materiałów kompostowalnych. Ich ingerencja w otoczenie jest dzięki temu ograniczona do minimum. Warto dodać, że TBM jest pierwszą firmą na polskim rynku przekąsek, która wprowadziła zastosowanie takiej folii.
Tygryski BIO pomagają rodzicom zadbać nie tylko o jadłospis najmłodszych, ale również o wykształcenie w nich świadomości ekologicznej już od najmłodszych lat. Aktywne zaangażowanie w działania na rzecz środowiska naturalnego to najlepsza droga do wykształcenia nawyku troski o przyrodę i najbliższe otoczenie oraz podejmowanie mądrych i odpowiedzialnych decyzji konsumenckich. – Firma TBM nie tylko wprowadziła w 100% ekologiczny produkt na rynek, prowadzi też edukację w tym obszarze i promuje odpowiedzialne podejmowanie decyzji konsumenckich. Brand hero – lubiany Tygrysek – jest wykorzystywany do bezpośredniej komunikacji z rodzicami i dziećmi. Został przygotowany tzw. Manifest Tygryska, pokazujący konkretne możliwości, jak być bardziej „eko” na co dzień – podsumowuje Antczak.
W plebiscycie Influencer’s TOP influencerzy i gwiazdy wybierają najlepsze produkty z danego okresu. Organizator zaprasza do współpracy najbardziej opiniotwórcze osoby, mające wpływ na decyzje konsumenckie tysięcy osób.
Tygryski BIO są dostępne w dwóch wersjach: jako chrupki i pałeczki.
Cena:
Tygryski chrupki kukurydziane BIO ok. 2,90 zł/50 g
Tygryski pałeczki kukurydziane BIO ok. 2,90 zł/60 g
Tygryski to jedna z marek firmy TBM Sp. z o.o., istniejącej na polskim rynku od 1992 r. Spółka zajmuje się produkcją wielu rodzajów przekąsek, wytwarzanych w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym i dedykowanych do różnych grup docelowych. Firma z największą starannością dba o klientów, poprawiając i udoskonalając produkty oraz zapewniając im wysoką jakość, co jest poparte najwyższymi ocenami audytów systemów bezpieczeństwa żywności.
Amazon 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej
Hydrodynamiczne generatory kawitacyjne: przełom w oczyszczaniu rurociągów
Kolorowe butelki są większym źródłem mikroplastiku, niż białe lub czarne
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Sektor budowlany coraz bardziej skupia się na celach dekarbonizacji. Firmom potrzebne jest jednak wsparcie finansowe i legislacyjne
Sektor budowlany coraz mocniej koncentruje się na realizacji celów dekarbonizacji. Przed polskim budownictwem stoją liczne wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem, redukcją emisji CO2 oraz dostosowaniem się do unijnych regulacji wspierających te działania. Cała branża już inwestuje w zielone technologie i innowacje, ale by skutecznie realizować założenia dekarbonizacji, konieczne jest wsparcie – zarówno finansowe, jak i legislacyjne.
Handel
Europoseł PiS: Trump tak przyspiesza Amerykę, że my zostaniemy w tyle. Wszystko przez „kaganiec pseudoekologiczny”
– Donald Trump tak przyspiesza Amerykę, że my zostaniemy w tyle – uważa europoseł PiS Jacek Ozdoba, odnosząc się do wycofania się Stanów Zjednoczonych z porozumienia paryskiego. Polityk krytykuje władze UE oraz przedstawicieli koalicji rządzącej w Polsce za negatywne oceny i wypowiedzi pod adresem nowego prezydenta USA, które mogą utrudnić współpracę.
Handel
Branża drzewna obawia się zalewu mebli z importu. Apeluje o wypracowanie strategii leśnej państwa
Organizacje branżowe i przedsiębiorstwa sektora drzewnego, które porozumiały się w ramach Koalicji na Rzecz Polskiego Drewna, protestują przeciwko planom Ministerstwa Klimatu i Środowiska dotyczącym wyłączenia z gospodarki leśnej 20 proc. polskich lasów. Ich zdaniem taka decyzja stwarza realne zagrożenie dla trwałości lasów i uderzy w polską branżę meblarską. Pracę może stracić nawet 70 tys. osób, a straty dla budżetu państwa szacowane są na 4,5 mld zł.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.