Komunikaty PR

Super Prezenty inwestują w mural oczyszczający powietrze – tym razem w Krakowie!

2021-12-23  |  14:30
Biuro prasowe

Super Prezenty kontynuują wspieranie środowiska poprzez kolejną odsłonę współpracy z fundacją EcoEvolution.org i z Grupą RW. Jej wynikiem jest powstanie kolejnej ekologicznej reklamy wielkoformatowej. Tym razem można ją zobaczyć w Krakowie, naprzeciwko wejścia do Galerii Krakowskiej, gdzie marka Super Prezenty posiada swój sklep stacjonarny.

 

Pierwszy mural sygnowany logiem Super Prezentów powstał w Warszawie na ul. Wilczej i widnieje tam od listopada. Krakowski mural powstały na początku grudnia jest znacznie większych rozmiarów; jego powierzchnia wynosi aż 100 m2. Czy to dobrze? Oczywiście – w końcu im większy mural, tym więcej pożytku dla środowiska!

 

Oba murale zostały namalowane przy użyciu specjalnej farby KNOxOUT, która redukuje tlenki azotu. Taki skład farby minimalizuje zanieczyszczenia powietrza wywołane smogiem.

 

Dlaczego Kraków?

 

Czynnikami przemawiającymi za wyborem Krakowa w kontekście prowadzenia dalszych działań prośrodowiskowych są: stan powietrza i poziom zanieczyszczenia spowodowany smogiem. Ostatnie informacje dotyczące jakości powietrza – zarówno w tym mieście, jak i Warszawie – są bardzo niepokojące.

 

Problem dotyczący smogu jest tematem poruszanym w skali międzynarodowej. Marka Super Prezenty postanowiła wyjść naprzeciw potrzebom konsumentów i stworzyć projekt, który wpłynie na architekturę miasta wizualnie, a także przyczyni się do poprawy jakości życia jego mieszkańców.
 

Kraków to także istotne miasto w odniesieniu do działania marki Super Prezenty, która posiada w stolicy Małopolski aż 4 punkty handlowe. Łącząc promocję firmy z troską o środowisko, marka spod znaku różowego słonia udowadnia, że marketing może być twórczy, ciekawy i pożyteczny.

 

Pożytek tkwi w składzie!

 

Stworzenie ekologicznych murali przy użyciu farb KNOxOUT pozwoli zredukować szkodliwe zanieczyszczenia z powietrza i zneutralizować liczne bakterie bądź wirusy, by nie dopuścić do rozwinięcia pleśni czy rozprzestrzeniania drobnoustrojów.

 

Wszystko to za sprawą formuły nano-dwutlenku-tytanu, który w kontakcie z promieniami słonecznymi uaktywnia reakcje chemiczne likwidujące wszelkie zanieczyszczenia i mikroorganizmy. Ponadto farby KNOxOUT nie produkują lotnych związków organicznych i redukują tlenki azotu wytwarzane podczas jazdy samochodem czy innymi pojazdami spalinowymi.

 

Murale a misja Super Prezentów

 

Decyzja o stworzeniu w Krakowie ekologicznego muralu powstała z chęci wsparcia działań CSR-owych w sposób odpowiadający filozofii marki, jak  też mieszkańcom samego Krakowa. Murale to bowiem jedna z najchętniej wskazywanych form reklam wielkoformatowych, którą chcieliby oglądać mieszkańcy różnych miast, ze względu na jej aspekt wizualny i estetyczny, który wpływa pozytywnie na architekturę całego miasta.

 

Marka Super Prezenty ma w ten sposób nadzieję, że dzięki stworzeniu tych dwóch eko-murali małymi krokami przyczyni się do poprawy jakości powietrza w największych metropoliach w Polsce i pozostanie w świadomości konsumentów jako marka nieobojętna na problemy środowiskowe, a także działająca na rzecz poprawy jakości życia mieszkańców Polski.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ekologia „Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol Biuro prasowe
2025-05-23 | 13:00

„Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol

Trwa dyskusja nad kwestiami związanymi z gospodarką odpadami opakowaniowymi, w tym nad przyszłym systemem Rozszerzonej Odpowiedzialności Producenta. Cały czas mamy do czynienia
Ekologia Polski System Kaucyjny i Canpack Recycling podpisują list intencyjny – razem dla efektywnego systemu kaucyjnego w Polsce
2025-05-22 | 13:30

Polski System Kaucyjny i Canpack Recycling podpisują list intencyjny – razem dla efektywnego systemu kaucyjnego w Polsce

Polski System Kaucyjny (PSK) oraz Canpack Recycling podpisały list intencyjny, rozpoczynając strategiczną współpracę na rzecz budowy nowoczesnego, ogólnopolskiego systemu
Ekologia Amazon 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej
2025-01-21 | 06:00

Amazon 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej

Zgodnie z danymi Bloomberg NEF, Amazon jest 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej, Globalny lider e-commerce i jedna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Edukacja

Trwa budowa nowoczesnego systemu ostrzegania i alarmowania. Ma być gotowy do końca tego roku

Państwowa Straż Pożarna wdraża nowoczesny system ostrzegania i alarmowania. Obejmie ponad 4 tys. lokalizacji w całej Polsce, a łącznie na ten cel trafi 175 mln zł. Kluczowe zmiany to wymiana syren analogowych na cyfrowe, budowa nowoczesnej infrastruktury komunikacyjnej oraz integracja systemów ostrzegania na poziomie samorządowym i rządowym. Budowa systemu to jeden z elementów ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej. Ma być gotowy do końca 2025 roku.

Konsument

Luka cyrkularności w Polsce wynosi 90 proc. Jesteśmy dopiero na początku drogi do obiegu zamkniętego

Gospodarka obiegu zamkniętego (GOZ), inaczej gospodarka cyrkularna, to model gospodarczy, który dąży do minimalizacji odpadów i maksymalnego wykorzystania zasobów. Na razie polska gospodarka osiągnęła cyrkularność w nieco ponad 10 proc., więc mamy dużo do nadrobienia. Tym bardziej że pojawiają się kolejne unijne regulacje, które wymuszą na nas przyspieszenie procesu dochodzenia do GOZ. Jedną z nich jest rozporządzenie w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych (PPWR), które zacznie obowiązywać od sierpnia 2026 roku.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.