Super Prezenty inwestują w mural oczyszczający powietrze – tym razem w Krakowie!
Super Prezenty kontynuują wspieranie środowiska poprzez kolejną odsłonę współpracy z fundacją EcoEvolution.org i z Grupą RW. Jej wynikiem jest powstanie kolejnej ekologicznej reklamy wielkoformatowej. Tym razem można ją zobaczyć w Krakowie, naprzeciwko wejścia do Galerii Krakowskiej, gdzie marka Super Prezenty posiada swój sklep stacjonarny.
Pierwszy mural sygnowany logiem Super Prezentów powstał w Warszawie na ul. Wilczej i widnieje tam od listopada. Krakowski mural powstały na początku grudnia jest znacznie większych rozmiarów; jego powierzchnia wynosi aż 100 m2. Czy to dobrze? Oczywiście – w końcu im większy mural, tym więcej pożytku dla środowiska!
Oba murale zostały namalowane przy użyciu specjalnej farby KNOxOUT, która redukuje tlenki azotu. Taki skład farby minimalizuje zanieczyszczenia powietrza wywołane smogiem.
Dlaczego Kraków?
Czynnikami przemawiającymi za wyborem Krakowa w kontekście prowadzenia dalszych działań prośrodowiskowych są: stan powietrza i poziom zanieczyszczenia spowodowany smogiem. Ostatnie informacje dotyczące jakości powietrza – zarówno w tym mieście, jak i Warszawie – są bardzo niepokojące.
Problem dotyczący smogu jest tematem poruszanym w skali międzynarodowej. Marka Super Prezenty postanowiła wyjść naprzeciw potrzebom konsumentów i stworzyć projekt, który wpłynie na architekturę miasta wizualnie, a także przyczyni się do poprawy jakości życia jego mieszkańców.
Kraków to także istotne miasto w odniesieniu do działania marki Super Prezenty, która posiada w stolicy Małopolski aż 4 punkty handlowe. Łącząc promocję firmy z troską o środowisko, marka spod znaku różowego słonia udowadnia, że marketing może być twórczy, ciekawy i pożyteczny.
Pożytek tkwi w składzie!
Stworzenie ekologicznych murali przy użyciu farb KNOxOUT pozwoli zredukować szkodliwe zanieczyszczenia z powietrza i zneutralizować liczne bakterie bądź wirusy, by nie dopuścić do rozwinięcia pleśni czy rozprzestrzeniania drobnoustrojów.
Wszystko to za sprawą formuły nano-dwutlenku-tytanu, który w kontakcie z promieniami słonecznymi uaktywnia reakcje chemiczne likwidujące wszelkie zanieczyszczenia i mikroorganizmy. Ponadto farby KNOxOUT nie produkują lotnych związków organicznych i redukują tlenki azotu wytwarzane podczas jazdy samochodem czy innymi pojazdami spalinowymi.
Murale a misja Super Prezentów
Decyzja o stworzeniu w Krakowie ekologicznego muralu powstała z chęci wsparcia działań CSR-owych w sposób odpowiadający filozofii marki, jak też mieszkańcom samego Krakowa. Murale to bowiem jedna z najchętniej wskazywanych form reklam wielkoformatowych, którą chcieliby oglądać mieszkańcy różnych miast, ze względu na jej aspekt wizualny i estetyczny, który wpływa pozytywnie na architekturę całego miasta.
Marka Super Prezenty ma w ten sposób nadzieję, że dzięki stworzeniu tych dwóch eko-murali małymi krokami przyczyni się do poprawy jakości powietrza w największych metropoliach w Polsce i pozostanie w świadomości konsumentów jako marka nieobojętna na problemy środowiskowe, a także działająca na rzecz poprawy jakości życia mieszkańców Polski.

Druga edycja Hansgrohe Aqua Days już 10 i 11 maja

VIVO! Stalowa Wola rozdaje sadzonki drzew i malin za odpady

Jedyna szansa dla Bałtyku – wszystkie ręce na pokład!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Firma

Warszawa dołącza do prestiżowego grona. Miasto wyrasta na jednego ze start-upowych liderów
Stolica Polski z każdym rokiem umacnia swoją pozycję jako ważny i prężnie rozwijający się hub dla start-upów. Na potencjał tutejszego rynku wpływają m.in. wykształcona kadra techniczna, coraz większe zainteresowanie ze strony międzynarodowych funduszy i rozwinięty ekosystem wspierania innowacji. Warszawa dołączyła właśnie do prestiżowego grona miast, które mają własną edycję przewodnika „Startup Guide”. Ma on ułatwić początkującym przedsiębiorcom, również z zagranicy, start na tutejszym rynku. – To niesamowite, że ktoś w Bostonie będzie mógł wziąć go do ręki i pomyśleć: „może warto byłoby zacząć robić coś ciekawego w Europie, właśnie w Warszawie” – mówi Aureliusz Górski, dyrektor wykonawczy Fundacji Venture Café Warsaw, współinicjator przewodnika
Partner serwisu
Farmacja
Coraz więcej firm i instytucji bierze udział w tworzeniu Polskiej Doliny Medycznej. Pierwsze projekty już są gotowe

W ciągu dziewięciu miesięcy działalności Warsaw Health Innovation Hub inicjatywa Agencji Badań Medycznych pozyskała 20 partnerów. To podmioty z szeroko pojętego sektora medycznego, które wspólnie chcą pracować nad innowacjami w branży i usprawniać tym samym polski system opieki zdrowotnej z korzyścią dla pacjentów. Pierwsze projekty już są gotowe. Dotyczą one m.in. wykorzystania sztucznej inteligencji oraz personalizowania terapii w onkologii. Współpraca podmiotów publicznych i firm prywatnych, m.in. producentów leków i technologii medycznych, ma w założeniu doprowadzić w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat do powstania Polskiej Doliny Medycznej.
Współpraca

Obsługa konferencji prasowych
Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.