Komunikaty PR

Schneider Electric dekarbonizuje kanały IT dzięki usłudze Zeigo Activate

2023-10-09  |  11:20

 

  • Nowe rozwiązanie w modelu SaaS (Software as a Service) pomoże partnerom Schneider Electric, w tym małym i średnim przedsiębiorstwom, określić cele dekarbonizacji, opracować plan działania i zapewnić dostęp do ekosystemu wyspecjalizowanych dostawców usług.
  • Schneider Electric został uznany za czempiona w rankingu Canalys 2023 „Sustainable Ecosystems Leadership Matrix” w związku z nieustannym zaangażowaniem w zrównoważony rozwój i dekarbonizacją kanałów IT.

 

Schneider Electric, lider w cyfrowej transformacji zarządzania energią i automatyki, przedstawia Zeigo Activate – nowe, oparte na subskrypcji oprogramowanie w modelu SaaS dla partnerów handlowych. Zostało ono zaprojektowane tak, aby pomóc firmom przyspieszyć działania na rzecz klimatu. Partnerzy mogą wykorzystać Zeigo Activate do obliczania, mierzenia i analizowania emisji dwutlenku węgla, a następnie ustalania precyzyjnych, osiągalnych i mierzalnych celów dekarbonizacji i budowania strategii działań na rzecz zrównoważonego rozwoju.

Schneider Electric został również uznany za czempiona w pierwszej edycji badania Canalys „Sustainable Ecosystems Leadership Matrix”, przede wszystkim za osiągnięcia w zakresie zrównoważonego rozwoju w całym ekosystemie partnerskim i w swojej organizacji. Firma otrzymała status „Champion” za pozycję wiodącego dostawcy w obszarze zrównoważonego rozwoju i ESG, zróżnicowane portfolio rozwiązań w zakresie zrównoważonego rozwoju i energii oraz szkolenia, wiedzę i wsparcie dla partnerów dążących do budowania i rozwijania strategii dekarbonizacji.

Przyspieszenie dekarbonizacji kanałów partnerskich

Zeigo Activate to oparte na subskrypcji rozwiązanie SaaS dla małych i średnich firm. Intuicyjne, ustandaryzowane i łatwo skalowalne, umożliwia partnerom obliczanie i śledzenie emisji związanych z energią, ustalanie planu wdrożenia działań mających na celu zminimalizowanie wpływu na środowisko oraz łączenie się z dostawcami rozwiązań, wyspecjalizowanymi w efektywności energetycznej i odnawialnych źródłach energii.

Wraz ze zmianami regulacyjnymi w wielu branżach na całym świecie, zrównoważony rozwój pojawia się coraz częściej na pierwszym miejscu wśród działań strategicznych wielu firm. Zeigo Activate umożliwia uproszczone gromadzenie danych, aby pomóc partnerom w budowaniu profilu zużycia energii i śledzeniu postępów w zakresie emisji dwutlenku węgla, w efekcie czego są oni w stanie działać zgodnie z wytyczonym planem dekarbonizacji. Ta optymalizacja / to ułatwienie podróży z „cyfrowym przewodnikiem” jest kluczowa dla partnerów MŚP, którzy mogą mieć trudności z korzystaniem ze złożonego oprogramowania i ograniczoną wiedzę na temat zrównoważonego rozwoju. Dzięki temu dekarbonizacja nie jest już barierą. Spersonalizowana mapa działań ma na celu zmniejszenie emisji poprzez zaangażowanie w projekty z zakresu poprawy efektywności energetycznej i wykorzystania energii odnawialnej. Partnerzy mogą łączyć się bezpośrednio z renomowanymi dostawcami w zakresie kompetencji wymaganych przez projekt i rozpocząć wdrażanie spersonalizowanego planu, śledząc szacunkowe koszty, oszczędności i zwrot z inwestycji.

Zeigo Activate dołącza do dwóch cyfrowych rozwiązań i usług Schneider Electric w zakresie zrównoważonego rozwoju, zaprojektowanych w celu zaspokojenia potrzeb firm o różnej wielkości i skali w zakresie redukcji emisji dwutlenku węgla. Należą do nich Zeigo Power, które umożliwia europejskim użytkownikom cyfrowe składanie ofert w ramach umów zakupu energii odnawialnej (PPA), oraz Zeigo Network, które łączy firmy na drodze do dekarbonizacji, już teraz posiadając ponad 600 członków korporacyjnych na całym świecie.

Firmy działające w kanałach sprzedaży nadal stoją przed wieloma wyzwaniami związanymi z energią i zrównoważonym rozwojem, ale pomimo burzliwego otoczenia makroekonomicznego, ESG, efektywność energetyczna i dekarbonizacja ekosystemu pozostają kluczowymi obszarami zainteresowania partnerów – powiedział David Terry, VP, IT Channels, Schneider Electric EuropeDzięki Zeigo partnerzy mogą uzyskać dostęp do zestawu najwyższej klasy narzędzi SaaS i zidentyfikować specjalistyczne firmy, które pomogą im zmniejszyć zużycie energii, emisje i koszty, a także usprawnić strategiczne procesy przyspieszające zrównoważony rozwój.

Na czele zrównoważonego rozwoju kanałów

Firma otrzymała również tytuł czempiona w pierwszej edycji badania Canalys „Sustainable Ecosystems Leadership Matrix” za wykazanie najwyższego poziomu doskonałości na tle innych firm z branży, m.in. poprzez zaangażowanie w zrównoważony rozwój w kanale dystrybucji. Kluczowe kryteria oceny obejmowały przywództwo w zakresie zrównoważonego rozwoju, korporacyjne strategie zrównoważonego rozwoju, przejrzystość danych, postęp i transformację oraz opinie partnerów firmy.

Firma została uznana za lidera w uznaniu za wysiłki na rzecz dekarbonizacji, działalność na poziomie korporacyjnym, rozwój portfolio rozwiązań w zakresie zrównoważonego rozwoju oraz narzędzia pomagające klientom i partnerom śledzić oraz ograniczać emisję dwutlenku węgla, a także optymalizować zużycie energii. Co więcej, w ubiegłym roku firma zareagowała na kryzysy energetyczne, koncentrując się na efektywności energetycznej, pomagając partnerom w opracowywaniu ocen energetycznych i audytów dla klientów, a także inicjatyw takich jak nowy program partnerski mySchneider IT, Szkoła Zrównoważonego Rozwoju (Sustainability School) dla partnerów czy nagrody Sustainability Impact Awards dla partnerów i dostawców, którzy angażują się w zrównoważony rozwój. Schneider Electric opublikował również Lifecycle CO2e TradeOff – pierwsze tego typu narzędzie do dokładnego szacowania całkowitego śladu węglowego centrów danych – w tym emisji w zakresie 1, 2 i 3.

– Schneider Electric potwierdził swoją wiodącą rolę we wspieraniu partnerów w opracowywaniu strategii zrównoważonego rozwoju i pomaganiu swoim klientom w osiąganiu postępów w realizacji ich celów zrównoważonego rozwoju. Pozycja dostawcy w rankingu Canalys Sustainable Ecosystems Leadership Matrix opiera się na opiniach partnerów handlowych, kluczowej pozycji w branży w zakresie zrównoważonego rozwoju i ocenach analityków Canalysskomentowała Rachel Brindley, starsza dyrektor ds. kanałów w Canalys. – Czempioni wykazali się profesjonalizmem w napędzaniu ekosystemu kanału w zakresie zrównoważonego rozwoju środowiska, w szczególności podczas realizacji własnych korporacyjnych strategii zrównoważonego rozwoju.

Tworzenie zrównoważonego kanału partnerskiego

Firma Schneider Electric jest nieustannie zaangażowana w działania na rzecz ESG i tworzenie rozwiązań, które uznają kluczową rolę partnerów w dekarbonizacji nie tylko ich własnych działań, ale także pomagają klientom osiągnąć i przekroczyć ich cele. Wykorzystując wiedzę ekspertów firmy w zakresie praktyk zrównoważonego rozwoju, zarządzania energią, automatyzacji, elektryfikacji i cyfryzacji, przedsiębiorstwo pomaga partnerom w tworzeniu strategii i podejmowaniu proaktywnych działań poprzez oceny energetyczne, narzędzia i usługi; cyfryzację i wykorzystanie mocy danych oraz analiz predykcyjnych w celu optymalizacji wydajności i obniżenia kosztów; a także dekarbonizację poprzez cyfryzację i elektryfikację.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ekologia Greenman Poland przedstawia Szklaniora i Zmieszusia Biuro prasowe
2024-04-29 | 11:00

Greenman Poland przedstawia Szklaniora i Zmieszusia

  Greenman Poland rozwija realizowany w trzech centrach handlowych program edukacji ekologicznej „Eco Smart”, wprowadzając do niego brand heroes. Pięć postaci
Ekologia Biostymulacja kukurydzy. Nawożenie dolistne w fazie rozwoju liści
2024-04-23 | 14:00

Biostymulacja kukurydzy. Nawożenie dolistne w fazie rozwoju liści

Kukurydza to jedna z kluczowych upraw dla rynku rolnego w Polsce. Ze względu na duże wymagania pokarmowe, wysoką podatność na stresy abiotyczne oraz ataki szkodników i
Ekologia Dzień Ziemi 2024 – świętowanie przez działanie. Jak dbać o planetę na co dzień?
2024-04-18 | 10:00

Dzień Ziemi 2024 – świętowanie przez działanie. Jak dbać o planetę na co dzień?

Dlaczego obchodzimy Dzień Ziemi?  Dzień Ziemi został zapoczątkowany w 1970 roku w USA dzięki inicjatywie senatora Gaylorda Nelsona. Pierwsze obchody święta miały zwrócić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Konsument

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.