Komunikaty PR

Schneider Electric dekarbonizuje kanały IT dzięki usłudze Zeigo Activate

2023-10-09  |  11:20

 

  • Nowe rozwiązanie w modelu SaaS (Software as a Service) pomoże partnerom Schneider Electric, w tym małym i średnim przedsiębiorstwom, określić cele dekarbonizacji, opracować plan działania i zapewnić dostęp do ekosystemu wyspecjalizowanych dostawców usług.
  • Schneider Electric został uznany za czempiona w rankingu Canalys 2023 „Sustainable Ecosystems Leadership Matrix” w związku z nieustannym zaangażowaniem w zrównoważony rozwój i dekarbonizacją kanałów IT.

 

Schneider Electric, lider w cyfrowej transformacji zarządzania energią i automatyki, przedstawia Zeigo Activate – nowe, oparte na subskrypcji oprogramowanie w modelu SaaS dla partnerów handlowych. Zostało ono zaprojektowane tak, aby pomóc firmom przyspieszyć działania na rzecz klimatu. Partnerzy mogą wykorzystać Zeigo Activate do obliczania, mierzenia i analizowania emisji dwutlenku węgla, a następnie ustalania precyzyjnych, osiągalnych i mierzalnych celów dekarbonizacji i budowania strategii działań na rzecz zrównoważonego rozwoju.

Schneider Electric został również uznany za czempiona w pierwszej edycji badania Canalys „Sustainable Ecosystems Leadership Matrix”, przede wszystkim za osiągnięcia w zakresie zrównoważonego rozwoju w całym ekosystemie partnerskim i w swojej organizacji. Firma otrzymała status „Champion” za pozycję wiodącego dostawcy w obszarze zrównoważonego rozwoju i ESG, zróżnicowane portfolio rozwiązań w zakresie zrównoważonego rozwoju i energii oraz szkolenia, wiedzę i wsparcie dla partnerów dążących do budowania i rozwijania strategii dekarbonizacji.

Przyspieszenie dekarbonizacji kanałów partnerskich

Zeigo Activate to oparte na subskrypcji rozwiązanie SaaS dla małych i średnich firm. Intuicyjne, ustandaryzowane i łatwo skalowalne, umożliwia partnerom obliczanie i śledzenie emisji związanych z energią, ustalanie planu wdrożenia działań mających na celu zminimalizowanie wpływu na środowisko oraz łączenie się z dostawcami rozwiązań, wyspecjalizowanymi w efektywności energetycznej i odnawialnych źródłach energii.

Wraz ze zmianami regulacyjnymi w wielu branżach na całym świecie, zrównoważony rozwój pojawia się coraz częściej na pierwszym miejscu wśród działań strategicznych wielu firm. Zeigo Activate umożliwia uproszczone gromadzenie danych, aby pomóc partnerom w budowaniu profilu zużycia energii i śledzeniu postępów w zakresie emisji dwutlenku węgla, w efekcie czego są oni w stanie działać zgodnie z wytyczonym planem dekarbonizacji. Ta optymalizacja / to ułatwienie podróży z „cyfrowym przewodnikiem” jest kluczowa dla partnerów MŚP, którzy mogą mieć trudności z korzystaniem ze złożonego oprogramowania i ograniczoną wiedzę na temat zrównoważonego rozwoju. Dzięki temu dekarbonizacja nie jest już barierą. Spersonalizowana mapa działań ma na celu zmniejszenie emisji poprzez zaangażowanie w projekty z zakresu poprawy efektywności energetycznej i wykorzystania energii odnawialnej. Partnerzy mogą łączyć się bezpośrednio z renomowanymi dostawcami w zakresie kompetencji wymaganych przez projekt i rozpocząć wdrażanie spersonalizowanego planu, śledząc szacunkowe koszty, oszczędności i zwrot z inwestycji.

Zeigo Activate dołącza do dwóch cyfrowych rozwiązań i usług Schneider Electric w zakresie zrównoważonego rozwoju, zaprojektowanych w celu zaspokojenia potrzeb firm o różnej wielkości i skali w zakresie redukcji emisji dwutlenku węgla. Należą do nich Zeigo Power, które umożliwia europejskim użytkownikom cyfrowe składanie ofert w ramach umów zakupu energii odnawialnej (PPA), oraz Zeigo Network, które łączy firmy na drodze do dekarbonizacji, już teraz posiadając ponad 600 członków korporacyjnych na całym świecie.

Firmy działające w kanałach sprzedaży nadal stoją przed wieloma wyzwaniami związanymi z energią i zrównoważonym rozwojem, ale pomimo burzliwego otoczenia makroekonomicznego, ESG, efektywność energetyczna i dekarbonizacja ekosystemu pozostają kluczowymi obszarami zainteresowania partnerów – powiedział David Terry, VP, IT Channels, Schneider Electric EuropeDzięki Zeigo partnerzy mogą uzyskać dostęp do zestawu najwyższej klasy narzędzi SaaS i zidentyfikować specjalistyczne firmy, które pomogą im zmniejszyć zużycie energii, emisje i koszty, a także usprawnić strategiczne procesy przyspieszające zrównoważony rozwój.

Na czele zrównoważonego rozwoju kanałów

Firma otrzymała również tytuł czempiona w pierwszej edycji badania Canalys „Sustainable Ecosystems Leadership Matrix” za wykazanie najwyższego poziomu doskonałości na tle innych firm z branży, m.in. poprzez zaangażowanie w zrównoważony rozwój w kanale dystrybucji. Kluczowe kryteria oceny obejmowały przywództwo w zakresie zrównoważonego rozwoju, korporacyjne strategie zrównoważonego rozwoju, przejrzystość danych, postęp i transformację oraz opinie partnerów firmy.

Firma została uznana za lidera w uznaniu za wysiłki na rzecz dekarbonizacji, działalność na poziomie korporacyjnym, rozwój portfolio rozwiązań w zakresie zrównoważonego rozwoju oraz narzędzia pomagające klientom i partnerom śledzić oraz ograniczać emisję dwutlenku węgla, a także optymalizować zużycie energii. Co więcej, w ubiegłym roku firma zareagowała na kryzysy energetyczne, koncentrując się na efektywności energetycznej, pomagając partnerom w opracowywaniu ocen energetycznych i audytów dla klientów, a także inicjatyw takich jak nowy program partnerski mySchneider IT, Szkoła Zrównoważonego Rozwoju (Sustainability School) dla partnerów czy nagrody Sustainability Impact Awards dla partnerów i dostawców, którzy angażują się w zrównoważony rozwój. Schneider Electric opublikował również Lifecycle CO2e TradeOff – pierwsze tego typu narzędzie do dokładnego szacowania całkowitego śladu węglowego centrów danych – w tym emisji w zakresie 1, 2 i 3.

– Schneider Electric potwierdził swoją wiodącą rolę we wspieraniu partnerów w opracowywaniu strategii zrównoważonego rozwoju i pomaganiu swoim klientom w osiąganiu postępów w realizacji ich celów zrównoważonego rozwoju. Pozycja dostawcy w rankingu Canalys Sustainable Ecosystems Leadership Matrix opiera się na opiniach partnerów handlowych, kluczowej pozycji w branży w zakresie zrównoważonego rozwoju i ocenach analityków Canalysskomentowała Rachel Brindley, starsza dyrektor ds. kanałów w Canalys. – Czempioni wykazali się profesjonalizmem w napędzaniu ekosystemu kanału w zakresie zrównoważonego rozwoju środowiska, w szczególności podczas realizacji własnych korporacyjnych strategii zrównoważonego rozwoju.

Tworzenie zrównoważonego kanału partnerskiego

Firma Schneider Electric jest nieustannie zaangażowana w działania na rzecz ESG i tworzenie rozwiązań, które uznają kluczową rolę partnerów w dekarbonizacji nie tylko ich własnych działań, ale także pomagają klientom osiągnąć i przekroczyć ich cele. Wykorzystując wiedzę ekspertów firmy w zakresie praktyk zrównoważonego rozwoju, zarządzania energią, automatyzacji, elektryfikacji i cyfryzacji, przedsiębiorstwo pomaga partnerom w tworzeniu strategii i podejmowaniu proaktywnych działań poprzez oceny energetyczne, narzędzia i usługi; cyfryzację i wykorzystanie mocy danych oraz analiz predykcyjnych w celu optymalizacji wydajności i obniżenia kosztów; a także dekarbonizację poprzez cyfryzację i elektryfikację.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ekologia „Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol Biuro prasowe
2025-05-23 | 13:00

„Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol

Trwa dyskusja nad kwestiami związanymi z gospodarką odpadami opakowaniowymi, w tym nad przyszłym systemem Rozszerzonej Odpowiedzialności Producenta. Cały czas mamy do czynienia
Ekologia Polski System Kaucyjny i Canpack Recycling podpisują list intencyjny – razem dla efektywnego systemu kaucyjnego w Polsce
2025-05-22 | 13:30

Polski System Kaucyjny i Canpack Recycling podpisują list intencyjny – razem dla efektywnego systemu kaucyjnego w Polsce

Polski System Kaucyjny (PSK) oraz Canpack Recycling podpisały list intencyjny, rozpoczynając strategiczną współpracę na rzecz budowy nowoczesnego, ogólnopolskiego systemu
Ekologia Amazon 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej
2025-01-21 | 06:00

Amazon 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej

Zgodnie z danymi Bloomberg NEF, Amazon jest 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej, Globalny lider e-commerce i jedna

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.