Komunikaty PR

Primark po raz kolejny łączy siły z Disneyem™

2021-02-16  |  11:10

Warszawa, 16 lutego 2021 r: Primark z ekscytacją wprowadza na rynek swoją pierwszą kolekcję „Primark Cares featuring Disney™”, czyli przekrojową linię ubrań i akcesoriów z Myszką Miki™ i Myszką Minnie™.

Dostępna wyłącznie w Primark, linia Primark Cares stworzona we współpracy z Disneyem™ zawiera produkty wykonane z bawełny i poliestru pochodzącego z recyklingu. To wyraz zaangażowania marki w tworzenie lepszej przyszłości dla ludzi i planety.

Fani Disneya™ będą mogli cieszyć się ubraniami i akcesoriami z kolekcji damskiej, męskiej i dziecięcej ze swoimi ulubionymi postaciami. Ponadto, marka przygotowała kolekcję kosmetyków, odzieży domowej oraz ubranek i akcesoriów przeznaczonych dla zwierząt. To wszystko, jak na Primark przystało, w przystępnych cenach.

Kolekcja dostępna we wszystkich sklepach Primark na całym świecie obejmuje klasyczne bluzy z kapturem, koszulki, bieliznę nocną, niemowlęcą i termoaktywną, które odwołują się do haseł „Be kind to our world” i „Be kind to our home” – idee będące podstawą kolekcji Primark Cares.

Hasła te można również znaleźć na akcesoriach z asortymentu gospodarstwa domowego, takich jak artykuły papiernicze, poduszki i torby. Właściciele psów, którzy są fanami Disneya™ także znajdą coś dla swoich pupili – na przykład legowisko z wizerunkiem Myszki Miki™, szelki lub smycz.

Nowa kolekcja będzie dostępna we wszystkich 390 sklepach Primark od 10 stycznia 2021 roku.

„Współpracujemy z Disneyem™ od prawie dekady, aby dostarczyć naszym klientom uwielbiane przez nich ubrania i akcesoria na licencji Disneya™. Jesteśmy przekonani, że zrównoważona moda nie powinna być droga. Cieszymy się, że możemy rozszerzyć tę ideę na naszą nową linię „Primark Cares feauturing Disney™” i równocześnie kontynuować naszą podróż, by stać się jeszcze bardziej zrównoważoną marką” – mówi Sarah Jackson, Dyrektor ds. licencji w Primark.

Więcej informacji o nowym asortymencie Primark Cares featuring Disney™ i zdjęcia pełnej kolekcji można znaleźć na www.primark.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ekologia „Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol Biuro prasowe
2025-05-23 | 13:00

„Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol

Trwa dyskusja nad kwestiami związanymi z gospodarką odpadami opakowaniowymi, w tym nad przyszłym systemem Rozszerzonej Odpowiedzialności Producenta. Cały czas mamy do czynienia
Ekologia Polski System Kaucyjny i Canpack Recycling podpisują list intencyjny – razem dla efektywnego systemu kaucyjnego w Polsce
2025-05-22 | 13:30

Polski System Kaucyjny i Canpack Recycling podpisują list intencyjny – razem dla efektywnego systemu kaucyjnego w Polsce

Polski System Kaucyjny (PSK) oraz Canpack Recycling podpisały list intencyjny, rozpoczynając strategiczną współpracę na rzecz budowy nowoczesnego, ogólnopolskiego systemu
Ekologia Amazon 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej
2025-01-21 | 06:00

Amazon 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej

Zgodnie z danymi Bloomberg NEF, Amazon jest 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej, Globalny lider e-commerce i jedna

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.