Primark po raz kolejny łączy siły z Disneyem™
Warszawa, 16 lutego 2021 r: Primark z ekscytacją wprowadza na rynek swoją pierwszą kolekcję „Primark Cares featuring Disney™”, czyli przekrojową linię ubrań i akcesoriów z Myszką Miki™ i Myszką Minnie™.
Dostępna wyłącznie w Primark, linia Primark Cares stworzona we współpracy z Disneyem™ zawiera produkty wykonane z bawełny i poliestru pochodzącego z recyklingu. To wyraz zaangażowania marki w tworzenie lepszej przyszłości dla ludzi i planety.
Fani Disneya™ będą mogli cieszyć się ubraniami i akcesoriami z kolekcji damskiej, męskiej i dziecięcej ze swoimi ulubionymi postaciami. Ponadto, marka przygotowała kolekcję kosmetyków, odzieży domowej oraz ubranek i akcesoriów przeznaczonych dla zwierząt. To wszystko, jak na Primark przystało, w przystępnych cenach.
Kolekcja dostępna we wszystkich sklepach Primark na całym świecie obejmuje klasyczne bluzy z kapturem, koszulki, bieliznę nocną, niemowlęcą i termoaktywną, które odwołują się do haseł „Be kind to our world” i „Be kind to our home” – idee będące podstawą kolekcji Primark Cares.
Hasła te można również znaleźć na akcesoriach z asortymentu gospodarstwa domowego, takich jak artykuły papiernicze, poduszki i torby. Właściciele psów, którzy są fanami Disneya™ także znajdą coś dla swoich pupili – na przykład legowisko z wizerunkiem Myszki Miki™, szelki lub smycz.
Nowa kolekcja będzie dostępna we wszystkich 390 sklepach Primark od 10 stycznia 2021 roku.
„Współpracujemy z Disneyem™ od prawie dekady, aby dostarczyć naszym klientom uwielbiane przez nich ubrania i akcesoria na licencji Disneya™. Jesteśmy przekonani, że zrównoważona moda nie powinna być droga. Cieszymy się, że możemy rozszerzyć tę ideę na naszą nową linię „Primark Cares feauturing Disney™” i równocześnie kontynuować naszą podróż, by stać się jeszcze bardziej zrównoważoną marką” – mówi Sarah Jackson, Dyrektor ds. licencji w Primark.
Więcej informacji o nowym asortymencie Primark Cares featuring Disney™ i zdjęcia pełnej kolekcji można znaleźć na www.primark.com.
Kolorowe butelki są większym źródłem mikroplastiku, niż białe lub czarne
Pompa ciepła i biomasa, czyli zgrany duet
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Dane satelitarne będą częściej pomagać w walce z żywiołami w Polsce. Nowy system testowany był w czasie wrześniowej powodzi
Światowa Organizacja Meteorologiczna podaje, że w ciągu ostatnich 50 lat pięciokrotnie zwiększyła się liczba katastrof naturalnych na świecie. Jednocześnie nowe możliwości w zakresie wczesnego ostrzegania i zarządzania kryzysowego pozwoliły ograniczyć liczbę ofiar trzykrotnie. Coraz częściej pomagają w tym dane satelitarne, czego przykładem było wykorzystanie nowego systemu Poland’s Civil Security Hub w trakcie wrześniowej powodzi na południowym zachodzie kraju.
Firma
Rośnie rola pracowników w podejmowaniu decyzji zarządczych. Firmy chętniej korzystają z ekspertów zewnętrznych
Szanse i zagrożenia związane z nowymi technologiami, w szczególności rozwój sztucznej inteligencji, cyberbezpieczeństwa oraz zrównoważonego rozwoju i zmienność geopolityczna – to te tematy zyskują na znaczeniu na agendzie zarządów oraz rad nadzorczych działających w Europie spółek giełdowych. Jak wskazuje Raport Board Monitor Europe 2024, rola tych organów w firmach rośnie. Podobnie jak zaangażowanie pracowników w podejmowaniu decyzji zarządczych.
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.