Primark po raz kolejny łączy siły z Disneyem™
Warszawa, 16 lutego 2021 r: Primark z ekscytacją wprowadza na rynek swoją pierwszą kolekcję „Primark Cares featuring Disney™”, czyli przekrojową linię ubrań i akcesoriów z Myszką Miki™ i Myszką Minnie™.
Dostępna wyłącznie w Primark, linia Primark Cares stworzona we współpracy z Disneyem™ zawiera produkty wykonane z bawełny i poliestru pochodzącego z recyklingu. To wyraz zaangażowania marki w tworzenie lepszej przyszłości dla ludzi i planety.
Fani Disneya™ będą mogli cieszyć się ubraniami i akcesoriami z kolekcji damskiej, męskiej i dziecięcej ze swoimi ulubionymi postaciami. Ponadto, marka przygotowała kolekcję kosmetyków, odzieży domowej oraz ubranek i akcesoriów przeznaczonych dla zwierząt. To wszystko, jak na Primark przystało, w przystępnych cenach.
Kolekcja dostępna we wszystkich sklepach Primark na całym świecie obejmuje klasyczne bluzy z kapturem, koszulki, bieliznę nocną, niemowlęcą i termoaktywną, które odwołują się do haseł „Be kind to our world” i „Be kind to our home” – idee będące podstawą kolekcji Primark Cares.
Hasła te można również znaleźć na akcesoriach z asortymentu gospodarstwa domowego, takich jak artykuły papiernicze, poduszki i torby. Właściciele psów, którzy są fanami Disneya™ także znajdą coś dla swoich pupili – na przykład legowisko z wizerunkiem Myszki Miki™, szelki lub smycz.
Nowa kolekcja będzie dostępna we wszystkich 390 sklepach Primark od 10 stycznia 2021 roku.
„Współpracujemy z Disneyem™ od prawie dekady, aby dostarczyć naszym klientom uwielbiane przez nich ubrania i akcesoria na licencji Disneya™. Jesteśmy przekonani, że zrównoważona moda nie powinna być droga. Cieszymy się, że możemy rozszerzyć tę ideę na naszą nową linię „Primark Cares feauturing Disney™” i równocześnie kontynuować naszą podróż, by stać się jeszcze bardziej zrównoważoną marką” – mówi Sarah Jackson, Dyrektor ds. licencji w Primark.
Więcej informacji o nowym asortymencie Primark Cares featuring Disney™ i zdjęcia pełnej kolekcji można znaleźć na www.primark.com.

„Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol

Polski System Kaucyjny i Canpack Recycling podpisują list intencyjny – razem dla efektywnego systemu kaucyjnego w Polsce

Amazon 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.