Primark po raz kolejny łączy siły z Disneyem™
Warszawa, 16 lutego 2021 r: Primark z ekscytacją wprowadza na rynek swoją pierwszą kolekcję „Primark Cares featuring Disney™”, czyli przekrojową linię ubrań i akcesoriów z Myszką Miki™ i Myszką Minnie™.
Dostępna wyłącznie w Primark, linia Primark Cares stworzona we współpracy z Disneyem™ zawiera produkty wykonane z bawełny i poliestru pochodzącego z recyklingu. To wyraz zaangażowania marki w tworzenie lepszej przyszłości dla ludzi i planety.
Fani Disneya™ będą mogli cieszyć się ubraniami i akcesoriami z kolekcji damskiej, męskiej i dziecięcej ze swoimi ulubionymi postaciami. Ponadto, marka przygotowała kolekcję kosmetyków, odzieży domowej oraz ubranek i akcesoriów przeznaczonych dla zwierząt. To wszystko, jak na Primark przystało, w przystępnych cenach.
Kolekcja dostępna we wszystkich sklepach Primark na całym świecie obejmuje klasyczne bluzy z kapturem, koszulki, bieliznę nocną, niemowlęcą i termoaktywną, które odwołują się do haseł „Be kind to our world” i „Be kind to our home” – idee będące podstawą kolekcji Primark Cares.
Hasła te można również znaleźć na akcesoriach z asortymentu gospodarstwa domowego, takich jak artykuły papiernicze, poduszki i torby. Właściciele psów, którzy są fanami Disneya™ także znajdą coś dla swoich pupili – na przykład legowisko z wizerunkiem Myszki Miki™, szelki lub smycz.
Nowa kolekcja będzie dostępna we wszystkich 390 sklepach Primark od 10 stycznia 2021 roku.
„Współpracujemy z Disneyem™ od prawie dekady, aby dostarczyć naszym klientom uwielbiane przez nich ubrania i akcesoria na licencji Disneya™. Jesteśmy przekonani, że zrównoważona moda nie powinna być droga. Cieszymy się, że możemy rozszerzyć tę ideę na naszą nową linię „Primark Cares feauturing Disney™” i równocześnie kontynuować naszą podróż, by stać się jeszcze bardziej zrównoważoną marką” – mówi Sarah Jackson, Dyrektor ds. licencji w Primark.
Więcej informacji o nowym asortymencie Primark Cares featuring Disney™ i zdjęcia pełnej kolekcji można znaleźć na www.primark.com.
Amazon 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej
Hydrodynamiczne generatory kawitacyjne: przełom w oczyszczaniu rurociągów
Kolorowe butelki są większym źródłem mikroplastiku, niż białe lub czarne
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Sektor budowlany coraz bardziej skupia się na celach dekarbonizacji. Firmom potrzebne jest jednak wsparcie finansowe i legislacyjne
Sektor budowlany coraz mocniej koncentruje się na realizacji celów dekarbonizacji. Przed polskim budownictwem stoją liczne wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem, redukcją emisji CO2 oraz dostosowaniem się do unijnych regulacji wspierających te działania. Cała branża już inwestuje w zielone technologie i innowacje, ale by skutecznie realizować założenia dekarbonizacji, konieczne jest wsparcie – zarówno finansowe, jak i legislacyjne.
Handel
Europoseł PiS: Trump tak przyspiesza Amerykę, że my zostaniemy w tyle. Wszystko przez „kaganiec pseudoekologiczny”
– Donald Trump tak przyspiesza Amerykę, że my zostaniemy w tyle – uważa europoseł PiS Jacek Ozdoba, odnosząc się do wycofania się Stanów Zjednoczonych z porozumienia paryskiego. Polityk krytykuje władze UE oraz przedstawicieli koalicji rządzącej w Polsce za negatywne oceny i wypowiedzi pod adresem nowego prezydenta USA, które mogą utrudnić współpracę.
Handel
Branża drzewna obawia się zalewu mebli z importu. Apeluje o wypracowanie strategii leśnej państwa
Organizacje branżowe i przedsiębiorstwa sektora drzewnego, które porozumiały się w ramach Koalicji na Rzecz Polskiego Drewna, protestują przeciwko planom Ministerstwa Klimatu i Środowiska dotyczącym wyłączenia z gospodarki leśnej 20 proc. polskich lasów. Ich zdaniem taka decyzja stwarza realne zagrożenie dla trwałości lasów i uderzy w polską branżę meblarską. Pracę może stracić nawet 70 tys. osób, a straty dla budżetu państwa szacowane są na 4,5 mld zł.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.