Komunikaty PR

Primark po raz kolejny łączy siły z Disneyem™

2021-02-16  |  11:10

Warszawa, 16 lutego 2021 r: Primark z ekscytacją wprowadza na rynek swoją pierwszą kolekcję „Primark Cares featuring Disney™”, czyli przekrojową linię ubrań i akcesoriów z Myszką Miki™ i Myszką Minnie™.

Dostępna wyłącznie w Primark, linia Primark Cares stworzona we współpracy z Disneyem™ zawiera produkty wykonane z bawełny i poliestru pochodzącego z recyklingu. To wyraz zaangażowania marki w tworzenie lepszej przyszłości dla ludzi i planety.

Fani Disneya™ będą mogli cieszyć się ubraniami i akcesoriami z kolekcji damskiej, męskiej i dziecięcej ze swoimi ulubionymi postaciami. Ponadto, marka przygotowała kolekcję kosmetyków, odzieży domowej oraz ubranek i akcesoriów przeznaczonych dla zwierząt. To wszystko, jak na Primark przystało, w przystępnych cenach.

Kolekcja dostępna we wszystkich sklepach Primark na całym świecie obejmuje klasyczne bluzy z kapturem, koszulki, bieliznę nocną, niemowlęcą i termoaktywną, które odwołują się do haseł „Be kind to our world” i „Be kind to our home” – idee będące podstawą kolekcji Primark Cares.

Hasła te można również znaleźć na akcesoriach z asortymentu gospodarstwa domowego, takich jak artykuły papiernicze, poduszki i torby. Właściciele psów, którzy są fanami Disneya™ także znajdą coś dla swoich pupili – na przykład legowisko z wizerunkiem Myszki Miki™, szelki lub smycz.

Nowa kolekcja będzie dostępna we wszystkich 390 sklepach Primark od 10 stycznia 2021 roku.

„Współpracujemy z Disneyem™ od prawie dekady, aby dostarczyć naszym klientom uwielbiane przez nich ubrania i akcesoria na licencji Disneya™. Jesteśmy przekonani, że zrównoważona moda nie powinna być droga. Cieszymy się, że możemy rozszerzyć tę ideę na naszą nową linię „Primark Cares feauturing Disney™” i równocześnie kontynuować naszą podróż, by stać się jeszcze bardziej zrównoważoną marką” – mówi Sarah Jackson, Dyrektor ds. licencji w Primark.

Więcej informacji o nowym asortymencie Primark Cares featuring Disney™ i zdjęcia pełnej kolekcji można znaleźć na www.primark.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ekologia Dzień Ziemi 2024 – świętowanie przez działanie. Jak dbać o planetę na co dzień? Biuro prasowe
2024-04-18 | 10:00

Dzień Ziemi 2024 – świętowanie przez działanie. Jak dbać o planetę na co dzień?

Dlaczego obchodzimy Dzień Ziemi?  Dzień Ziemi został zapoczątkowany w 1970 roku w USA dzięki inicjatywie senatora Gaylorda Nelsona. Pierwsze obchody święta miały zwrócić
Ekologia Plac Defilad wykorzysta wodę z drugiego obiegu
2024-04-08 | 09:21

Plac Defilad wykorzysta wodę z drugiego obiegu

Trwa przebudowa środkowej części placu Defilad – nowego placu Centralnego. W nowoczesnej przestrzeni znajdzie się wiele elementów zielonych, małej architektury oraz detali
Ekologia Wysoce energooszczędne lampy Lena Lighting na terenie marketu budowlanego Mrówka
2024-04-03 | 01:00

Wysoce energooszczędne lampy Lena Lighting na terenie marketu budowlanego Mrówka

Optymalne oświetlenie przestrzeni przy minimalnym poborze energii elektrycznej to zawsze wyzwanie, szczególnie w przypadku przestrzeni sklepowych, hal przemysłowych i magazynowych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Konsument

Brytyjscy naukowcy dowiedli, że odczuwania szczęścia można się nauczyć. Trzeba jednak stale to ćwiczyć

Sześcioletnie badania, połączone z prowadzeniem kursów uczących tego, jak poprawić samopoczucie i stać się człowiekiem szczęśliwym, wykazały, że stosując odpowiednie strategie, można uzyskać zadowalające rezultaty. Przejście kursu prowadzonego przez naukowców z Uniwersytetu Bristolskiego umożliwia poprawę parametrów świadczących o samopoczuciu nawet o 15 proc. Okazuje się jednak, że zalecane ćwiczenia należy wykonywać trwale – w przeciwnym razie następuje regres do poziomu sprzed ich wdrożenia. Dobre wyniki badań skłoniły ich autora do wydania poradnika. Jego polskojęzyczna wersja ukaże się w maju.

Konsument

Techniki genomowe mogą zrewolucjonizować europejskie rolnictwo i uodpornić je na zmiany klimatu. UE pracuje nad nowymi ramami prawnymi

Techniki genomowe (NTG) pozwalają uzyskiwać rośliny o większej odporności na susze i choroby, a ich hodowla wymaga mniej nawozów i pestycydów. Komisja Europejska wskazuje, że NTG to innowacja, która może m.in. zwiększyć odporność systemu żywnościowego na zmiany klimatu. W tej chwili wszystkie rośliny uzyskane w ten sposób podlegają tym samym, mocno wyśrubowanym zasadom, co GMO. Dlatego w ub.r. KE zaproponowała nowe rozporządzenie dotyczące roślin uzyskiwanych za pomocą technik genomowych. W lutym br. przychylił się do niego Parlament UE, co otworzyło drogę do rozpoczęcia negocjacji z rządami państw UE w Radzie. Wątpliwości wielu państw członkowskich, również Polski, budzi kwestia patentów NGT pozostających w rękach globalnych koncernów, które mogłyby zaszkodzić pozycji europejskich hodowców.

IT i technologie

Nowy ośrodek w Krakowie będzie wspierać innowacje dla NATO. Połączy start-upy i naukowców z sektorem obronności

Połączenie najzdolniejszych naukowców oraz technologicznych start-upów z firmami z sektora obronnego i wojskowego – to główny cel akceleratora, który powstaje w Krakowie. Będzie on należał do natowskiej sieci DIANA, która z założenia ma służyć rozwojowi technologii służących zarówno w obronności, jak i na rynku cywilnym w krajach sojuszniczych NATO. Eksperci liczą na rozwiązania wykorzystujące m.in. sztuczną inteligencję, drony czy technologie kwantowe. Dla sektora to szansa na pozyskanie innowacji na skalę światową, a dla start-upów szansa na wyjście na zagraniczne rynki i pozyskanie środków na globalny rozwój.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.