Komunikaty PR

Owadziana karma produktem roku!

2023-12-08  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 0.37 MB )

Marka Hello Yellow, nowość na rynku karmy dla psów zdobyła uznanie jurorów prestiżowego konkursu Top For Dog i tytuł Produktu Roku. Puszkowany mus bazujący na białku owadów został wyróżniony za innowacyjność, odpowiedzialne reprezentowanie filozofii zrównoważonego rozwoju oraz wysokie standardy produkcyjne chroniące zdrowie zarówno psów jak i naszej planety.

Cieszy nas, że na rynku karm dla psów pojawia się miejsce dla propozycji będących alternatywą dla tradycyjnego mięsa. Nasz produkt charakteryzuje się małym stopniem przetworzenia oraz surowcem, który zapewnia psom najwyższej jakości białko – mówi Joanna Skrzypkowska–Manicka, Prezes Zarządu firmy OVAD, właściciela marki Hello Yellow. Wskazuje ona także wiele zalet stworzonej karmy – przede wszystkim jej hipoalergiczność. Dzięki temu, produkt może być podawany psom z alergiami i nietolerancjami, które zdarzają się niestety coraz częściej.

Specjaliści oraz testerzy współpracujący z Top For Dog wyraźnie wyróżnili wygląd i smak produktów. Hello Yellow w formie musu dostępny jest w trzech wariantach smakowych: z miso ramen, z warzywami z rozmarynem oraz z masłem orzechowym. Nad całością produkcji czuwają twórcy marki, którzy dobierają składniki i sami testują nowe receptury. Podkreślają oni, że istotną cechą Hello Yellow, obok wszystkich zalet samych larw mącznika młynarka, które stanowią źródło białka - jest prostota. – Przez dwa lata od założenia firmy doskonaliliśmy hodowlę mącznika młynarka oraz procesy jego przetwarzania. To nowy rynek i nowy surowiec, więc podążaliśmy ścieżkami, które sami sobie wytyczaliśmy. Nie chcieliśmy nic przyspieszać - naszym celem był doskonały produkt. Wyróżnienie Top For Dog i tytuł Produktu Roku to potwierdzenie, że nasze starania miały sens – podsumowuje Joanna Skrzypkowska-Manicka.   

Ku zrównoważonym trendom

Hello Yellow to nie tylko produkt innowacyjny stworzony z myślą o odpowiedniej diecie czworonogów. Jest to także efekt proekologicznej misji wyznaczonej przez twórców marki - polegającej na znalezieniu zielonej alternatywy dla branży Pet Food. – W Polsce królują tradycyjne hodowle czy plantacje, którym trudno jest ustrzec się przed bezpośrednim krzywdzeniem środowiska naturalnego. Naszym celem było stworzenie hodowli, która dostarczałaby podobne korzyści - karmę dla zwierząt, a jednocześnie była mniej inwazyjna dla natury. Dlatego postawiliśmy na hodowlę owadów.  Z jednej strony są one źródłem białka do pasz, karm, olejów pielęgnacyjnych dla zwierząt jak i nawozów naturalnych. Z drugiej do ich hodowli wykorzystujemy kilkakrotnie mniej wody, energii i czasu niż w fermach bydła, trzody czy drobiu - mówi Michał Krzyżaniak, Dyrektor ds. badań i rozwoju.


OVAD jest pierwszą polską firmą, która opracowała proces uzyskiwania stabilnej masy z larw mącznika młynarka, będącej idealnym dodatkiem do karm dla zwierząt towarzyszących. Przedsiębiorstwo założone w 2021 roku w Olsztynie jest rodzinną firmą z Mazur. Jej misją jest zapewnienie zdrowych, naturalnych i wysoce odżywczych surowców oraz produktów na rynek pet food, przy jednoczesnym poszanowaniu środowiska naturalnego, ograniczeniu negatywnego wpływu produkcji na zmiany klimatyczne oraz zachowaniu etyki w postępowaniu ze zwierzętami hodowlanymi.

Top For Dog to najważniejszy konkurs w branży kynologocznej. Celem plebiscytu jest wyłonienie najlepszych produktów i usług na polskim rynku — dedykowanych psom. Nad plebiscytem czuwa Kapituła. Eksperci z poszczególnych dziedzin zoologii, którzy wybierają dodatkowe nagrody wśród zgłoszonych produktów. Członkowie kapituły to znane i doświadczone osoby z branży kynologicznej, które od lat zajmują się zagadnieniami związanymi z żywieniem, szkoleniem i dobrostanem zwierząt.

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ekologia Kolorowe butelki są większym źródłem mikroplastiku, niż białe lub czarne Biuro prasowe
2024-11-20 | 13:07

Kolorowe butelki są większym źródłem mikroplastiku, niż białe lub czarne

Plastikowe butelki jednorazowe mogą być źródłem szkodliwego mikroplastiku, a z badań wynika, że te kolorowe – zielone, niebieskie czy czerwone – mogą być jego jeszcze
Ekologia Kolejny sportowiec stawia na ekologię
2024-11-07 | 10:20

Kolejny sportowiec stawia na ekologię

ZDJĘCIA:
Ekologia Pompa ciepła i biomasa, czyli zgrany duet
2024-10-23 | 14:25

Pompa ciepła i biomasa, czyli zgrany duet

Jednym z urządzeń grzewczych wybieranych, w ramach dotychczasowych edycji Programu Czyste Powietrze, jest powietrzna pompa ciepła. Mimo wielu zalet, jak każde urządzenie, ona także ma swoje

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.