Komunikaty PR

Opakowania metalowe a zrównoważone środowisko – nowe możliwości dla branży dzię

2024-07-29  |  14:25

Główną zaletą nowego produktu AkzoNobel jest sposób, w jaki bezproblemowo integruje się on
z istniejącymi już procesami produkcyjnymi. Pozwala to na korzystanie z jednej technologii w celu zaspokojenia różnych potrzeb producentów puszek spożywczych. Teraz są oni w stanie wykorzystać elastyczność i korzyści związane z kapitałem obrotowym wynikające z posiadania jednego produktu odpowiedniego do szerokiej gamy metalowych opakowań spożywczych.

"Seria Securshield 500 to najlepszy przykład na to, jak można współpracować z producentami w celu opracowania znaczących rozwiązań dla rzeczywistych wyzwań" – wyjaśnia Chris Bradford, dyrektor ds. marketingu w dziale powłok przemysłowych AkzoNobel.


"Zobowiązaliśmy się już, że w przyszłości nie będziemy używać bisfenoli do ochrony opakowań metalowych. Nowa gama produktów została opracowana w odpowiedzi na zmieniające się przepisy, dotyczące, m.in. obowiązku przejścia na bardziej zrównoważone alternatywy".


Wprowadzenie na rynek serii Securshield 500 jest kontynuacją projektu zapoczątkowanego przez AccelshieldTM 700 firmy  AkzoNobel. Jako jeden z pierwszych produkt ten nie zawierał styrenu i BPXni w powłoce wewnętrznej. Był stosowany w opakowaniach do napojów. Dodatkowo, co warto pamiętać, także lakiery z nadrukiem AccelstyleTM 100 i 200, używane do dwuczęściowych aluminiowych puszek po napojach, nie zawierają bisfenoli, styrenu i PFAS.


Wszystkie nowe produkty są udostępniane w trudnym czasie dla firm zajmujących się powlekaniem zwojów, producentów puszek i ich klientów. Komisja Europejska kontynuuje stopniowe wycofywanie bisfenoli, podczas gdy Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności (EFSA), organizacje pozarządowe i sprzedawcy detaliczni są coraz bardziej zaniepokojeni stosowaniem tworzyw sztucznych w opakowaniach żywności.

 
Bradford dodał: "Nasze innowacyjne produkty nowej generacji zapewniają branży metalowych puszek i opakowań do napojów realne i bezpieczne alternatywy nawet dla najbardziej wymagających produktów spożywczych i płynów. Rozwiązania te przede wszystkim bowiem są zgodne z obecnymi
 i przyszłymi przepisami Agencji ds. Żywności i Leków (FDA) oraz UE.

 

Naszą ambicją jest projektowanie i wprowadzanie na rynek produktów, które zaspokoją wysokie potrzeby branży opakowań metalowych przy długoterminowej zgodności z przepisami
i zrównoważonym rozwojem".

Dowiedz się więcej, odwiedzając stronę internetową AkzoNobel Packaging Coatings, skąd można również pobrać naszą białą księgę na temat przejścia do świata wolnego od bisfenolu.
 
*Oznaczenie BPXni wskazuje, że bisfenol lub związki bisfenolu nie zostały celowo dodane ani użyte
w produkcji produktu.

 

O firmie AkzoNobel

Od 1792 roku dostarczamy innowacyjne farby i powłoki, które nadają kolory życiu ludzi i pomagają chronić to, co najważniejsze. Nasze światowej klasy portfolio marek, takich jak: Dulux, International, Sikkens i Interpon, cieszy się zaufaniem klientów w ponad 150 krajach, w których jesteśmy obecni. Wykorzystujemy naszą wiedzę, aby wspierać i ulepszać otaczający świat, gdyż wierzymy, że każda powierzchnia, którą możemy pokryć, otwiera szansę na barwniejsze życie. Jesteśmy pionierem w swojej branży, a nasz cel to dostarczanie zrównoważonych rozwiązań przy zachowaniu tego, co najlepsze dziś i jednoczesne tworzenie lepszego jutra. Pomalujmy razem przyszłość.

Główną zaletą nowego produktu AkzoNobel jest sposób, w jaki bezproblemowo integruje się on
z istniejącymi już procesami produkcyjnymi. Pozwala to na korzystanie z jednej technologii w celu zaspokojenia różnych potrzeb producentów puszek spożywczych. Teraz są oni w stanie wykorzystać elastyczność i korzyści związane z kapitałem obrotowym wynikające z posiadania jednego produktu odpowiedniego do szerokiej gamy metalowych opakowań spożywczych.
 

"Seria Securshield 500 to najlepszy przykład na to, jak można współpracować z producentami w celu opracowania znaczących rozwiązań dla rzeczywistych wyzwań" – wyjaśnia Chris Bradford, dyrektor ds. marketingu w dziale powłok przemysłowych AkzoNobel.
"Zobowiązaliśmy się już, że w przyszłości nie będziemy używać bisfenoli do ochrony opakowań metalowych. Nowa gama produktów została opracowana w odpowiedzi na zmieniające się przepisy, dotyczące, m.in. obowiązku przejścia na bardziej zrównoważone alternatywy".
Wprowadzenie na rynek serii Securshield 500 jest kontynuacją projektu zapoczątkowanego przez AccelshieldTM 700 firmy  AkzoNobel. Jako jeden z pierwszych produkt ten nie zawierał styrenu i BPXni w powłoce wewnętrznej. Był stosowany w opakowaniach do napojów. Dodatkowo, co warto pamiętać, także lakiery z nadrukiem AccelstyleTM 100 i 200, używane do dwuczęściowych aluminiowych puszek po napojach, nie zawierają bisfenoli, styrenu i PFAS.
Wszystkie nowe produkty są udostępniane w trudnym czasie dla firm zajmujących się powlekaniem zwojów, producentów puszek i ich klientów. Komisja Europejska kontynuuje stopniowe wycofywanie bisfenoli, podczas gdy Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności (EFSA), organizacje pozarządowe i sprzedawcy detaliczni są coraz bardziej zaniepokojeni stosowaniem tworzyw sztucznych w opakowaniach żywności.

 
Bradford dodał: "Nasze innowacyjne produkty nowej generacji zapewniają branży metalowych puszek i opakowań do napojów realne i bezpieczne alternatywy nawet dla najbardziej wymagających produktów spożywczych i płynów. Rozwiązania te przede wszystkim bowiem są zgodne z obecnymi
 i przyszłymi przepisami Agencji ds. Żywności i Leków (FDA) oraz UE.

Naszą ambicją jest projektowanie i wprowadzanie na rynek produktów, które zaspokoją wysokie potrzeby branży opakowań metalowych przy długoterminowej zgodności z przepisami
i zrównoważonym rozwojem".

Dowiedz się więcej, odwiedzając stronę internetową AkzoNobel Packaging Coatings, skąd można również pobrać naszą białą księgę na temat przejścia do świata wolnego od bisfenolu.
 
*Oznaczenie BPXni wskazuje, że bisfenol lub związki bisfenolu nie zostały celowo dodane ani użyte
w produkcji produktu.

 

O firmie AkzoNobel

Od 1792 roku dostarczamy innowacyjne farby i powłoki, które nadają kolory życiu ludzi i pomagają chronić to, co najważniejsze. Nasze światowej klasy portfolio marek, takich jak: Dulux, International, Sikkens i Interpon, cieszy się zaufaniem klientów w ponad 150 krajach, w których jesteśmy obecni. Wykorzystujemy naszą wiedzę, aby wspierać i ulepszać otaczający świat, gdyż wierzymy, że każda powierzchnia, którą możemy pokryć, otwiera szansę na barwniejsze życie. Jesteśmy pionierem w swojej branży, a nasz cel to dostarczanie zrównoważonych rozwiązań przy zachowaniu tego, co najlepsze dziś i jednoczesne tworzenie lepszego jutra. Pomalujmy razem przyszłość.

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ekologia Kolorowe butelki są większym źródłem mikroplastiku, niż białe lub czarne Biuro prasowe
2024-11-20 | 13:07

Kolorowe butelki są większym źródłem mikroplastiku, niż białe lub czarne

Plastikowe butelki jednorazowe mogą być źródłem szkodliwego mikroplastiku, a z badań wynika, że te kolorowe – zielone, niebieskie czy czerwone – mogą być jego jeszcze
Ekologia Kolejny sportowiec stawia na ekologię
2024-11-07 | 10:20

Kolejny sportowiec stawia na ekologię

ZDJĘCIA:
Ekologia Pompa ciepła i biomasa, czyli zgrany duet
2024-10-23 | 14:25

Pompa ciepła i biomasa, czyli zgrany duet

Jednym z urządzeń grzewczych wybieranych, w ramach dotychczasowych edycji Programu Czyste Powietrze, jest powietrzna pompa ciepła. Mimo wielu zalet, jak każde urządzenie, ona także ma swoje

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.