Komunikaty PR

Opakowania metalowe a zrównoważone środowisko – nowe możliwości dla branży dzię

2024-07-29  |  14:25

Główną zaletą nowego produktu AkzoNobel jest sposób, w jaki bezproblemowo integruje się on
z istniejącymi już procesami produkcyjnymi. Pozwala to na korzystanie z jednej technologii w celu zaspokojenia różnych potrzeb producentów puszek spożywczych. Teraz są oni w stanie wykorzystać elastyczność i korzyści związane z kapitałem obrotowym wynikające z posiadania jednego produktu odpowiedniego do szerokiej gamy metalowych opakowań spożywczych.

"Seria Securshield 500 to najlepszy przykład na to, jak można współpracować z producentami w celu opracowania znaczących rozwiązań dla rzeczywistych wyzwań" – wyjaśnia Chris Bradford, dyrektor ds. marketingu w dziale powłok przemysłowych AkzoNobel.


"Zobowiązaliśmy się już, że w przyszłości nie będziemy używać bisfenoli do ochrony opakowań metalowych. Nowa gama produktów została opracowana w odpowiedzi na zmieniające się przepisy, dotyczące, m.in. obowiązku przejścia na bardziej zrównoważone alternatywy".


Wprowadzenie na rynek serii Securshield 500 jest kontynuacją projektu zapoczątkowanego przez AccelshieldTM 700 firmy  AkzoNobel. Jako jeden z pierwszych produkt ten nie zawierał styrenu i BPXni w powłoce wewnętrznej. Był stosowany w opakowaniach do napojów. Dodatkowo, co warto pamiętać, także lakiery z nadrukiem AccelstyleTM 100 i 200, używane do dwuczęściowych aluminiowych puszek po napojach, nie zawierają bisfenoli, styrenu i PFAS.


Wszystkie nowe produkty są udostępniane w trudnym czasie dla firm zajmujących się powlekaniem zwojów, producentów puszek i ich klientów. Komisja Europejska kontynuuje stopniowe wycofywanie bisfenoli, podczas gdy Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności (EFSA), organizacje pozarządowe i sprzedawcy detaliczni są coraz bardziej zaniepokojeni stosowaniem tworzyw sztucznych w opakowaniach żywności.

 
Bradford dodał: "Nasze innowacyjne produkty nowej generacji zapewniają branży metalowych puszek i opakowań do napojów realne i bezpieczne alternatywy nawet dla najbardziej wymagających produktów spożywczych i płynów. Rozwiązania te przede wszystkim bowiem są zgodne z obecnymi
 i przyszłymi przepisami Agencji ds. Żywności i Leków (FDA) oraz UE.

 

Naszą ambicją jest projektowanie i wprowadzanie na rynek produktów, które zaspokoją wysokie potrzeby branży opakowań metalowych przy długoterminowej zgodności z przepisami
i zrównoważonym rozwojem".

Dowiedz się więcej, odwiedzając stronę internetową AkzoNobel Packaging Coatings, skąd można również pobrać naszą białą księgę na temat przejścia do świata wolnego od bisfenolu.
 
*Oznaczenie BPXni wskazuje, że bisfenol lub związki bisfenolu nie zostały celowo dodane ani użyte
w produkcji produktu.

 

O firmie AkzoNobel

Od 1792 roku dostarczamy innowacyjne farby i powłoki, które nadają kolory życiu ludzi i pomagają chronić to, co najważniejsze. Nasze światowej klasy portfolio marek, takich jak: Dulux, International, Sikkens i Interpon, cieszy się zaufaniem klientów w ponad 150 krajach, w których jesteśmy obecni. Wykorzystujemy naszą wiedzę, aby wspierać i ulepszać otaczający świat, gdyż wierzymy, że każda powierzchnia, którą możemy pokryć, otwiera szansę na barwniejsze życie. Jesteśmy pionierem w swojej branży, a nasz cel to dostarczanie zrównoważonych rozwiązań przy zachowaniu tego, co najlepsze dziś i jednoczesne tworzenie lepszego jutra. Pomalujmy razem przyszłość.

Główną zaletą nowego produktu AkzoNobel jest sposób, w jaki bezproblemowo integruje się on
z istniejącymi już procesami produkcyjnymi. Pozwala to na korzystanie z jednej technologii w celu zaspokojenia różnych potrzeb producentów puszek spożywczych. Teraz są oni w stanie wykorzystać elastyczność i korzyści związane z kapitałem obrotowym wynikające z posiadania jednego produktu odpowiedniego do szerokiej gamy metalowych opakowań spożywczych.
 

"Seria Securshield 500 to najlepszy przykład na to, jak można współpracować z producentami w celu opracowania znaczących rozwiązań dla rzeczywistych wyzwań" – wyjaśnia Chris Bradford, dyrektor ds. marketingu w dziale powłok przemysłowych AkzoNobel.
"Zobowiązaliśmy się już, że w przyszłości nie będziemy używać bisfenoli do ochrony opakowań metalowych. Nowa gama produktów została opracowana w odpowiedzi na zmieniające się przepisy, dotyczące, m.in. obowiązku przejścia na bardziej zrównoważone alternatywy".
Wprowadzenie na rynek serii Securshield 500 jest kontynuacją projektu zapoczątkowanego przez AccelshieldTM 700 firmy  AkzoNobel. Jako jeden z pierwszych produkt ten nie zawierał styrenu i BPXni w powłoce wewnętrznej. Był stosowany w opakowaniach do napojów. Dodatkowo, co warto pamiętać, także lakiery z nadrukiem AccelstyleTM 100 i 200, używane do dwuczęściowych aluminiowych puszek po napojach, nie zawierają bisfenoli, styrenu i PFAS.
Wszystkie nowe produkty są udostępniane w trudnym czasie dla firm zajmujących się powlekaniem zwojów, producentów puszek i ich klientów. Komisja Europejska kontynuuje stopniowe wycofywanie bisfenoli, podczas gdy Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności (EFSA), organizacje pozarządowe i sprzedawcy detaliczni są coraz bardziej zaniepokojeni stosowaniem tworzyw sztucznych w opakowaniach żywności.

 
Bradford dodał: "Nasze innowacyjne produkty nowej generacji zapewniają branży metalowych puszek i opakowań do napojów realne i bezpieczne alternatywy nawet dla najbardziej wymagających produktów spożywczych i płynów. Rozwiązania te przede wszystkim bowiem są zgodne z obecnymi
 i przyszłymi przepisami Agencji ds. Żywności i Leków (FDA) oraz UE.

Naszą ambicją jest projektowanie i wprowadzanie na rynek produktów, które zaspokoją wysokie potrzeby branży opakowań metalowych przy długoterminowej zgodności z przepisami
i zrównoważonym rozwojem".

Dowiedz się więcej, odwiedzając stronę internetową AkzoNobel Packaging Coatings, skąd można również pobrać naszą białą księgę na temat przejścia do świata wolnego od bisfenolu.
 
*Oznaczenie BPXni wskazuje, że bisfenol lub związki bisfenolu nie zostały celowo dodane ani użyte
w produkcji produktu.

 

O firmie AkzoNobel

Od 1792 roku dostarczamy innowacyjne farby i powłoki, które nadają kolory życiu ludzi i pomagają chronić to, co najważniejsze. Nasze światowej klasy portfolio marek, takich jak: Dulux, International, Sikkens i Interpon, cieszy się zaufaniem klientów w ponad 150 krajach, w których jesteśmy obecni. Wykorzystujemy naszą wiedzę, aby wspierać i ulepszać otaczający świat, gdyż wierzymy, że każda powierzchnia, którą możemy pokryć, otwiera szansę na barwniejsze życie. Jesteśmy pionierem w swojej branży, a nasz cel to dostarczanie zrównoważonych rozwiązań przy zachowaniu tego, co najlepsze dziś i jednoczesne tworzenie lepszego jutra. Pomalujmy razem przyszłość.

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ekologia Amazon 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej Biuro prasowe
2025-01-21 | 06:00

Amazon 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej

Zgodnie z danymi Bloomberg NEF, Amazon jest 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej, Globalny lider e-commerce i jedna
Ekologia Hydrodynamiczne generatory kawitacyjne: przełom w oczyszczaniu rurociągów
2024-12-16 | 01:00

Hydrodynamiczne generatory kawitacyjne: przełom w oczyszczaniu rurociągów

Osady w rurociągach to cichy wróg przemysłu: zwiększają zużycie energii, generują koszty i mogą prowadzić do przestojów w produkcji. Czy jest sposób, by skutecznie
Ekologia Kolorowe butelki są większym źródłem mikroplastiku, niż białe lub czarne
2024-11-20 | 13:07

Kolorowe butelki są większym źródłem mikroplastiku, niż białe lub czarne

Plastikowe butelki jednorazowe mogą być źródłem szkodliwego mikroplastiku, a z badań wynika, że te kolorowe – zielone, niebieskie czy czerwone – mogą być jego jeszcze

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Europa zapowiada walkę o bezpieczeństwo lekowe. Wsparcie dla tych inwestycji ma się znaleźć w przyszłym budżecie UE

Zaledwie 23 proc. światowej produkcji farmaceutycznej pokrywa Europa. Bardzo dynamicznie rośnie potencjał wytwórczy Azji i może się ona wysunąć na pozycję lidera. Ministrowie zdrowia krajów Unii Europejskiej są zgodni co do tego, że Europa powinna się stać atrakcyjnym rynkiem inwestycyjnym dla przemysłu farmaceutycznego i dążyć do samowystarczalności w produkcji leków i substancji czynnych niezbędnych do ich wytwarzania. Wciąż jednak przedsiębiorcy napotykają bariery biurokratyczne, a wsparcie krajowe i unijne dla inwestorów jest nadal niewystarczająco atrakcyjne.

Konsument

Za pół roku zacznie obowiązywać w Polsce system kaucyjny. Polacy obawiają się jego uciążliwości

1 października br. w Polsce zacznie obowiązywać system kaucyjny. Nie wszyscy konsumenci zdają sobie sprawę z tego, jakimi regułami będzie się rządzić. Eksperci podkreślają jednak, że podejście społeczeństwa jest pozytywne, choć wdrażaniu systemu towarzyszą pewne obawy. Ich zdaniem nie da się pewnie uniknąć na początku błędów i frustracji, ale pozytywne jest już to, że system zacznie działać.

Edukacja

W cyfrowym świecie spada umiejętność koncentracji. Uważność można ćwiczyć od najmłodszych lat

Poziom koncentracji młodzieży funkcjonującej w trybie multiscreeningu spada poniżej poziomu umożliwiającego efektywną naukę – wskazują eksperci NASK. Cyfrowe bodźce sprawiają, że mniejsza jest też zdolność do głębokiego przetwarzania informacji. By poradzić sobie z wyzwaniami, jakie wiążą się z rozwojem cyfrowym, kluczowe jest rozwijanie umiejętności społecznych od najmłodszych lat, m.in. uważności. Fundacja Orange w ramach programu MegaMisja chce budować takie kompetencje u przedszkolaków i młodszych uczniów.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.