Nowość w menu Costa Coffee - wegański napój owsiany
Rosnąca świadomość żywieniowa konsumentów sprawia, że coraz więcej osób rezygnuje z produktów odzwierzęcych, a zamiast klasycznego mleka krowiego, wybierają napoje roślinne. Wraz z nowym rokiem sieć kawiarni Costa Coffee poszerza swoje portfolio zamienników mleka o zupełną nowość - pożywny napój owsiany. Wśród jego zalet warto wymienić dużą zawartość błonnika i niezwykłe odczucia smakowe.
Owsiana rewolucja
Mając na uwadze największe trendy żywieniowe i opinie baristów, do menu Costa Coffee trafia nowość - napój owsiany. Jest on częścią Zimowej Kampanii marki, która wystartowała 20 stycznia. Napój owsiany podobnie jak cała linia napojów roślinnych dostępnych w kawiarniach świetnie uzupełnia smak kawy, dzięki swojej delikatnej słodyczy. Nie zawiera laktozy, jest bogaty w błonnik oraz jest w 100% pochodzenia roślinnego.
Nowy napój świetnie łączy się z dostępnymi w Costa Coffee kawami – roślinne nuty podkreślają naturalny smak ziaren kawy, dodając im unikalnego smaku, a lekka konsystencja nadaje niezwykłej subtelności. Ponadto napój owiany doskonale się spienia, dzięki czemu otrzymujemy wyjątkowo aksamitną piankę, która jest nieodzowną częścią Cappucino, Flat White czy kaw CHAI.
- „W Costa Coffee chcemy, żeby nasi Goście po zakupieniu kawy byli przede wszystkim usatysfakcjonowani. Dbamy o to, aby za każdą filiżanką, czy kubkiem kawy kryło się coś więcej. Co do smaku nie ulega wątpliwości, że napój owsiany świetnie łączy się z kawą i ją komplementuje dodając wytrawny posmak owsa zbalansowany odpowiednim poziomem słodyczy. Jest idealnym rozwiązaniem dla osób szukających urozmaicenia, chcących od ulubionej latte „czegoś więcej.” – mówi Adrian Leszek, Ekspert ds. napojów Costa Coffee.
-„Oferując coraz szerszy wybór napojów roślinnych kontynuujemy naszą strategię rozbudowy dostępności produktów odpowiednich dla wegan. Jest to istotne nie tylko ze względu na coraz większe wymagania konsumentów: jako rozwijające się społeczeństwo chcemy spożywać mniej produktów pochodzenia zwierzęcego, unikać laktozy, glutenu zachowując przy tym przyjemność z jedzenia. Te wszystkie warunki spełnia napój owsiany, który oferujemy w naszych kawiarniach.” – dodaje ekspert.
Napój owsiany jest idealną alternatywą dla osób, które rezygnują z odzwierzęcych produktów, ale cenią sobie doskonały smak kawy. Costa Coffee zaprasza wszystkich fanów napoju owsianego i nie tylko, do wizyt w kawiarniach i zamawiania na wynos, a także za pomocą aplikacji Uber Eats.

„Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol

Polski System Kaucyjny i Canpack Recycling podpisują list intencyjny – razem dla efektywnego systemu kaucyjnego w Polsce

Amazon 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.