Nowe Tygryski BIO – certyfikat ekologiczny i biodegradowalna folia
Firma TBM wprowadza na rynek innowacyjny produkt – to Tygryski BIO, które wyróżnia nie tylko unijne logo produktów rolnictwa ekologicznego, ale też unikalne opakowanie z folii biodegradowalnej. To pierwsze takie rozwiązanie na polskim rynku przekąsek, stanowiące wymierny i konkretny przykład realizacji strategii społecznej odpowiedzialności firmy. Tygryski BIO są idealną odpowiedzią na nowe trendy konsumenckie, w których coraz większego znaczenia nabiera staranie o ograniczenie do minimum wpływu na otoczenie.
Eko trend
Tygryski kukurydziane to cieszące się ogromną popularnością chrupki, które przez lata obecności na rynku zdobyły uznanie i zaufanie szerokiego grona konsumentów. Teraz pojawiają się w zupełnie nowej odsłonie. Tygryski BIO pozostają wciąż tak samo pyszne i chrupiące, a przy tym wyróżniają się europejskim logo produkcji ekologicznej – czyli tzw. „Euro-liściem”. Jest ono potwierdzeniem, że produkt spełnia restrykcyjne normy i powstaje zgodnie z zasadami rolnictwa ekologicznego. Tygryski BIO mają tzw. „czystą etykietę” i są doskonałym wyborem dla grupy konsumentów, którzy poszukują wyrobów o sprawdzonym składzie, bez substancji dodatkowych.
Innowacyjne opakowanie
Ale odpowiedni, krótki skład i ekologiczny certyfikat to nie wszystko, co oferują nowe Tygryski BIO. – Firma TBM poszła zdecydowanie dalej, wprowadzając opakowanie z folii biodegradowalnej – mówi Gabriela Antczak, z firmy Gabriela Antczak Marketing Outsourcing, pod której opieką strategiczną odbywa się innowacyjne poszerzenie asortymentu Tygrysków. – To pierwsze zastosowanie tej folii na polskim rynku przekąsek! W ten sposób kreujemy trendy i wyznaczamy kierunek rozwoju w branży. Zawsze podkreślam, że niestandardowe myślenie to warunek powodzenia w marketingu – dlatego naszym działaniem otwieramy horyzonty, poszerzamy możliwości. Folia biodegradowalna, która jest zastosowana w opakowaniu Tygrysków BIO, bardzo szybko się rozkłada i nadaje się do kompostowania. Tym samym pozwala konsumentom dokonywać mądrego i odpowiedzialnego społecznie wyboru. – W miarę możliwości „odchudzamy” również folię w innych produktach firmy TBM – zaznacza Gabriela Antczak. – Ale w przypadku Tygrysków BIO działamy bezkompromisowo, stawiając na bio i proekologiczne rozwiązania w 100 procentach. Doskonale znamy trendy konsumenckie i wsłuchujemy się w potrzeby klientów. Wiemy, że ograniczanie wpływu na środowisko staje się jednym z kluczowych czynników przy decyzji zakupowej. Nasz nowy produkt to spełnienie oczekiwań tej coraz szerszej grupy konsumentów.
Strategia CSR
Firma TBM nie poprzestaje na wprowadzeniu ekologicznego produktu na rynek, ale też prowadzi edukację w tym obszarze i promuje odpowiednie wybory konsumenckie. Brand hero – lubiany Tygrysek – zostanie wykorzystany do bezpośredniej komunikacji z rodzicami i dziećmi. Został już przygotowany tzw. Manifest Tygryska, pokazujący konkretne możliwości, jak być bardziej „eko” na co dzień. Kolejne działania edukacyjne są już zaplanowane. – Nie tylko oferujemy jedyny w swoim rodzaju produkt przekąskowy dla dzieci, ale też podsuwamy rozwiązania, które każdy może łatwo wprowadzić w życie, z myślą o naszej planecie, środowisku, zasobach naturalnych – podkreśla Gabriela Antczak. – Całość naszych działań to rzeczywista realizacja społecznej odpowiedzialności. Niestety często zdarza się, że strategia CSR kończy się na ogólnych stwierdzeniach czy też jest zupełnie oderwana od strategii ogólnej firmy. U nas jest zupełnie inaczej – to konkretne działania, w których odpowiedzialność społeczna ma realną twarz i jest namacalna. Dziś, dla osiągnięcia sukcesu rynkowego, strategia CSR musi być mocnym, trwałym i prawdziwym elementem strategii całościowej – podsumowuje Gabriela Antczak.
Tygryski BIO są dostępne jako chrupki i pałeczki. Chrupki są oferowane również w niewielkim, poręcznym opakowaniu. Cały projekt ma charakter długofalowy, a dostępne obecnie nowe produkty są pierwszymi jego zwiastunami.
Cena:
Tygryski chrupki kukurydziane BIO ok. 2,90 zł/50 g
Tygryski pałeczki kukurydziane BIO ok. 2,90 zł/60 g
Kolorowe butelki są większym źródłem mikroplastiku, niż białe lub czarne
Pompa ciepła i biomasa, czyli zgrany duet
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Dane satelitarne będą częściej pomagać w walce z żywiołami w Polsce. Nowy system testowany był w czasie wrześniowej powodzi
Światowa Organizacja Meteorologiczna podaje, że w ciągu ostatnich 50 lat pięciokrotnie zwiększyła się liczba katastrof naturalnych na świecie. Jednocześnie nowe możliwości w zakresie wczesnego ostrzegania i zarządzania kryzysowego pozwoliły ograniczyć liczbę ofiar trzykrotnie. Coraz częściej pomagają w tym dane satelitarne, czego przykładem było wykorzystanie nowego systemu Poland’s Civil Security Hub w trakcie wrześniowej powodzi na południowym zachodzie kraju.
Firma
Rośnie rola pracowników w podejmowaniu decyzji zarządczych. Firmy chętniej korzystają z ekspertów zewnętrznych
Szanse i zagrożenia związane z nowymi technologiami, w szczególności rozwój sztucznej inteligencji, cyberbezpieczeństwa oraz zrównoważonego rozwoju i zmienność geopolityczna – to te tematy zyskują na znaczeniu na agendzie zarządów oraz rad nadzorczych działających w Europie spółek giełdowych. Jak wskazuje Raport Board Monitor Europe 2024, rola tych organów w firmach rośnie. Podobnie jak zaangażowanie pracowników w podejmowaniu decyzji zarządczych.
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.