Nowe produkty w linii Ecolab Apex


Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Ecolab rozbudował swój flagowy program do zmywania maszynowego o nowe przyjazne środowisku produkty. Do rodziny Apex dołączyły środki do mycia w twardej wodzie – Ultimate i Ultimate NC oraz nabłyszczacz Rinse S z certyfikatem Nordic Swan Ecolabel.
Apex to połączenie wysokoskoncentrowanych środków w formie bloków oraz oprogramowania monitorującego parametry wydajności zmywarki gastronomicznej. Dzięki kontroli danych eksploatacyjnych, intuicyjnemu wyświetlaczowi oraz generowaniu sprawozdań i alarmów, Apex pomaga zmniejszyć zużycie wody i energii oraz ograniczyć ilość utylizowanych odpadów opakowaniowych. Przynosi to wymierne korzyści dla budżetu i środowiska naturalnego.
W skład linii Apex wchodzą środki do mycia, namaczania i nabłyszczania. Wszystkie dostępne są w formie wydajnych bloków, oznaczonych kolorami i kształtami, co zwiększa bezpieczeństwo stosowania. Nowe produkty z linii firmy Apex wyprodukowano zgodnie z najwyższymi wymaganiami ekologicznymi w zakresie doboru surowców i opakowań. Apex Ultimate NC (formuła bez chloru) oraz Apex Rinse S wyróżnione zostały certyfikatem Nordic Swan Ecolabel. Pierwszy produkt to skoncentrowany środek w formie bloku o 100 proc. skuteczności w twardej wodzie. Zapewnia doskonały efekt mycia i wybielania bez potrzeby powtórnego zmywania. Dostępny jest też w formule z chlorem - Apex Ultimate. Apex Rinse S to wydajny środek nabłyszczający, który nie pozostawia plam na naczyniach i ogranicza konieczność suszenia ręcznego.

„Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol

Polski System Kaucyjny i Canpack Recycling podpisują list intencyjny – razem dla efektywnego systemu kaucyjnego w Polsce

Amazon 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.