Nowa członkini Rady Nadzorczej 2loop Tech
PR Inspiration
Plac Wolnica 13/14
31-060 Kraków
marta.grzyb|prinspiration.pl| |marta.grzyb|prinspiration.pl
730 190 230
prinspiration.pl/
Do Rady Nadzorczej 2loop Tech S.A. dołączyła Barbara Sissons – wraz z dynamicznym rozwojem, do firmy przyłączają się eksperci z różnych branż, wnosząc nieocenioną wartość dla całego zespołu.
Barbara Sissons to specjalistka z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu – jej dziedziną były do tej pory głównie finanse i administracja. Spółki giełdowe, państwowe firmy polskie i międzynarodowe były obszarem, w którym przez kilkanaście lat budowała karierę zawodową. To m.in. Mennica Polska, Compaq, SCA Hygiene Products, Optimus czy Totalizator Sportowy – jej misją było czynne wspieranie biznesu firm poprzez kompetentne i jakościowe zarządzanie zespołem i finansami. Doświadczenie zdobywała również w wielu radach nadzorczych przeróżnych spółek, głównie z sektora produkcyjno-handlowego. Skończyła Szkołę Główną Handlową w Warszawie a także Advanced Management Program IESE University of Navarra w Barcelonie.
W tym momencie Barbara Sissons zajmuje stanowisko CFO w Kinnarps Polska oraz Prezesa Zarządu w Pink Crow, a także Członka Zarządu Fundacji Liderek Biznesu.
2loop Tech S.A., zajmujący się recyklingiem odpadów pochodzących z OZE, wciąż rozwija się pod kątem technologicznym i merytorycznym – jednym z przejawów jest właśnie powiększanie zespołu ekspertów. Nadzór nad finansami, na przejrzystość czego kładziony jest szczególny nacisk, pozwala na utrzymanie wiarygodności firmy na najwyższym poziomie. Profesjonaliści z różnych gałęzi biznesu, technologii i nauki chcą sygnować firmę swoim doświadczeniem i wiedzą, co niezwykle pozytywnie wpływa na rozwój i wizerunek marki 2loop Tech S.A.
Kolorowe butelki są większym źródłem mikroplastiku, niż białe lub czarne
Pompa ciepła i biomasa, czyli zgrany duet
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.