Marka VIOLIFE nominowana do tytułu Game Changer!
Marka VIOLIFE zmienia rynek produktów roślinnych w Polsce! Została nominowana do tytułu Game Changer w plebiscycie RoślinnieJemy
Marka Violife, która w 2020 roku pojawiła się na polskim rynku w szerokiej dystrybucji za sprawą firmy Upfield, została nominowana do plebiscytu RoślinnieJemy w kategorii Game Changer. Tytuł przyznany zostanie marce, której działania w największym stopniu przyczyniają się do zwiększenia dostępności produktów roślinnych w Polsce w 2020 roku. O tym, kto zostanie wyróżniony, zadecydują konsumenci. Głosowanie potrwa do 15 stycznia.
Roślinne hity roku 2020
Plebiscyt RoślinnieJemy to inicjatywa mająca na celu wyłonienie najlepszych roślinnych produktów i marek w danym roku. O wynikach decydują konsumenci, którzy mają możliwość oddania głosów na stronie internetowej kampanii RoślinnieJemy: https://roslinniejemy.org/blog/najlepszy-produkt-roslinny-2020.
W tegorocznej edycji wyróżnione zostaną roślinne marki i produkty w aż czterech kategoriach: Najlepszy roślinny produkt 2020 roku, Najlepszy roślinny debiut na rynku gastronomicznym w 2020 roku, Nowa marka roślinna i produkt z potencjałem na podbicie serc Polaków oraz Game Changer, czyli marki, które w istotny sposób wpłynęły na zmiany na rynku produktów roślinnych w Polsce.
Marka Violife nominowana została w tej ostatniej kategorii. Doceniona została za szeroką dostępność wariantów produktów na polskim rynku. Konsumenci mogą obecnie znaleźć warianty Violife w sieciach sklepów Biedronka oraz Żabka w całej Polsce.
„Jesteśmy bardzo dumni, iż znaleźliśmy się wśród marek i firm, które wytyczają trendy dotyczące roślinnej żywności w Polsce. Popularność roślinnego żywienia stale rośnie i coraz osób więcej decyduje się uzupełniać dietę o roślinne alternatywy produktów. Tym bardziej cieszy nas fakt, iż jako marka Violife możemy być częścią zmiany, która właśnie następuje. Dokładamy wszelkich starań, by konsumenci mieli możliwość wyboru wysokiej jakości roślinnej alternatywy dla sera, łatwo dostępnej do odnalezienia na sklepowych półkach. Po warianty produktów Violife sięgnąć może każdy – zarówno osoby, które wybierają roślinne zamienniki nabiału np. ze względu na kwestie zdrowotne, osoby będące na co dzień na diecie wegańskiej, ale także wszyscy, którzy starają się jeść zdrowo i bardziej roślinnie” – mówi Anna Matusiak-Wieteszka, Violife Brand Development Manager.
Głosowanie w plebiscycie RoślinnieJemy potrwa do 15 stycznia. Każda osoba biorąca udział może w nim zagłosować tylko raz. Wyniki plebiscytu zostaną ogłoszone online podczas Gali RoślinnieJemy 28 stycznia.
Violife - pysznie, wegańsko, różnorodnie
Violife to ulubiona marka wegan, wegetarian i fleksitarian na całym świecie. Równocześnie warianty Violife są polecane wszystkim wielbicielom pysznego jedzenia, którzy chcą uzupełnić swoją dietę o produkty pochodzenia roślinnego. Produkty Violife zdążyły już podbić serca Polaków - od niedawna stanowią bowiem część portfolio firmy Upfield Polska.
Warianty Violife sprawdzą się doskonale w różnych wydaniach - w kanapce lub toście, jako pyszny dodatek do makaronu czy idealny zamiennik sera do pizzy. Grillowane, zapiekane, na zimno – w każdej postaci smakują wyśmienicie! Na sklepowych półkach w Polsce znajdziemy m.in. wegańskie alternatywy dla sera Violife w plastrach, w blokach, dla sera tartego oraz dla serów kremowych. Poszczególne linie składają się z kilku wariantów smakowych. Produkty Violife są wolne m.in. od laktozy, glutenu, orzechów, soi i konserwantów, dzięki czemu są odpowiednie także dla osób, u których występują alergie i nietolerancje pokarmowe.
Hydrodynamiczne generatory kawitacyjne: przełom w oczyszczaniu rurociągów
Kolorowe butelki są większym źródłem mikroplastiku, niż białe lub czarne
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania
Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.
Przemysł
Polskie firmy przemysłowe bardziej otwarte na technologie. Sztuczną inteligencję wdrażają z ostrożnością [DEPESZA]
Innowacje cyfrowe w przemyśle, choć wiążą się z kosztami i wyzwaniami, są jednak postrzegane przez firmy jako szansa. To podejście przekłada się na większą otwartość do ich wdrażania i chęć inwestowania. Ponad 90 proc. firm przemysłowych w Polsce, które wprowadziły co najmniej jedno rozwiązanie Przemysłu 4.0, dostrzega wyraźną poprawę efektywności procesów produkcyjnych – wynika z nowego raportu Autodesk. Choć duża jest wśród nich świadomość narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, na razie tylko 14 proc. wykorzystuje je w swojej działalności.
Farmacja
Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi
Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.