Marka VIOLIFE nominowana do tytułu Game Changer!
Marka VIOLIFE zmienia rynek produktów roślinnych w Polsce! Została nominowana do tytułu Game Changer w plebiscycie RoślinnieJemy
Marka Violife, która w 2020 roku pojawiła się na polskim rynku w szerokiej dystrybucji za sprawą firmy Upfield, została nominowana do plebiscytu RoślinnieJemy w kategorii Game Changer. Tytuł przyznany zostanie marce, której działania w największym stopniu przyczyniają się do zwiększenia dostępności produktów roślinnych w Polsce w 2020 roku. O tym, kto zostanie wyróżniony, zadecydują konsumenci. Głosowanie potrwa do 15 stycznia.
Roślinne hity roku 2020
Plebiscyt RoślinnieJemy to inicjatywa mająca na celu wyłonienie najlepszych roślinnych produktów i marek w danym roku. O wynikach decydują konsumenci, którzy mają możliwość oddania głosów na stronie internetowej kampanii RoślinnieJemy: https://roslinniejemy.org/blog/najlepszy-produkt-roslinny-2020.
W tegorocznej edycji wyróżnione zostaną roślinne marki i produkty w aż czterech kategoriach: Najlepszy roślinny produkt 2020 roku, Najlepszy roślinny debiut na rynku gastronomicznym w 2020 roku, Nowa marka roślinna i produkt z potencjałem na podbicie serc Polaków oraz Game Changer, czyli marki, które w istotny sposób wpłynęły na zmiany na rynku produktów roślinnych w Polsce.
Marka Violife nominowana została w tej ostatniej kategorii. Doceniona została za szeroką dostępność wariantów produktów na polskim rynku. Konsumenci mogą obecnie znaleźć warianty Violife w sieciach sklepów Biedronka oraz Żabka w całej Polsce.
„Jesteśmy bardzo dumni, iż znaleźliśmy się wśród marek i firm, które wytyczają trendy dotyczące roślinnej żywności w Polsce. Popularność roślinnego żywienia stale rośnie i coraz osób więcej decyduje się uzupełniać dietę o roślinne alternatywy produktów. Tym bardziej cieszy nas fakt, iż jako marka Violife możemy być częścią zmiany, która właśnie następuje. Dokładamy wszelkich starań, by konsumenci mieli możliwość wyboru wysokiej jakości roślinnej alternatywy dla sera, łatwo dostępnej do odnalezienia na sklepowych półkach. Po warianty produktów Violife sięgnąć może każdy – zarówno osoby, które wybierają roślinne zamienniki nabiału np. ze względu na kwestie zdrowotne, osoby będące na co dzień na diecie wegańskiej, ale także wszyscy, którzy starają się jeść zdrowo i bardziej roślinnie” – mówi Anna Matusiak-Wieteszka, Violife Brand Development Manager.
Głosowanie w plebiscycie RoślinnieJemy potrwa do 15 stycznia. Każda osoba biorąca udział może w nim zagłosować tylko raz. Wyniki plebiscytu zostaną ogłoszone online podczas Gali RoślinnieJemy 28 stycznia.
Violife - pysznie, wegańsko, różnorodnie
Violife to ulubiona marka wegan, wegetarian i fleksitarian na całym świecie. Równocześnie warianty Violife są polecane wszystkim wielbicielom pysznego jedzenia, którzy chcą uzupełnić swoją dietę o produkty pochodzenia roślinnego. Produkty Violife zdążyły już podbić serca Polaków - od niedawna stanowią bowiem część portfolio firmy Upfield Polska.
Warianty Violife sprawdzą się doskonale w różnych wydaniach - w kanapce lub toście, jako pyszny dodatek do makaronu czy idealny zamiennik sera do pizzy. Grillowane, zapiekane, na zimno – w każdej postaci smakują wyśmienicie! Na sklepowych półkach w Polsce znajdziemy m.in. wegańskie alternatywy dla sera Violife w plastrach, w blokach, dla sera tartego oraz dla serów kremowych. Poszczególne linie składają się z kilku wariantów smakowych. Produkty Violife są wolne m.in. od laktozy, glutenu, orzechów, soi i konserwantów, dzięki czemu są odpowiednie także dla osób, u których występują alergie i nietolerancje pokarmowe.
Kolorowe butelki są większym źródłem mikroplastiku, niż białe lub czarne
Pompa ciepła i biomasa, czyli zgrany duet
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.