Marka VIOLIFE nominowana do tytułu Game Changer!
Marka VIOLIFE zmienia rynek produktów roślinnych w Polsce! Została nominowana do tytułu Game Changer w plebiscycie RoślinnieJemy
Marka Violife, która w 2020 roku pojawiła się na polskim rynku w szerokiej dystrybucji za sprawą firmy Upfield, została nominowana do plebiscytu RoślinnieJemy w kategorii Game Changer. Tytuł przyznany zostanie marce, której działania w największym stopniu przyczyniają się do zwiększenia dostępności produktów roślinnych w Polsce w 2020 roku. O tym, kto zostanie wyróżniony, zadecydują konsumenci. Głosowanie potrwa do 15 stycznia.
Roślinne hity roku 2020
Plebiscyt RoślinnieJemy to inicjatywa mająca na celu wyłonienie najlepszych roślinnych produktów i marek w danym roku. O wynikach decydują konsumenci, którzy mają możliwość oddania głosów na stronie internetowej kampanii RoślinnieJemy: https://roslinniejemy.org/blog/najlepszy-produkt-roslinny-2020.
W tegorocznej edycji wyróżnione zostaną roślinne marki i produkty w aż czterech kategoriach: Najlepszy roślinny produkt 2020 roku, Najlepszy roślinny debiut na rynku gastronomicznym w 2020 roku, Nowa marka roślinna i produkt z potencjałem na podbicie serc Polaków oraz Game Changer, czyli marki, które w istotny sposób wpłynęły na zmiany na rynku produktów roślinnych w Polsce.
Marka Violife nominowana została w tej ostatniej kategorii. Doceniona została za szeroką dostępność wariantów produktów na polskim rynku. Konsumenci mogą obecnie znaleźć warianty Violife w sieciach sklepów Biedronka oraz Żabka w całej Polsce.
„Jesteśmy bardzo dumni, iż znaleźliśmy się wśród marek i firm, które wytyczają trendy dotyczące roślinnej żywności w Polsce. Popularność roślinnego żywienia stale rośnie i coraz osób więcej decyduje się uzupełniać dietę o roślinne alternatywy produktów. Tym bardziej cieszy nas fakt, iż jako marka Violife możemy być częścią zmiany, która właśnie następuje. Dokładamy wszelkich starań, by konsumenci mieli możliwość wyboru wysokiej jakości roślinnej alternatywy dla sera, łatwo dostępnej do odnalezienia na sklepowych półkach. Po warianty produktów Violife sięgnąć może każdy – zarówno osoby, które wybierają roślinne zamienniki nabiału np. ze względu na kwestie zdrowotne, osoby będące na co dzień na diecie wegańskiej, ale także wszyscy, którzy starają się jeść zdrowo i bardziej roślinnie” – mówi Anna Matusiak-Wieteszka, Violife Brand Development Manager.
Głosowanie w plebiscycie RoślinnieJemy potrwa do 15 stycznia. Każda osoba biorąca udział może w nim zagłosować tylko raz. Wyniki plebiscytu zostaną ogłoszone online podczas Gali RoślinnieJemy 28 stycznia.
Violife - pysznie, wegańsko, różnorodnie
Violife to ulubiona marka wegan, wegetarian i fleksitarian na całym świecie. Równocześnie warianty Violife są polecane wszystkim wielbicielom pysznego jedzenia, którzy chcą uzupełnić swoją dietę o produkty pochodzenia roślinnego. Produkty Violife zdążyły już podbić serca Polaków - od niedawna stanowią bowiem część portfolio firmy Upfield Polska.
Warianty Violife sprawdzą się doskonale w różnych wydaniach - w kanapce lub toście, jako pyszny dodatek do makaronu czy idealny zamiennik sera do pizzy. Grillowane, zapiekane, na zimno – w każdej postaci smakują wyśmienicie! Na sklepowych półkach w Polsce znajdziemy m.in. wegańskie alternatywy dla sera Violife w plastrach, w blokach, dla sera tartego oraz dla serów kremowych. Poszczególne linie składają się z kilku wariantów smakowych. Produkty Violife są wolne m.in. od laktozy, glutenu, orzechów, soi i konserwantów, dzięki czemu są odpowiednie także dla osób, u których występują alergie i nietolerancje pokarmowe.
Amazon 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej
Hydrodynamiczne generatory kawitacyjne: przełom w oczyszczaniu rurociągów
Kolorowe butelki są większym źródłem mikroplastiku, niż białe lub czarne
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Sektor budowlany coraz bardziej skupia się na celach dekarbonizacji. Firmom potrzebne jest jednak wsparcie finansowe i legislacyjne
Sektor budowlany coraz mocniej koncentruje się na realizacji celów dekarbonizacji. Przed polskim budownictwem stoją liczne wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem, redukcją emisji CO2 oraz dostosowaniem się do unijnych regulacji wspierających te działania. Cała branża już inwestuje w zielone technologie i innowacje, ale by skutecznie realizować założenia dekarbonizacji, konieczne jest wsparcie – zarówno finansowe, jak i legislacyjne.
Handel
Europoseł PiS: Trump tak przyspiesza Amerykę, że my zostaniemy w tyle. Wszystko przez „kaganiec pseudoekologiczny”
– Donald Trump tak przyspiesza Amerykę, że my zostaniemy w tyle – uważa europoseł PiS Jacek Ozdoba, odnosząc się do wycofania się Stanów Zjednoczonych z porozumienia paryskiego. Polityk krytykuje władze UE oraz przedstawicieli koalicji rządzącej w Polsce za negatywne oceny i wypowiedzi pod adresem nowego prezydenta USA, które mogą utrudnić współpracę.
Handel
Branża drzewna obawia się zalewu mebli z importu. Apeluje o wypracowanie strategii leśnej państwa
Organizacje branżowe i przedsiębiorstwa sektora drzewnego, które porozumiały się w ramach Koalicji na Rzecz Polskiego Drewna, protestują przeciwko planom Ministerstwa Klimatu i Środowiska dotyczącym wyłączenia z gospodarki leśnej 20 proc. polskich lasów. Ich zdaniem taka decyzja stwarza realne zagrożenie dla trwałości lasów i uderzy w polską branżę meblarską. Pracę może stracić nawet 70 tys. osób, a straty dla budżetu państwa szacowane są na 4,5 mld zł.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.