Komunikaty PR

Lechendy czerpią energię z wiatru!

2020-04-29  |  16:04
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 0.65 MB )

Lech Premium, dzięki współpracy z innogy, wspiera produkcję energii pochodzącej z wiatru i sam jest nią napędzany!

W listopadzie 2019 r. Kompania Piwowarska podpisała umowę z innogy na zakup energii elektrycznej pochodzącej w 100% z odnawialnych źródeł energii (OZE). Dzięki tej współpracy trzy browary Kompanii Piwowarskiej (Tyskie Browary Książęce w Tychach, Browar Dojlidy w Białymstoku i Lech Browary Wielkopolski w Poznaniu) od tego roku korzystać będą z energii elektrycznej produkowanej przez polską farmę wiatrową Innogy Renewbles Polska Park Wiatrowy Nowy Staw.

Jest to pierwsza umowa PPA podpisana w Polsce na dostawę energii z planowanej farmy wiatrowej bez wsparcia dotacji państwowych. 

W 2020 roku udział  energii elektrycznej pochodzącej ze źródeł odnawialnych, dzięki umowie będzie taki, iż zrównoważy zapotrzebowanie naszych Browarów na energię niezbędną do wyprodukowania jednej z największych marek piwnych w Polsce – czyli Lecha.

Umowa ta stanowi podstawę dla innogy do zainwestowania w nowy projekt konstrukcji lądowej, który wesprze program Agendy 2030 ONZ, a także umożliwi realizację wizji środowiskowej naszej spółki macierzystej, Grupy Asahi.

Postawienie na odnawialne źródła energii niezbędnej do produkcji piwa w browarach Kompanii Piwowarskiej jest kolejnym, naturalnym krokiem marki Lech, której podejście ekologiczne
jest szczególnie bliskie. Marka od lat inspiruje konsumentów w tym obszarze prowadząc szereg aktywności, które mają pozytywny wpływ na środowisko: od realizacji programu CSR, po organizację zbiórek śmieci i wymianę kubków na wielorazowe podczas festiwali.

Informacje na temat energii odnawialnej znajdują się na butelkach i puszkach 500 ml, a niebawem  pojawią się na wszystkich opakowaniach i w komunikacji Lecha.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ekologia Toyota buduje jacht morski na ogniwa paliwowe Biuro prasowe
2020-06-25 | 16:00

Toyota buduje jacht morski na ogniwa paliwowe

Druga generacja Toyoty Mirai, najpopularniejszego samochodu wodorowego na świecie, zadebiutuje na rynku pod koniec 2020 roku. Toyota postanowiła nie zwlekać i od razu szuka nowych zastosowań
Ekologia Zjawiska ekstremalne w Polsce. Adaptacja do zmian klimatu się opłaca
2020-06-22 | 01:00

Zjawiska ekstremalne w Polsce. Adaptacja do zmian klimatu się opłaca

Co roku, zjawiska ekstremalne (powodzie, podtopienia, nawałnice oraz susze) powodują straty wynoszące do 0,4% PKB. Mniej więcej raz na 5 lat pojawiają się ponadprzeciętne skutki finansowe
Ekologia Składowiska nie muszą być niebezpieczne. Profesjonalne obiekty dbają o przyrodę
2020-05-21 | 11:30

Składowiska nie muszą być niebezpieczne. Profesjonalne obiekty dbają o przyrodę

Ochrona środowiska naturalnego to jedno z największych wyzwań XXI wieku. Gigantyczna produkcja odpadów sprawia, że gospodarowanie odpadami to istotny element funkcjonowania nas

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Biotechnologia

Nowa strategia CERN ma pomóc odkryć tajemnice Wszechświata. Naukowcy będą też opracowywać rewolucyjne technologie i innowacyjne terapie medyczne [DEPESZA]

Medycyna, biotechnologia, sztuczna inteligencja czy robotyka – to tylko część obszarów, nad którymi będą w najbliższych latach pracować naukowcy ze Starego Kontynentu. Europejska Organizacja Badań Jądrowych CERN ogłosiła niedawno strategię, która określa przyszłość badań w dziedzinie fizyki cząstek elementarnych. Priorytetami będą badanie bozonu Higgsa, czyli cząstki elementarnej, która może wyjaśnić tajemnice Wszechświata, oraz badanie granicy wysokoenergetycznej.

E-commerce

Pandemia przyspiesza rozwój aplikacji mobilnych do walki z jej skutkami. Wiele z nich pozwala firmom na wyeliminowanie bezpośredniego kontaktu z klientem

Restrykcje pandemiczne utrudniły prowadzenie biznesów, w których kontakt z klientem stanowi podstawę działania. Na ratunek przyszły rozwiązania mobilne – aplikacje smartfonowe umożliwiły przeniesienie procesów sprzedażowych do sieci czy nawiązanie kontaktu z partnerem biznesowym za pośrednictwem nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Potencjał aplikacji mobilnych w ograniczaniu skutków pandemii doceniają nawet te biznesy, które dotychczas nie korzystały z żadnych rozwiązań mobilnych.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.