Komunikaty PR

Kiedy my się zmieniamy – zmienia się świat! Ekologia w Przedszkolach Norlandia

2020-01-08  |  09:35
Biuro prasowe
Kontakt

Sieć Przedszkoli i Żłobków Norlandia w Polsce
Norlandia Przedszkola

ul. Przasnyska7/143
01-756 Warszawa
sekretariat|norlandia.com| |sekretariat|norlandia.com
573975500
www.norlandiaprzedszkola.pl
Do pobrania Go Green! ( 0.98 MB )

Norlandia Przedszkola wraz z nowym rokiem wprowadziła do swoich polskich przedszkoli i żłobków inicjatywę NORLANDIA QUEST 2020 Go Green Global Future. To akcja organizowana rokrocznie dla Podopiecznych wszystkich przedszkoli Norlandia we wszystkich krajach, która ma na celu wymianę doświadczeń i przekazanie dzieciom różnorodnej wiedzy wraz z jej praktycznym wykorzystaniem. W tym roku tematem przewodnim wyzwania Norlandii będzie ekologia i realizacja 17 celów zrównoważonego rozwoju. 


GoGreen

to inicjatywa środowiskowa przedszkoli Norlandia, zaprojektowana w oparciu zarówno o cele zrównoważonego rozwoju ONZ, jak i nasze dokumenty zarządzające, ustawę szkolną i program nauczania. Dajemy naszym dzieciom wiedzę na temat obecnej sytuacji i tego, jak wspólnie możemy przyczynić się do bardziej przyjaznego środowisku i zrównoważonego społeczeństwa, z perspektywy społecznej, globalnej i lokalnej. Wpływamy na nasze środowisko w dużych i małych - w przedszkolu i żłobku możemy zmniejszyć marnotrawstwo żywności, sortować źródła, zmniejszyć zużycie plastiku i poddać recyklingowi. Wraz z dziećmi i opiekunami zapewniamy, że wyposażamy się w nową wiedzę, aby przyczynić się do bardziej zrównoważonej przyszłości. 

 

Zobacz nasz film: https://www.youtube.com/watch?v=OIxgttFhwIg&feature=youtu.be


Myśl globalnie i kupuj lokalnie

Nasze projekty środowiskowe opierają się na lokalnych obszarach zainteresowania w naszych przedszkolach. Dzieci są naszymi kierownikami projektów lub „agentami środowiskowymi”, których ciekawość kontroluje treść i cele projektu. Współpracujemy z partnerami krajowymi za pośrednictwem centrów wiedzy specjalistycznej w dziedzinie środowiska, a także z lokalnymi podmiotami zajmującymi się ochroną środowiska.

Powinniśmy wyciągać wnioski i pokazywać naszym dzieciom właściwe wzorce zachowania. Konieczna jest zmiana przyzwyczajeń Polaków, którzy nadal nie mają proekologicznej kultury i częściej są zainteresowani zakupem ekologicznej żywności niż wrzuceniem zużytej plastikowej butelki do śmietnika z napisem „plastik”. – powiedziała Dorota Heith, Wiceprezes Zarządu Norlandia Polska.

 

Nasze dzieci są przyszłością

Dlatego ważne jest, aby miały  możliwość zdobycia wiedzy i stworzenia własnego obrazu tego, jaki chcą świat, w którym dorastają.  Kiedy my się zmieniamy – zmienia się świat! 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Norlandia Przedszkola
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ekologia Amazon 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej Biuro prasowe
2025-01-21 | 06:00

Amazon 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej

Zgodnie z danymi Bloomberg NEF, Amazon jest 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej, Globalny lider e-commerce i jedna
Ekologia Hydrodynamiczne generatory kawitacyjne: przełom w oczyszczaniu rurociągów
2024-12-16 | 01:00

Hydrodynamiczne generatory kawitacyjne: przełom w oczyszczaniu rurociągów

Osady w rurociągach to cichy wróg przemysłu: zwiększają zużycie energii, generują koszty i mogą prowadzić do przestojów w produkcji. Czy jest sposób, by skutecznie
Ekologia Kolorowe butelki są większym źródłem mikroplastiku, niż białe lub czarne
2024-11-20 | 13:07

Kolorowe butelki są większym źródłem mikroplastiku, niż białe lub czarne

Plastikowe butelki jednorazowe mogą być źródłem szkodliwego mikroplastiku, a z badań wynika, że te kolorowe – zielone, niebieskie czy czerwone – mogą być jego jeszcze

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Branża drzewna obawia się zalewu mebli z importu. Apeluje o wypracowanie strategii leśnej państwa

Organizacje branżowe i przedsiębiorstwa sektora drzewnego, które porozumiały się w ramach Koalicji na Rzecz Polskiego Drewna, protestują przeciwko planom Ministerstwa Klimatu i Środowiska dotyczącym wyłączenia z gospodarki leśnej 20 proc. polskich lasów. Ich zdaniem taka decyzja stwarza realne zagrożenie dla trwałości lasów i uderzy w polską branżę meblarską. Pracę może stracić nawet 70 tys. osób, a straty dla budżetu państwa szacowane są na 4,5 mld zł.

Polityka

Europoseł AfD: Elon Musk poprawił nasz wizerunek za granicą. Jego wsparcie nam pomaga

Najpierw wywiad z Alice Weidel, współprzewodniczącą AfD, a ostatnio wystąpienie na platformie X podczas inauguracji kampanii wyborczej – w ten sposób Elon Musk wyraża swoje poparcie dla tej niemieckiej frakcji politycznej. – Wsparcie Elona Muska nam pomaga, bo w pewnym sensie AfD poprawiła swój image za granicą – mówi Tomasz Froelich, poseł do Parlamentu Europejskiego z Alternatywy dla Niemiec. Jak wskazuje, trudno przy takim poparciu utrzymać zarzut, że AfD jest ugrupowaniem prorosyjskim.

Polityka

Polska prezydencja skupi się na bezpieczeństwie. Kluczowe ma być też zwiększenie konkurencyjności całej Unii Europejskiej

Wielowymiarowe bezpieczeństwo skupione wokół siedmiu filarów ma być fundamentem polskiej prezydencji w UE. Kluczowe, zwłaszcza w kontekście rosnącego napięcia geopolitycznego czy zagrożenia hybrydowego, jest wzmocnienie bezpieczeństwa zewnętrznego i informacyjnego. Zgodnie z zapowiedziami Donalda Tuska konkurencyjność Europy ma z kolei zależeć od działań deregulacyjnych Parlamentu Europejskiego, polski rząd ma się też koncentrować na znoszeniu barier i obciążeń biurokratycznych.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.