Foxy wspiera ochronę pszczół w całej Europie dzięki współpracy z 3Bee
W Polsce żyje około 470 gatunków pszczół oraz dziesiątki innych gatunków owadów zapylających. Wiele z nich wciąż znajduje się na liście gatunków zagrożonych. Marka Foxy nawiązała współpracę z włoską firmą 3Bee opracowującą technologie monitorowania, ochrony i regeneracji bioróżnorodności oraz tworzącą jej oazy na terenie całej Europy.
Coraz większa liczba konsumentów jest świadoma tego, że przy wyborach zakupowych istotna jest nie tylko cena, czy nawet jakość produktu, ale także wartości, jakimi kieruje się jego producent oraz inicjatywy, które wspiera.
Z myślą o środowisku
Marka Foxy dąży to tego, aby jej produkty były dla konsumentów dobrym wyborem pod każdym względem. Wszystkie papiery toaletowe oraz ręczniki kuchenne marki Foxy są produkowane z celulozy, która pochodzi z odpowiedzialnie zarządzanych upraw i kontrolowanych źródeł, a przy jej przetwarzaniu wykorzystywana jest energia ze źródeł odnawialnych. Opakowania produktów Foxy są wykonane z plastiku, który w 50% pochodzi z recyklingu i w 100% nadają się do ponownego przetworzenia. Marka chce umożliwić konsumentowi - na całej długości łańcucha dostaw i wartości - podjęcie takiej decyzji, z którą będzie czuł się dobrze, oraz która pozwoli zachować się odpowiedzialnie nie tylko wobec siebie, ale też wobec środowiska.
Dbanie o środowisko oraz bioróżnorodność traktujemy jako naszą misję. Dzięki działaniom na ich rzecz chcemy realnie przyczyniać się do budowania lepszego świata, a także umożliwić konsumentom podejmowanie takich decyzji zakupowych, które będą zgodne z ich wartościami. Stąd też budujemy świadomość wyzwań środowiskowych, takich jak dobrostan zapylaczy oraz podejmujemy proaktywne działania m.in. nawiązując współpracę z 3Bee oraz dedykując projektowi całą linię produktową – tłumaczy Tomasz Walicki, Dyrektor Marketingu Foxy.
Realne wsparcie dla zapylaczy
Foxy postawiło na ochronę pszczół i różnorodności biologicznej, wspierając włoską firmę 3Bee w ogólnoeuropejskim wieloletnim projekcie. Firma 3Bee zajmuje się technologiami klimatycznymi i opracowuje inteligentne systemy monitorowania oraz diagnostyki zdrowia zapylaczy oraz różnorodności biologicznej.
Jesteśmy dumni, że opracowaliśmy projekt, który narodził się we Włoszech i rozszerzył się na ponad 6 krajów europejskich, wywierając ogromny wpływ na gromadzenie przydatnych danych do badania zachowań owadów zapylających – a tym samym stanu różnorodności biologicznej w Europie. Cieszymy się również, że możemy dzielić z Foxy pragnienie uświadomienia jak największej liczbie konsumentów kwestii ochrony Bioróżnorodności – podkreśla Davide Briganti – Senior Communication & Biodiversity Strategist w firmie 3Bee,
Dzięki temu projektowi z 3Bee, Foxy wspiera działalność ponad 50 pszczelarzy z całej Europy. Osoby biorące udział w inicjatywie zostały wyposażone w technologię Hive-Tech, która umożliwia, monitorowanie w czasie rzeczywistym temperatury, natężenia dźwięku, poziomu wilgotności oraz wagi w ulach. Na poziomie europejskim Foxy przyczyni się do ochrony i monitorowania milionów pszczół.
W ramach współpracy powstała dedykowana linia Foxy Love the Bee, w skład której wchodzą ręcznik kuchenny oraz papier toaletowy.
Więcej informacji na temat linii produktów Foxy Love The Bee: www.foxy.eu/pl/3-bee/
Dodatkowe informacje o firmie 3Bee: https://www.3bee.com
Kolorowe butelki są większym źródłem mikroplastiku, niż białe lub czarne
Pompa ciepła i biomasa, czyli zgrany duet
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.