Foxy wspiera ochronę pszczół w całej Europie dzięki współpracy z 3Bee
W Polsce żyje około 470 gatunków pszczół oraz dziesiątki innych gatunków owadów zapylających. Wiele z nich wciąż znajduje się na liście gatunków zagrożonych. Marka Foxy nawiązała współpracę z włoską firmą 3Bee opracowującą technologie monitorowania, ochrony i regeneracji bioróżnorodności oraz tworzącą jej oazy na terenie całej Europy.
Coraz większa liczba konsumentów jest świadoma tego, że przy wyborach zakupowych istotna jest nie tylko cena, czy nawet jakość produktu, ale także wartości, jakimi kieruje się jego producent oraz inicjatywy, które wspiera.
Z myślą o środowisku
Marka Foxy dąży to tego, aby jej produkty były dla konsumentów dobrym wyborem pod każdym względem. Wszystkie papiery toaletowe oraz ręczniki kuchenne marki Foxy są produkowane z celulozy, która pochodzi z odpowiedzialnie zarządzanych upraw i kontrolowanych źródeł, a przy jej przetwarzaniu wykorzystywana jest energia ze źródeł odnawialnych. Opakowania produktów Foxy są wykonane z plastiku, który w 50% pochodzi z recyklingu i w 100% nadają się do ponownego przetworzenia. Marka chce umożliwić konsumentowi - na całej długości łańcucha dostaw i wartości - podjęcie takiej decyzji, z którą będzie czuł się dobrze, oraz która pozwoli zachować się odpowiedzialnie nie tylko wobec siebie, ale też wobec środowiska.
Dbanie o środowisko oraz bioróżnorodność traktujemy jako naszą misję. Dzięki działaniom na ich rzecz chcemy realnie przyczyniać się do budowania lepszego świata, a także umożliwić konsumentom podejmowanie takich decyzji zakupowych, które będą zgodne z ich wartościami. Stąd też budujemy świadomość wyzwań środowiskowych, takich jak dobrostan zapylaczy oraz podejmujemy proaktywne działania m.in. nawiązując współpracę z 3Bee oraz dedykując projektowi całą linię produktową – tłumaczy Tomasz Walicki, Dyrektor Marketingu Foxy.
Realne wsparcie dla zapylaczy
Foxy postawiło na ochronę pszczół i różnorodności biologicznej, wspierając włoską firmę 3Bee w ogólnoeuropejskim wieloletnim projekcie. Firma 3Bee zajmuje się technologiami klimatycznymi i opracowuje inteligentne systemy monitorowania oraz diagnostyki zdrowia zapylaczy oraz różnorodności biologicznej.
Jesteśmy dumni, że opracowaliśmy projekt, który narodził się we Włoszech i rozszerzył się na ponad 6 krajów europejskich, wywierając ogromny wpływ na gromadzenie przydatnych danych do badania zachowań owadów zapylających – a tym samym stanu różnorodności biologicznej w Europie. Cieszymy się również, że możemy dzielić z Foxy pragnienie uświadomienia jak największej liczbie konsumentów kwestii ochrony Bioróżnorodności – podkreśla Davide Briganti – Senior Communication & Biodiversity Strategist w firmie 3Bee,
Dzięki temu projektowi z 3Bee, Foxy wspiera działalność ponad 50 pszczelarzy z całej Europy. Osoby biorące udział w inicjatywie zostały wyposażone w technologię Hive-Tech, która umożliwia, monitorowanie w czasie rzeczywistym temperatury, natężenia dźwięku, poziomu wilgotności oraz wagi w ulach. Na poziomie europejskim Foxy przyczyni się do ochrony i monitorowania milionów pszczół.
W ramach współpracy powstała dedykowana linia Foxy Love the Bee, w skład której wchodzą ręcznik kuchenny oraz papier toaletowy.
Więcej informacji na temat linii produktów Foxy Love The Bee: www.foxy.eu/pl/3-bee/
Dodatkowe informacje o firmie 3Bee: https://www.3bee.com

„Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol

Polski System Kaucyjny i Canpack Recycling podpisują list intencyjny – razem dla efektywnego systemu kaucyjnego w Polsce

Amazon 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.