EZVIZ sadzi drzewa
EZVIZ, globalny lider w dziedzinie technologii inteligentnego domu, wzmocnił swoje długoterminowe zaangażowanie w bardziej ekologiczną przyszłość w Światowy Dzień Środowiska 2023, oficjalnie uruchamiając Globalny Plan Zalesiania EZVIZ. We współpracy z Treedom, pierwszą platformą do sadzenia drzew, która umożliwia zdalne sadzenie i śledzenie historii projektu online, EZVIZ posadzi tysiące drzew na całym świecie w ciągu najbliższych trzech lat. Plan zakłada realny wpływ na kraje takie jak Tajlandia, Gwatemala, Kenia i Ekwador, wzmacniając pozycję lokalnych rolników i wzbogacając tamtejszą bioróżnorodność. Projekt ten pochodzi z "Zielonego Funduszu" EZVIZ, finansowanego ze sprzedaży najnowszych ekologicznych innowacji marki, w tym paneli słonecznych, kamer bezpieczeństwa zasilanych energią słoneczną i urządzeń wykonanych z materiałów pochodzących z recyklingu.
"Ponieważ bezpieczeństwo, inteligentne sterowanie i zrównoważony rozwój przyczyniają się do podstawowych warunków zorientowanego na przyszłość inteligentnego domu EZVIZ, mamy nadzieję, że dzięki naszym działaniom umożliwimy wszystkim lepsze warunki do życia. Wykorzystując dostępną technologię dążymy do lepszego życia na bardziej ekologicznej i bezpiecznej planecie. Projekty takie jak ten pozwalają EZVIZ przekształcić rzecznictwo w działania. Wzywamy do odpowiedzialnego rozwoju biznesu również wszystkich naszych partnerów z branży IoT". – skomentowała Ewa Tokarska, specjalistka ds. marketingu EZVIZ.
W ramach inicjatywy marki EZVIZ Green, Globalny Plan Zalesiania EZVIZ jest pierwszą ekologiczną kampanią firmy, która aktywnie angażuje produkty i społeczność. EZVIZ będzie sadzić średnio dwa drzewa dziennie we współpracy z ekspertami ds. ekologii i rolnikami, wybierając gatunki drzew rodzime dla lokalnych środowisk i przystosowujące się do zmian klimatycznych. Takie działania obejmują również dostarczanie nasion i edukację rolniczą w tych lokalnych społecznościach. Jako, że jest to publiczny, transparentny projekt rolno-leśny, wszystkie najnowsze aktualizacje będą udostępniane wraz ze zdjęciami i informacjami za pośrednictwem stron internetowych EZVIZ i Treedom.
Co ważniejsze, inicjatywa EZVIZ Green odzwierciedla silne zaangażowanie firmy w tworzenie zrównoważonej technologii konsumenckiej. Globalny Plan Zalesiania EZVIZ jest preludium do zbliżającej się premiery rynkowej pierwszej przyjaznej dla środowiska serii robotów odkurzających RC i RE, ponieważ każdy robot jest częściowo wykonany z przetworzonych tworzyw sztucznych odpowiadających 16 butelkom wody. EZVIZ kontynuuje również ulepszanie konstrukcji sprzętu wykorzystując przy tym mniejszą liczbę części jednorazowego użytku i wspiera dłuższy cykl życia produktu dzięki wysokiej jakości materiałom i niezawodnym aktualizacjom oprogramowania.
Oprócz walki z odpadami i zanieczyszczeniami, EZVIZ poczynił również zauważalne osiągnięcia w opracowywaniu domowych systemów bezpieczeństwa nowej generacji zasilanych zieloną energią. Od zeszłego roku firma zaprezentowała pełną gamę kamer zasilanych energią słoneczną wraz z panelami słonecznymi, aby pomóc obniżyć rachunki za energię elektryczną w budynkach mieszkalnych i zmniejszyć ślad węglowy.

„Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol

Polski System Kaucyjny i Canpack Recycling podpisują list intencyjny – razem dla efektywnego systemu kaucyjnego w Polsce

Amazon 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.