Druga edycja Hansgrohe Aqua Days już 10 i 11 maja
Home Sweet Home PR
Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
Co oznacza tegoroczne motto spotkania? To proste. Właśnie woda jest kluczowa dla istnienia naszego całego ekosystemu. W Hansgrohe wierzymy, że ochrona zasobów na jeszcze wyższym niż dotąd poziomie nie musi oznaczać obniżenia jakości życia. Prowadzimy więc intensywne prace nad rozwiązaniami, które przyjemność choćby korzystania z prysznica łączą z oszczędnością – innymi słowy z lepszym, bardziej optymalnym wykorzystaniem zasobów wody na Ziemi. I o tym właśnie chcemy mówić w trakcie Aqua Days.
Spotkania, które odbędą się 10 i 11 maja 2022, przyniosą odpowiedzi na garść istotnych pytań. Jak się nam udaje realizacja naszego wielkiego marzenia? Jakie innowacje projektowe i technologiczne przybliżają nas do celu? Co dotychczas udało się nam osiągnąć i zamienić w dostępne na rynku produkty, które już dziś oferują jakość na miarę wyzwań naszej niełatwej epoki?
Odkryj innowacje hansgrohe
Podczas Aqua Days zaprezentujemy innowacje produktowe, takie jak zupełnie nowa seria baterii oszczędzających wodę Rebris. Ponadto zrównoważone linie prysznicowe, na czele z serią Pulsify i jej nowym trybem strumienia PowderRain. A także nowe możliwości wzornicze, które przynosi m.in. zestaw prysznicowy Vernis w modnej matowej czerni. Spotkanie będzie też okazją, by poznać nasze pozostałe zrównoważone rozwiązania – od najnowocześniejszych systemów filtrów kuchennych po linię SmartLiving czy RainTunes.
Poznaj nowości AXOR
Od modnej matowej czerni w kolejnych odsłonach aż po najnowsze rozwiązania prysznicowe, łączące indywidualizację wrażeń z oszczędnością zasobów – w trakcie Aqua Days 2022 zanurzymy się w morzu innowacji AXOR. Odkryj wraz z nami czarne edycje naszych najpopularniejszych kolekcji. Poznaj nową, zrównoważoną linię AXOR Conscious Shower. Zobacz też, jakie możliwości daje seria AXOR Nature Shower przeznaczona do użytku zewnętrznego. W trakcie spotkania zaprezentujemy ponadto nowe akcesoria AXOR Universal Rectangular i wyjaśnimy, w jaki sposób nasza usługa Signature pomaga tworzyć unikatowe rozwiązania, które są odpowiedzią na najbardziej indywidualne potrzeby oraz oczekiwania użytkowników.
hansgrohe i AXOR – jeszcze bliżej
Nowa formuła, w której odbędą się Aqua Days 2022, opiera się na bardziej bezpośrednim niż dotąd kontakcie. Inaczej niż w roku poprzednim, z platformą spotkań będzie się można połączyć w konkretnych dwóch terminach: 10 maja od godz. 09.00 oraz 11 maja od godz. 16.00. Obydwie sesje, poranna i popołudniowa, będą realizowane na żywo – z udziałem znakomitych ekspertów oraz przedstawicieli firmy Hansgrohe i marki AXOR. Wszystkich uczestników zapraszamy do zadawania pytań poprzez czat Q&A, który będzie towarzyszył obu sesjom. Spotkania potrwają około godziny. Odbędą się w języku angielskim. Szczegóły na stronie https://pro.hansgrohe.com/aquadaysglobal
Do udziału w AquaDays konieczna jest wcześniejsza rejestracja tutaj: pro.hansgrohe.com/r/registerad2022
Zachęcamy do zapisu już teraz!
Link do wydarzenia na FB:
https://www.facebook.com/events/1335658983589606/?ref=newsfeed
Link do wydarzenia na LinkedIn: https://www.linkedin.com/events/aquadays20226920342422598074369/
Dzień Ziemi 2024 – świętowanie przez działanie. Jak dbać o planetę na co dzień?
Plac Defilad wykorzysta wodę z drugiego obiegu
Wysoce energooszczędne lampy Lena Lighting na terenie marketu budowlanego Mrówka
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Temperatury w Europie rosną dwukrotnie szybciej niż globalnie. Za tym idą rekordowe zjawiska klimatyczne
Marzec 2024 roku był 10. miesiącem z rzędu, który pobił rekord temperatur w historii globalnych pomiarów dla danego miesiąca roku – wskazują dane Copernicus Climate Change Service (C3S). Średnia temperatura wyniosła 14,14 st. C, czyli o 0,73 st. C więcej niż średnia dla marca z lat 1991–2020. Marzec był też o 1,68 st. cieplejszy niż w okresie przedindustrialnym, do którego odnoszą się globalne cele zawarte w porozumieniu paryskim. Kolejny miesiąc z rekordem ciepła oznacza nasilone zjawiska klimatyczne, również te ekstremalne. 2023 rok był w Europie okresem rekordów w tym zakresie, m.in. największych pożarów, powodzi czy fal upałów – wynika z raportu C3S i Światowej Organizacji Meteorologicznej.
Transport
Bezpieczeństwo paliwowe w Polsce wymaga inwestycji w nowe moce magazynowe. Branża przyspiesza też zieloną transformację
Branża paliwowa dobrze poradziła sobie z zawirowaniami, które przez ostatnie dwa lata wpływały na polski rynek. Wciąż jednak kwestia bezpieczeństwa paliwowego wymaga dużego wysiłku. Wśród priorytetowych zadań stojących przed sektorem i rządem jest rozbudowa infrastruktury paliwowej, szczególnie nowych mocy magazynowych, ale też kolei i morskich terminali – wskazują eksperci POPiHN. Wyzwaniem w kolejnych latach będzie także zielona transformacja oparta m.in. na elektryfikacji transportu i paliwach alternatywnych, która – w opinii ekspertów – wymaga w Polsce znacznego przyspieszenia.
Konsument
Techniki genomowe mogą zrewolucjonizować europejskie rolnictwo i uodpornić je na zmiany klimatu. UE pracuje nad nowymi ramami prawnymi
Techniki genomowe (NTG) pozwalają uzyskiwać rośliny o większej odporności na susze i choroby, a ich hodowla wymaga mniej nawozów i pestycydów. Komisja Europejska wskazuje, że NTG to innowacja, która może m.in. zwiększyć odporność systemu żywnościowego na zmiany klimatu. W tej chwili wszystkie rośliny uzyskane w ten sposób podlegają tym samym, mocno wyśrubowanym zasadom, co GMO. Dlatego w ub.r. KE zaproponowała nowe rozporządzenie dotyczące roślin uzyskiwanych za pomocą technik genomowych. W lutym br. przychylił się do niego Parlament UE, co otworzyło drogę do rozpoczęcia negocjacji z rządami państw UE w Radzie. Wątpliwości wielu państw członkowskich, również Polski, budzi kwestia patentów NGT pozostających w rękach globalnych koncernów, które mogłyby zaszkodzić pozycji europejskich hodowców.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.