Dlaczego warto wykorzystywać modułowe świetliki w galeriach handlowych?
Galerie handlowe, jako obiekty użytku publicznego, szczególnie potrzebują dodatkowej dawki naturalnego światła z zewnątrz. Jeśli dodamy do tego możliwość dopływu świeżego powietrza przez dach i niższe rachunki za prąd, będzie jasnym, dlaczego prefabrykowane modułowe świetliki są tak chętnie wybierane przez inwestorów. Poza aspektem funkcjonalnym oraz ekonomicznym, a także łatwym i szybkim montażem, modułowe świetliki idealnie wpisują się w estetyczne założenia nowoczesnych budynków, będąc integralnym elementem współczesnej architektury.
Koncentracja na ludziach
Galerie handlowe to przestrzenie, które wymagają zastosowania innowacyjnych rozwiązań, zapewniających pełen komfort przebywającym w nich ludziom. Czynnikiem, który bezpośrednio wpływa na dobre samopoczucie i wewnętrzną harmonię człowieka jest optymalny dostęp do światła dziennego. Naturalnie doświetlone przestrzenie to zwrot ku zapewnieniu zdrowego klimatu i przyjaznej atmosfery dla klientów centrów handlowych. W tym celu coraz powszechniej stosuje się innowacyjne rozwiązania, takie jak prefabrykowane modułowe świetliki. Ich podstawą zaletą jest właśnie doświetlenie wnętrz, wprowadzenie do budynku świeżego powietrza i zapewnienie optymalnego komfortu. Nie bez znaczenia pozostaje wysoka jakość bezłącznikowego, wodoszczelnego systemu, opartego na standaryzowanych modułach. Prefabrykacja elementów to z kolei gwarancja szybkiej i łatwiej obsługi w całym procesie budowlanym. Kompletny modułowy system daje możliwość zastosowania zintegrowanych rolet przeciwsłonecznych, co jest szczególnie ważne w kontekście klientów galerii handlowych. Rozwiązanie pozwala uniknąć dyskomfortu związanego zbyt dużą ekspozycją na światło dzienne, chroniąc m.in. przed przegrzaniem.
Rozwiązanie na miarę czasów
Poza aspektem funkcjonalnym, modułowe świetliki zapewniają także elegancki efekt wizualny. Wszystko za sprawą smukłej konstrukcji, z ukrytymi napędami łańcuchowymi. Dzięki temu estetyczna konstrukcja idealnie wpisuje się w nowoczesną, komercyjną architekturę. Takie właśnie są prefabrykowane modułowe świetliki oferowane przez VELUX Commercial. Charakteryzują się one 30-letnią żywotnością, a każdy ich element posiada certyfikat zgodności CE oraz deklarację środowiskową EPD dla produktów budowlanych. Ekologiczne rozwiązanie niesie za sobą także wpływ na budżet i niższe rachunki za prąd. Zastosowanie modułowych świetlików, a więc zwiększony dostęp do światła dziennego, to bowiem bezpośrednia redukcja kosztów energii elektrycznej.
Więcej informacji o prefabrykowanych świetlikach modułowych znajdziesz na: https://commercial.velux.pl/
Kolorowe butelki są większym źródłem mikroplastiku, niż białe lub czarne
Pompa ciepła i biomasa, czyli zgrany duet
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.