Komunikaty PR

Dlaczego warto wykorzystywać modułowe świetliki w galeriach handlowych?

2023-02-07  |  15:30
Biuro prasowe

Galerie handlowe, jako obiekty użytku publicznego, szczególnie potrzebują dodatkowej dawki naturalnego światła z zewnątrz. Jeśli dodamy do tego możliwość dopływu świeżego powietrza przez dach i niższe rachunki za prąd, będzie jasnym, dlaczego prefabrykowane modułowe świetliki są tak chętnie wybierane przez inwestorów. Poza aspektem funkcjonalnym oraz ekonomicznym, a także łatwym i szybkim montażem, modułowe świetliki idealnie wpisują się w estetyczne założenia nowoczesnych budynków, będąc integralnym elementem współczesnej architektury.

Koncentracja na ludziach

Galerie handlowe to przestrzenie, które wymagają zastosowania innowacyjnych rozwiązań, zapewniających pełen komfort przebywającym w nich ludziom. Czynnikiem, który bezpośrednio wpływa na dobre samopoczucie i wewnętrzną harmonię człowieka jest optymalny dostęp do światła dziennego. Naturalnie doświetlone przestrzenie to zwrot ku zapewnieniu zdrowego klimatu i przyjaznej atmosfery dla klientów centrów handlowych. W tym celu coraz powszechniej stosuje się innowacyjne rozwiązania, takie jak prefabrykowane modułowe świetliki. Ich podstawą zaletą jest właśnie doświetlenie wnętrz, wprowadzenie do budynku świeżego powietrza i zapewnienie optymalnego komfortu. Nie bez znaczenia pozostaje wysoka jakość bezłącznikowego, wodoszczelnego systemu, opartego na standaryzowanych modułach. Prefabrykacja elementów to z kolei gwarancja szybkiej i łatwiej obsługi w całym procesie budowlanym. Kompletny modułowy system daje możliwość zastosowania zintegrowanych rolet przeciwsłonecznych, co jest szczególnie ważne w kontekście klientów galerii handlowych. Rozwiązanie pozwala uniknąć dyskomfortu związanego zbyt dużą ekspozycją na światło dzienne, chroniąc m.in. przed przegrzaniem.

Rozwiązanie na miarę czasów

Poza aspektem funkcjonalnym, modułowe świetliki zapewniają także elegancki efekt wizualny. Wszystko za sprawą smukłej konstrukcji, z ukrytymi napędami łańcuchowymi. Dzięki temu estetyczna konstrukcja idealnie wpisuje się w nowoczesną, komercyjną architekturę. Takie właśnie są prefabrykowane modułowe świetliki oferowane przez VELUX Commercial. Charakteryzują się one 30-letnią żywotnością, a każdy ich element posiada certyfikat zgodności CE oraz deklarację środowiskową EPD dla produktów budowlanych. Ekologiczne rozwiązanie niesie za sobą także wpływ na budżet i niższe rachunki za prąd. Zastosowanie modułowych świetlików, a więc zwiększony dostęp do światła dziennego, to bowiem bezpośrednia redukcja kosztów energii elektrycznej.

Więcej informacji o prefabrykowanych świetlikach modułowych znajdziesz na: https://commercial.velux.pl/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ekologia Hydrodynamiczne generatory kawitacyjne: przełom w oczyszczaniu rurociągów Biuro prasowe
2024-12-16 | 01:00

Hydrodynamiczne generatory kawitacyjne: przełom w oczyszczaniu rurociągów

Osady w rurociągach to cichy wróg przemysłu: zwiększają zużycie energii, generują koszty i mogą prowadzić do przestojów w produkcji. Czy jest sposób, by skutecznie
Ekologia Kolorowe butelki są większym źródłem mikroplastiku, niż białe lub czarne
2024-11-20 | 13:07

Kolorowe butelki są większym źródłem mikroplastiku, niż białe lub czarne

Plastikowe butelki jednorazowe mogą być źródłem szkodliwego mikroplastiku, a z badań wynika, że te kolorowe – zielone, niebieskie czy czerwone – mogą być jego jeszcze
Ekologia Kolejny sportowiec stawia na ekologię
2024-11-07 | 10:20

Kolejny sportowiec stawia na ekologię

ZDJĘCIA:

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania

Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.

Przemysł

Polskie firmy przemysłowe bardziej otwarte na technologie. Sztuczną inteligencję wdrażają z ostrożnością [DEPESZA]

Innowacje cyfrowe w przemyśle, choć wiążą się z kosztami i wyzwaniami, są jednak postrzegane przez firmy jako szansa. To podejście przekłada się na większą otwartość do ich wdrażania i chęć inwestowania. Ponad 90 proc. firm przemysłowych w Polsce, które wprowadziły co najmniej jedno rozwiązanie Przemysłu 4.0, dostrzega wyraźną poprawę efektywności procesów produkcyjnych – wynika z nowego raportu Autodesk. Choć duża jest wśród nich świadomość narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, na razie tylko 14 proc. wykorzystuje je w swojej działalności.

Farmacja

Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi

Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.