Costa Coffee nie marnuje! Sieć dołącza wszystkie kawiarnie do Too Good To Go
Dzięki aplikacji uratujecie pyszne paczki-niespodzianki w lokalach Costa Coffee na terenie całego kraju.
To nie lada gratka dla miłośników tart, kanapek, wrapów i ciast, którym zależy na walce z marnowaniem jedzenia. Sieć kawiarni Costa Coffee włącza wszystkie lokale do grona Pogromców Marnowania. Paczki-niespodzianki z niesprzedaną danego dnia żywnością dostępne są już w aplikacji w całej Polsce. Do tej pory użytkownicy Too Good To Go wspólnie z Costa Coffee uratowali przed zmarnowaniem ponad 14 tysięcy posiłków, a co za tym idzie, równowartość emisji, jakie wyemitowalibyśmy ładując 6 637 463 smartfony.
Włączenie do aplikacji wszystkich lokali Costa Coffee jest dla nas naturalnym rozwinięciem wspaniałej współpracy, jaką podjęliśmy już rok temu. Wspólnie ratujemy nie tylko pyszne jedzenie, ale też kawę, której termin ważności zbliża się ku końcowi. Nasi użytkownicy pokochali paczki dostępne w Costa, dlatego też nie mamy najmniejszych obaw, że dołączenie całej sieci spotka się z ogromnym zainteresowaniem, a posiłki znajdą ratunek w mgnieniu oka. – Powiedziała Anna Kurnatowska, Country Managerka Too Good To Go w Polsce.
Nadwyżki jedzenia to powszechny problem, z którym coraz częściej się zmagamy w dzisiejszym świecie. Costa Coffee chętnie i aktywnie przyłącza się do działań przyjaznych środowisku, w tym do walki właśnie z marnowaniem żywności. Wprowadzenie naszych produktów do aplikacji Too Good To Go to kolejny ważny krok w naszej odpowiedzialnej działalności. Szczególnie cieszymy się z rozszerzenia naszej współpracy, bo od teraz użytkownicy aplikacji mogą ratować paczki niespodzianki w lokalach Costa Coffee na terenie całego kraju! Dla mieszkańców niektórych miejsc w Polsce, to będzie pierwsza taka możliwość. - mówi Wojciech Skoczylas, retail director Costa Poland & Latvia.
Jak to działa?
Aplikacja pomaga w najprostszy możliwy sposób, łącząc użytkowników z miejscami, które na koniec dnia mają nadwyżkową, niesprzedaną żywność. Wystarczy zainstalować aplikację, sprawdzić co możemy upolować niedaleko nas, kupić paczkę i odebrać ją o wyznaczonym czasie. Aplikacja nie tylko pozwala zarządzać nadwyżkami, ale też ma aspekt ekologiczny. Każda paczka niespodzianka to ekwiwalent 2,5 CO2e emisji, które nie pójdą na marne.
Kolorowe butelki są większym źródłem mikroplastiku, niż białe lub czarne
Pompa ciepła i biomasa, czyli zgrany duet
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.