Komunikaty PR

BIO propozycje i Zielnik Polski od marki Herbapol

2020-10-19  |  10:00
Biuro prasowe

Troska o środowisko oraz chęć wspierania lokalnych przedsiębiorców stają się ważnymi czynnikami wpływającymi na decyzje konsumenckie Polaków. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom coraz bardziej świadomych i wymagających konsumentów, marka Herbapol stale udoskonala ofertę naturalnych, ekologicznych produktów, tworzonych z najwyższej jakości składników pochodzących od polskich producentów – w tym herbat ziołowych, herbatek owocowych, dżemów oraz syropów.

 

Zielnik Polski – z natury najlepsze

Zielnik Polski to propozycja dla każdego, kto w naturalny sposób chce wspomagać funkcjonowanie organizmu. W linii znajduje się szeroki wybór herbat ziołowych o prozdrowotnych właściwościach. Jedną z nich jest Czystek, który jako źródło naturalnych przeciwutleniaczy doskonale wspiera odporność organizmu i jest szczególnie polecany w zbliżającym się sezonie jesienno-zimowym. Napar z Lipy to z kolei wsparcie dla układu oddechowego. Dziurawiec z Zielnika Polskiego wpływa korzystnie na funkcjonowanie układu nerwowego, dzięki czemu przyczynia się do zachowania równowagi emocjonalnej i lepszego samopoczucia, a napar ze skrzypu wspomaga prawidłową pracę nerek i dróg moczowych, natomiast Szałwia działa kojąco na gardło i struny głosowe. To tylko kilka propozycji z bogatej oferty herbat ziołowych Herbapol, będących doskonałym wsparciem dla organizmu zarówno osób młodszych, jak i starszych.

 

Linia BIO – dla nas to naturalne

Linia certyfikowanych produktów BIO to propozycja dla najbardziej wymagających miłośników naturalnej i zdrowej żywności. Produkty BIO łączą gwarancję spełnienia norm odpowiednich dla produkcji ekologicznej z czystym, unikalnym smakiem pochodzącym prosto z natury. W linii BIO znajdują się m.in. herbaty ziołowe, w tym Melisa oraz Mięta – doskonale odprężające organizm. 

 

Certyfikowane składniki, pyszne smaki natury, dbałość o środowisko naturalne i podążanie za potrzebami klientów od lat stanowią podstawę sukcesu marki Herbapol!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ekologia Starbucks rozpoczyna testy nad słomkami z kawowych fusów Biuro prasowe
2021-02-23 | 12:00

Starbucks rozpoczyna testy nad słomkami z kawowych fusów

Starbucks Polska nawiązuje współpracę z EcoBean i pracuje nad możliwością stworzenia słomek wykonanych ze zużytych fusów kawowych pochodzących z kawiarni. Nowy projekt ma
Ekologia Już 30% Polaków świeci ekologicznym przykładem, 
a branża meblarska przechodzi
2021-02-18 | 14:00

Już 30% Polaków świeci ekologicznym przykładem, 
a branża meblarska przechodzi

Czy czeka nas transformacja w zakresie aranżacji naszych wnętrz? Według badania EKOBarometr przeprowadzonego przez dom badawczy SW Research blisko 30% badanych należy do grupy osób,
Ekologia Primark po raz kolejny łączy siły z Disneyem™
2021-02-16 | 11:10

Primark po raz kolejny łączy siły z Disneyem™

Warszawa, 16 lutego 2021 r: Primark z ekscytacją wprowadza na rynek swoją pierwszą kolekcję „Primark Cares featuring Disney™”, czyli przekrojową linię ubrań i

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Biogen

Robotyka i SI

Roboty i skanery 3D przyszłością edukacji. Już dziś pozwalają uczyć programowania i mogą stworzyć model ciała człowieka

Nowe technologie coraz mocniej zaznaczają swoją obecność w dziedzinie edukacji. Roboty edukacyjne uczą programowania nawet najmłodsze dzieci, roboty społeczne potrafią czytać książki i uczyć języków, a skanery 3D ułatwią naukę ludzkiej anatomii. Choć pandemia utrudniła prowadzenie warsztatów edukacyjnych dla dzieci, to tempo tworzenia nowych rozwiązań nie maleje. – Sztuczna inteligencja i robotyzacja to zdecydowanie właściwe kierunki dla rozwoju edukacji – mówi Maciej Trojnacki, prezes zarządu Eduroco.

Robotyka i SI

Neuromarketing coraz silniejszym narzędziem sprzedaży. Coraz silniej wpływa na nasze decyzje zakupowe

Analiza reakcji mózgu klienta na bodziec wizualny jest coraz częściej wykorzystywana w procesie projektowania produktów i opakowań. Znajduje również zastosowanie przy budowaniu stron internetowych, etykiet cenowych czy ekspozycji w sklepach. W przyszłości neuromarketing będzie się prawdopodobnie posiłkował innymi technologiami, jak wirtualna rzeczywistość czy analiza Big Data. – Neuromarketing zbiera całą wiedzę o mózgu i próbuje te procesy wytłumaczyć i przełożyć na skuteczniejsze mechanizmy rynkowe – tłumaczy Wojciech Broniatowski, dyrektor operacyjny CortiVision.