Komunikaty PR

BIO propozycje i Zielnik Polski od marki Herbapol

2020-10-19  |  10:00
Biuro prasowe

Troska o środowisko oraz chęć wspierania lokalnych przedsiębiorców stają się ważnymi czynnikami wpływającymi na decyzje konsumenckie Polaków. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom coraz bardziej świadomych i wymagających konsumentów, marka Herbapol stale udoskonala ofertę naturalnych, ekologicznych produktów, tworzonych z najwyższej jakości składników pochodzących od polskich producentów – w tym herbat ziołowych, herbatek owocowych, dżemów oraz syropów.

 

Zielnik Polski – z natury najlepsze

Zielnik Polski to propozycja dla każdego, kto w naturalny sposób chce wspomagać funkcjonowanie organizmu. W linii znajduje się szeroki wybór herbat ziołowych o prozdrowotnych właściwościach. Jedną z nich jest Czystek, który jako źródło naturalnych przeciwutleniaczy doskonale wspiera odporność organizmu i jest szczególnie polecany w zbliżającym się sezonie jesienno-zimowym. Napar z Lipy to z kolei wsparcie dla układu oddechowego. Dziurawiec z Zielnika Polskiego wpływa korzystnie na funkcjonowanie układu nerwowego, dzięki czemu przyczynia się do zachowania równowagi emocjonalnej i lepszego samopoczucia, a napar ze skrzypu wspomaga prawidłową pracę nerek i dróg moczowych, natomiast Szałwia działa kojąco na gardło i struny głosowe. To tylko kilka propozycji z bogatej oferty herbat ziołowych Herbapol, będących doskonałym wsparciem dla organizmu zarówno osób młodszych, jak i starszych.

 

Linia BIO – dla nas to naturalne

Linia certyfikowanych produktów BIO to propozycja dla najbardziej wymagających miłośników naturalnej i zdrowej żywności. Produkty BIO łączą gwarancję spełnienia norm odpowiednich dla produkcji ekologicznej z czystym, unikalnym smakiem pochodzącym prosto z natury. W linii BIO znajdują się m.in. herbaty ziołowe, w tym Melisa oraz Mięta – doskonale odprężające organizm. 

 

Certyfikowane składniki, pyszne smaki natury, dbałość o środowisko naturalne i podążanie za potrzebami klientów od lat stanowią podstawę sukcesu marki Herbapol!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ekologia Kolorowe butelki są większym źródłem mikroplastiku, niż białe lub czarne Biuro prasowe
2024-11-20 | 13:07

Kolorowe butelki są większym źródłem mikroplastiku, niż białe lub czarne

Plastikowe butelki jednorazowe mogą być źródłem szkodliwego mikroplastiku, a z badań wynika, że te kolorowe – zielone, niebieskie czy czerwone – mogą być jego jeszcze
Ekologia Kolejny sportowiec stawia na ekologię
2024-11-07 | 10:20

Kolejny sportowiec stawia na ekologię

ZDJĘCIA:
Ekologia Pompa ciepła i biomasa, czyli zgrany duet
2024-10-23 | 14:25

Pompa ciepła i biomasa, czyli zgrany duet

Jednym z urządzeń grzewczych wybieranych, w ramach dotychczasowych edycji Programu Czyste Powietrze, jest powietrzna pompa ciepła. Mimo wielu zalet, jak każde urządzenie, ona także ma swoje

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.