Banki Żywności ponownie wyróżniły Mars tytułem „Partnera na każdy czas”
Mars Polska od lat aktywnie wspiera Federację Polskich Banków Żywności. W samym tylko 2022 roku firma przekazała ponad 1,2 mln sztuk słodkich przekąsek (produktów czekoladowych, cukierków, bezcukrowych gum do żucia oraz lodów) odpowiadając na potrzeby podopiecznych organizacji, w tym zwiększone zapotrzebowanie na żywność. Produkty trafiły do podopiecznych Banków Żywności w tym trudnym dla nich czasie. Gest ten, jak również wieloletnia współpraca, zostały docenione przez Federację Polskich Banków Żywności, która po raz kolejny przyznała firmie tytuł "Partnera na każdy czas".
W Polsce coraz więcej ludzi boryka się z wyzwaniami ekonomicznymi. Wiele osób nie może sobie pozwolić na zakup nawet podstawowych produktów, takich jak żywność. Mars od lat wspiera swojego wieloletniego partnera, jedną z największych organizacji charytatywnych w Polsce – Federację Polskich Banków Żywności. W 2022 roku w odpowiedzi na zwiększone zapotrzebowanie na pomoc żywieniową, firma dostarczyła organizacji ponad 1,2 mln sztuk energetycznych przekąsek marek ta Snickers, M&M’s, Twix, Maltesers czy Milky Way, bezcukrowych gum Orbit i Airwaves oraz lodów.
Nie moglibyśmy realizować naszej misji bez wsparcia partnerów takich jak Mars Polska. Działalność Banków Żywności to efekt zaangażowania firm i niezliczonej liczby ich pracowników, którzy pomagają nam w codziennej pracy. Pragnąc podziękować Mars za okazane wsparcie, po raz kolejny mam zaszczyt przyznać firmie tytuł „Partnera na każdy czas”, który jest wyróżnieniem dla przedsiębiorstw aktywnie zaangażowanych w niesienie pomocy – mówi Beata Ciepła, Prezeska Zarządu Federacji Polskich Banków Żywności.
Tytuł „Partnera na każdy czas” to nie tylko wspaniały dowód uznania, ale i motywacja do dalszych działań. Misją Mars Wrigley jest inspirowanie chwil codziennego szczęścia. Mam nadzieję, że przekazane przez nas produkty pomogły stworzyć takie właśnie małe, pełne uśmiechu momenty nawet w tych niełatwych czasach. Współpraca z Bankami Żywności to dla nas ważny element odpowiedzialnego podejścia do prowadzenia biznesu, zarówno w kwestii niemarnowania żywności, jak i działalności społecznej – mówi Beata Rożek, Dyrektorka ds. Korporacyjnych w Mars Polska.
Federacja Polskich Banków Żywności to jedna z największych organizacji charytatywnych w Polsce, która działa już blisko 30 lat. Tworzą ją 32 Banki Żywności, działające na terenie całego kraju. Ich misją jest ratowanie żywności przed zmarnowaniem i przekazywanie jej osobom potrzebującym. Każdego roku pomoc trafia do ponad 1,5 mln osób. Mars Polska od lat współpracuje z Bankami Żywności, które w tym wyjątkowym dla wszystkich czasie potrzebują jeszcze większego wsparcia.
Kolorowe butelki są większym źródłem mikroplastiku, niż białe lub czarne
Pompa ciepła i biomasa, czyli zgrany duet
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.