AkzoNobel wprowadza na rynek pierwszy w branży kalkulator online oszczędności
AkzoNobel uruchomił dostępny online kalkulator oszczędności energii dla wszystkich osób korzystających z powłok proszkowych.
Po raz pierwszy klienci pracujący z powłokami proszkowymi mogą sprawnie obliczyć redukcję zużycia energii i emisji dwutlenku węgla, jaką osiągną dzięki produktom Interpon i powiązanym usługom.
Jest to najnowszy przykład tego, jak firma kontynuuje realizację swoich ambicji zmniejszenia emisji dwutlenku węgla w całym łańcuchu wartości o 50% do 2030 r.
„Zrównoważony rozwój ma kluczowe znaczenie dla nas wszystkich, a pomaganie klientom
w ograniczaniu zużycia energii jest jednym z wielu sposobów, w jaki możemy z nimi współpracować – i dla nich – aby spełnić nasze wspólne ambicje" - mówi Jeff Jirak, Dyrektor Powder Coatings AkzoNobel.
"Jesteśmy dumni z tego, że jako pierwsi w branży wprowadzamy tego rodzaju ogólnodostępne rozwiązania online" - kontynuuje. "Umożliwi nam to zwiększenie świadomości i pozwoli klientom zapoznać się z potencjalnymi redukcjami zużycia energii i emisji dwutlenku węgla, które można osiągnąć dzięki niskoutwardzalnym powłokom proszkowym". Jeff Jirak dodaje, że aby zrozumieć pełen zakres możliwych korzyści dla indywidualnych użytkowników, potrzebne będą dalsze szczegóły dotyczące konkretnych sytuacji klientów.
Aby ułatwić korzystanie z narzędzia, kalkulator – obecnie dostępny wyłącznie w Europie – jest wspierany przez szczegółowy przewodnik, który pomaga klientom lepiej zrozumieć, w jaki sposób nawet niewielkie zmiany w procesie malowania proszkowego mogą mieć duży wpływ na zwiększenie efektywności energetycznej. Obejmują one sprawdzanie szczelności systemów sprężonego powietrza, poprawę izolacji zapewnienie, że wszystkie wykorzystywane narzędzia są regularnie serwisowane
i konserwowane. Klienci otrzymują również wsparcie ekspertów zespołu obsługi technicznej Interpon.
„Ochrona środowiska i zrównoważony rozwój są kluczowymi kwestiami, które wymagają naszej uwagi i zaangażowania. Jednym z ważnych aspektów jest ograniczenie zużycia energii. Po pierwsze, większość źródeł energii używanych obecnie, takich jak paliwa kopalne, ma negatywny wpływ na środowisko, przyczyniając się do emisji gazów cieplarnianych i zmiany klimatu” – mówi Konrad Dobosz, Country Sales Manager Poland w firmie AkzoNobel Powder Coatings. „Po drugie, ograniczenie zużycia energii może prowadzić do oszczędności finansowych dla firm. Efektywne zarządzanie energią, takie jak korzystanie z energii odnawialnej oraz poprawa efektywności energetycznej naszych procesów, mogą obniżyć rachunki za energię i przyczynić się do znacznych oszczędności. Dlatego nasza firma, jako pierwsza w branży, udostępnia kalkulator online oszczędności, aby każdy mógł przekonać się jakie to, co powiedziałem, jest proste” – podsumowuje.
Kalkulator oszczędności energii jest dostępny pod linkiem:
https://powder.interpon.com/true-sustainability/energy-saving/

„Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol

Polski System Kaucyjny i Canpack Recycling podpisują list intencyjny – razem dla efektywnego systemu kaucyjnego w Polsce

Amazon 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.