AkzoNobel wprowadza na rynek pierwszy w branży kalkulator online oszczędności
AkzoNobel uruchomił dostępny online kalkulator oszczędności energii dla wszystkich osób korzystających z powłok proszkowych.
Po raz pierwszy klienci pracujący z powłokami proszkowymi mogą sprawnie obliczyć redukcję zużycia energii i emisji dwutlenku węgla, jaką osiągną dzięki produktom Interpon i powiązanym usługom.
Jest to najnowszy przykład tego, jak firma kontynuuje realizację swoich ambicji zmniejszenia emisji dwutlenku węgla w całym łańcuchu wartości o 50% do 2030 r.
„Zrównoważony rozwój ma kluczowe znaczenie dla nas wszystkich, a pomaganie klientom
w ograniczaniu zużycia energii jest jednym z wielu sposobów, w jaki możemy z nimi współpracować – i dla nich – aby spełnić nasze wspólne ambicje" - mówi Jeff Jirak, Dyrektor Powder Coatings AkzoNobel.
"Jesteśmy dumni z tego, że jako pierwsi w branży wprowadzamy tego rodzaju ogólnodostępne rozwiązania online" - kontynuuje. "Umożliwi nam to zwiększenie świadomości i pozwoli klientom zapoznać się z potencjalnymi redukcjami zużycia energii i emisji dwutlenku węgla, które można osiągnąć dzięki niskoutwardzalnym powłokom proszkowym". Jeff Jirak dodaje, że aby zrozumieć pełen zakres możliwych korzyści dla indywidualnych użytkowników, potrzebne będą dalsze szczegóły dotyczące konkretnych sytuacji klientów.
Aby ułatwić korzystanie z narzędzia, kalkulator – obecnie dostępny wyłącznie w Europie – jest wspierany przez szczegółowy przewodnik, który pomaga klientom lepiej zrozumieć, w jaki sposób nawet niewielkie zmiany w procesie malowania proszkowego mogą mieć duży wpływ na zwiększenie efektywności energetycznej. Obejmują one sprawdzanie szczelności systemów sprężonego powietrza, poprawę izolacji zapewnienie, że wszystkie wykorzystywane narzędzia są regularnie serwisowane
i konserwowane. Klienci otrzymują również wsparcie ekspertów zespołu obsługi technicznej Interpon.
„Ochrona środowiska i zrównoważony rozwój są kluczowymi kwestiami, które wymagają naszej uwagi i zaangażowania. Jednym z ważnych aspektów jest ograniczenie zużycia energii. Po pierwsze, większość źródeł energii używanych obecnie, takich jak paliwa kopalne, ma negatywny wpływ na środowisko, przyczyniając się do emisji gazów cieplarnianych i zmiany klimatu” – mówi Konrad Dobosz, Country Sales Manager Poland w firmie AkzoNobel Powder Coatings. „Po drugie, ograniczenie zużycia energii może prowadzić do oszczędności finansowych dla firm. Efektywne zarządzanie energią, takie jak korzystanie z energii odnawialnej oraz poprawa efektywności energetycznej naszych procesów, mogą obniżyć rachunki za energię i przyczynić się do znacznych oszczędności. Dlatego nasza firma, jako pierwsza w branży, udostępnia kalkulator online oszczędności, aby każdy mógł przekonać się jakie to, co powiedziałem, jest proste” – podsumowuje.
Kalkulator oszczędności energii jest dostępny pod linkiem:
https://powder.interpon.com/true-sustainability/energy-saving/
Kolorowe butelki są większym źródłem mikroplastiku, niż białe lub czarne
Pompa ciepła i biomasa, czyli zgrany duet
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.