YOPE i SEXED.PL łączą siły, by edukować w zakresie higieny intymnej

„Proszę dotykać” — to hasło kampanii, która łączy nowe produkty z linii naturalnych kosmetyków do higieny intymnej YOPE oraz rozmowy, akcje specjalne, konsultacje psychologiczne i treści edukacyjne realizowane wraz z Fundacją SEXED.PL.
Dotyk pełni bardzo ważna rolę w naszym życiu. Jako jeden z podstawowych zmysłów pozwala nam na poznawanie świata. Dotyk intymny zaś pomaga w poznawaniu siebie. Nowa linia kosmetyków do świadomej pielęgnacji YOPE, w skład której wchodzi serum łagodzące, żel myjący, płyn do higieny intymnej dla mężczyzn oraz intymny olejek do pielęgnacji stała się punktem wyjścia do dyskusji o dotyku — tym zdrowotnym, relaksującym, upragnionym, ale też niechcianym.
Fundacja SEXED.PL została partnerem komunikacyjnym nowej kampanii, jednocześnie obejmując patronatem intymny olejek do pielęgnacji. Jego lekki, w 100% naturalny skład nawilża i zmiękcza skórę, wzmacnia jej barierę hydrolipidową, zapewnia poślizg, tworzy warstwę ochronną, zapobiegając wrastaniu włoskom, podrażnieniom czy otarciom na udach. Równie wyjątkowa co właściwości olejku jest jego nazwa — „Czuły dotyk”. Tą grą słów YOPE przypomina jak ważny jest dotyk w codziennej pielęgnacji.
— Dotyk, zwłaszcza ten czuły, intymny stanowi często temat tabu — Anna Grzebień z YOPE — Zarówno nasz olejek, jak i współpraca z SEXED.PL miały na celu zerwanie z tą aurą tajemniczości. Warto odkrywać swoje ciało poprzez dotyk i pielęgnację. Myć, nawilżać, koić, ale też poznawać własne granice — podkreśla.
Dlatego też w ramach współpracy YOPE i SEXED.PL powstały treści edukacyjne pomagają zgłębić temat dotyku w codziennym życiu. O roli dotyku w związku czy świadomej zgodzie na dotyk opowiadała seksuolożka i psycholożka Sara Tylka. Ze specjalistką można było także odbyć anonimowe konsultacje online w ramach cyklu „Proszę rozmawiać”.
— Nasze działania ukierunkowane są przede wszystkim na oswajanie dotyku — mówi Sara Tylka z SEXED.PL — Dotyk może być naprawdę kojący i ważny w życiu każdego z nas. Tego fizycznego kontaktu z drugim człowiekiem potrzebujemy od pierwszych dni życia. Jednak w dorosłym życiu dotyk, a szczególnie dotyk intymny, może być naznaczony niepewnością, niewiedzą, strachem, a nawet traumą. Wierzymy, że dzięki takim kampaniom jak ta, więcej osób będzie doświadczała dobrego dotyku — podkreśla

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Jak uczyć o ekologii? Ogólnopolski Klub EkoEdukatora zaprasza na nieodpłatne szkolenia dla nauczycieli
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.