Komunikaty PR

„Wydruki do nauki” – nowa odsłona projektu HP

2020-05-22  |  13:00

W ostatnich miesiącach wielu rodziców musiało przyjąć na siebie trudną rolę nauczyciela, który motywuje, prowadzi i wspiera najmłodszych w czasie nauki z domu. Firma HP Inc Polska chce wesprzeć rodziny w tym wymagającym okresie dostarczając im narzędzia rozwijające kreatywność i chęć nauki u dzieci.                                               

W ramach akcji „Wydruki do nauki” producent udostępnia rodzicom i ich dzieciom bogatą bibliotekę bezpłatnych materiałów do kreatywnej zabawy i nauki w domu. Wszystkie materiały można znaleźć na stronie oraz za pomocą aplikacji mobilnej HP Smart (dostępnej do pobrania w ramach Google Play i App Store). Materiały pochodzą od uznanych międzynarodowych oraz polskich partnerów, wśród których znalazły się instytucje takie jak Wydawnictwo Szkolne PWN, wydawnictwo Hokus Pokus oraz szkoła internetowa Polonijka.

Pragniemy wspierać naszych klientów nie tylko dostarczając im najwyższej jakości produkty do drukowania, ale także poprzez inspirowanie do codziennych zabaw i udostępnianie materiałów do kreatywnego spędzania czasu z rodziną. – wyjaśnia Michał Chęcielewski, Consumer Marketing Manager, Print w HP Inc Polska – konsekwentnie, od kilku lat prowadzimy projekt „Wydruki do nauki”, który teraz wzbogaciliśmy o bezpłatną bibliotekę kreatywnych materiałów do zabawy i nauki do wydrukowania we własnym domu.

Z przyjemnością i w poczuciu niezbędnej solidarności włączamy się w akcję „Wydruki do nauki” – zapewnia Katarzyna Barczyńska, prezeska Wydawnictwa Szkolnego PWN – Mamy wiele lat doświadczenia w przygotowywaniu materiałów edukacyjnych najwyższej próby dla najmłodszych, ich nauczycieli i rodziców. Cieszę się, że dzisiaj mogą one wspierać także edukację domową.

Dzięki opcji nieskomplikowanego filtrowania, strona HP pomoże rodzicom dobrać zadania i gry dostosowane do wieku i potrzeb ich dziecka. Wśród stworzonej bazy materiałów znajduje się m.in. wybór wyjątkowych arkuszy ćwiczeń, puzzli, łamigłówek i zabaw kreatywnych skierowanych do dzieci w wieku 3-8 lat, a dla starszych kolorowanki terapeutyczne oraz materiały do nauki języków.

W realizacji kampanii firmę wsparły dom mediowy OMD oraz Grupa Media Plus.

 


http://hp.com/go/printandplay

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r. Biuro prasowe
2025-06-16 | 13:15

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.

Wiodąca giełda kryptowalutowa Bitget i UNICEF Luksemburg ogłaszają nawiązanie współpracy w celu rozwijania umiejętności cyfrowych i technologicznych wśród
Edukacja Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Edukacja Jak uczyć o ekologii? Ogólnopolski Klub EkoEdukatora zaprasza na nieodpłatne szkolenia dla nauczycieli
2025-05-22 | 10:00

Jak uczyć o ekologii? Ogólnopolski Klub EkoEdukatora zaprasza na nieodpłatne szkolenia dla nauczycieli

Sprawdzone źródła wiedzy, nowoczesne narzędzia edukacyjne i nieodpłatny wstęp na spektakle w teatrze ekologicznym. Powraca program dla wyróżniających się

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.