Komunikaty PR

„Wydruki do nauki” – nowa odsłona projektu HP

2020-05-22  |  13:00

W ostatnich miesiącach wielu rodziców musiało przyjąć na siebie trudną rolę nauczyciela, który motywuje, prowadzi i wspiera najmłodszych w czasie nauki z domu. Firma HP Inc Polska chce wesprzeć rodziny w tym wymagającym okresie dostarczając im narzędzia rozwijające kreatywność i chęć nauki u dzieci.                                               

W ramach akcji „Wydruki do nauki” producent udostępnia rodzicom i ich dzieciom bogatą bibliotekę bezpłatnych materiałów do kreatywnej zabawy i nauki w domu. Wszystkie materiały można znaleźć na stronie oraz za pomocą aplikacji mobilnej HP Smart (dostępnej do pobrania w ramach Google Play i App Store). Materiały pochodzą od uznanych międzynarodowych oraz polskich partnerów, wśród których znalazły się instytucje takie jak Wydawnictwo Szkolne PWN, wydawnictwo Hokus Pokus oraz szkoła internetowa Polonijka.

Pragniemy wspierać naszych klientów nie tylko dostarczając im najwyższej jakości produkty do drukowania, ale także poprzez inspirowanie do codziennych zabaw i udostępnianie materiałów do kreatywnego spędzania czasu z rodziną. – wyjaśnia Michał Chęcielewski, Consumer Marketing Manager, Print w HP Inc Polska – konsekwentnie, od kilku lat prowadzimy projekt „Wydruki do nauki”, który teraz wzbogaciliśmy o bezpłatną bibliotekę kreatywnych materiałów do zabawy i nauki do wydrukowania we własnym domu.

Z przyjemnością i w poczuciu niezbędnej solidarności włączamy się w akcję „Wydruki do nauki” – zapewnia Katarzyna Barczyńska, prezeska Wydawnictwa Szkolnego PWN – Mamy wiele lat doświadczenia w przygotowywaniu materiałów edukacyjnych najwyższej próby dla najmłodszych, ich nauczycieli i rodziców. Cieszę się, że dzisiaj mogą one wspierać także edukację domową.

Dzięki opcji nieskomplikowanego filtrowania, strona HP pomoże rodzicom dobrać zadania i gry dostosowane do wieku i potrzeb ich dziecka. Wśród stworzonej bazy materiałów znajduje się m.in. wybór wyjątkowych arkuszy ćwiczeń, puzzli, łamigłówek i zabaw kreatywnych skierowanych do dzieci w wieku 3-8 lat, a dla starszych kolorowanki terapeutyczne oraz materiały do nauki języków.

W realizacji kampanii firmę wsparły dom mediowy OMD oraz Grupa Media Plus.

 


http://hp.com/go/printandplay

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r. Biuro prasowe
2025-06-16 | 13:15

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.

Wiodąca giełda kryptowalutowa Bitget i UNICEF Luksemburg ogłaszają nawiązanie współpracy w celu rozwijania umiejętności cyfrowych i technologicznych wśród
Edukacja Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Edukacja Jak uczyć o ekologii? Ogólnopolski Klub EkoEdukatora zaprasza na nieodpłatne szkolenia dla nauczycieli
2025-05-22 | 10:00

Jak uczyć o ekologii? Ogólnopolski Klub EkoEdukatora zaprasza na nieodpłatne szkolenia dla nauczycieli

Sprawdzone źródła wiedzy, nowoczesne narzędzia edukacyjne i nieodpłatny wstęp na spektakle w teatrze ekologicznym. Powraca program dla wyróżniających się

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Polityka

Polska może się stać Doliną Krzemową Europy. Potrzeba jednak wsparcia finansowego start-upów i mocniejszej deregulacji

Polskie start-upy skoncentrowane są głównie na rozwoju nowoczesnych technologii informatycznych i cyfrowych. Wyraźny nacisk na oprogramowanie i aplikacje oraz big data i data science wskazuje na silne zainteresowanie narzędziami analitycznymi i rozwiązaniami wspierającymi transformację cyfrową w różnych branżach – wynika z raportu „Rynek start-upów w Polsce. Trendy technologiczne”, który został opracowany w 2024 roku w MRiT. Zdaniem europarlamentarzystów Polska ma szansę się stać Doliną Krzemową, jednak rozwój start-upów blokowany jest m.in. przez ograniczony dostęp do finansowania oraz niekorzystne i nadmierne regulacje.

Edukacja

Zaspokajanie potrzeb behawioralnych kota pomaga w budowaniu z nim pozytywnych relacji. Kluczem jest poznanie jego typu osobowości

Dobrostan kotów w dużej mierze zależy od właściwej opieki. Niezwykle istotne jest zaspokajanie ich potrzeb behawioralnych, wśród których ważne jest poczucie bezpieczeństwa, ale również m.in. prawidłowa dieta czy też instynkt łowiecki. Dla opiekunów pomocne w tym może być poznanie typu osobowości swojego kota. Już 7 sierpnia 2025 roku w specjalnej strefie WHISKAS przed wejściem do centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie każdy będzie mógł wziąć udział w specjalnym Quizie Osobowości Kota i spotkaniu z behawiorystą.

Handel

1 października ruszy w Polsce system kaucyjny. Część sieci handlowych może nie zdążyć z przygotowaniami przed tym terminem

Producenci, sklepy i operatorzy systemu kaucyjnego mają niespełna dwa miesiące na finalizację przygotowań do jego startu. Wówczas na rynku pojawią się napoje w specjalnie oznakowanych opakowaniach, a jednostki handlu powinny być gotowe na ich odbieranie. Część z nich jest już do tego przygotowana, część ostrzega przed ewentualnymi opóźnieniami. Jednym z ważniejszych aspektów przygotowań na te dwa miesiące jest uregulowanie współpracy między operatorami, których będzie siedmiu, co oznacza de facto siedem różnych systemów kaucyjnych.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.