Komunikaty PR

„W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!” Edukacyjny projekt marki Motorola i NAM

2024-07-08  |  14:00
Biuro prasowe

Warszawa, 8 lipca 2024 r.: Wystartował edukacyjny projekt realizowany przez New Age Media dla marki Motorola w kinach sieci Cinema City. W ramach projektu, na 377 ekranach w 41 obiektach kinowych będą emitowane trzy wersje spotu, w których Janusz Chabior, znany z wyrazistych ról w takich filmach jak „Służby specjalne”, „Botox”, „Ślepnąc od świateł”, „Kobiety mafii”, czy „Polityka”, namawia widzów, aby podczas seansu skupili się na doświadczaniu kinowych wrażeń, a nie rozpraszali siebie i innych korzystaniem ze smartfonów. Koncepcję kreatywną i produkcję zrealizowała agencja Tigers, a zespół New Age Media zadbał o emisję spotów. Emisja potrwa do końca bieżącego roku.

„W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!” to hasło przewodnie projektu. Jest ono ściśle powiązane z dużym ekranem, zarówno w warstwie treści, jak i realizacji. Promuje zdrowe zasady zachowania podczas seansów. Spoty były nagrywane w jednym z kin należących do sieci Cinema City.

Na kinowych ekranach sieci Cinema City widzowie przez najbliższe 6 miesięcy będą mogli zobaczyć trzy wersje spotu. W każdym pojawia się przekaz edukacyjny, kreatywnie połączony z obecnością urządzeń marki Motorola. Goście Cinema City będą mogli poznać między innymi najnowszy model ikonicznego, składanego smartfona motorola razr 50 ultra, czy też edge 50 ultra - aktualnego flagowca marki w charakterystycznej, wykończonej drewnem obudowie.

Janusz Chabior, który użyczył twarzy projektowi, znany jest nie tylko ze swoich charakterystycznych kinowych oraz telewizyjnych ról mocnych postaci o często skomplikowanej ścieżce życiowej, ale także z licznych ról teatralnych. Jest wielokrotnym laureatem Wiktorów, otrzymał również Złote Lwy.

- Pomysł ze spotem, w którym razem z Motorolą namawiamy do oglądania, doświadczania i przeżywania kina od razu mi się spodobał. Nie patrz w ekran smartfona, tylko na kinowy. Takie hasło powinno wisieć na drzwiach każdej sali kinowej w Polsce - podsumowuje Janusz Chabior.

 

Dodatkowe informacje:

  1. Spot 1 w serwisie YouTube (Motorola x Cinema City x Janusz Chabior): https://youtu.be/-j5Wasf4d_0?si=nZ6GCQ2jHw2O23BD
  2. Spot 2 w serwisie YouTube (Motorola x Cinema City x Janusz Chabior): https://youtu.be/w1KaodvVebg?si=yidFQbWvcjihcz-N
  3. Spot 3 w serwisie YouTube (Motorola x Cinema City x Janusz Chabior): https://youtu.be/UJOcXc4DLjw?si=DfheFqpnVpbarg4s

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Lazarski Aviation Academy gospodarzem EAC25 Biuro prasowe
2024-12-17 | 11:10

Lazarski Aviation Academy gospodarzem EAC25

W dniach 10–12 listopada 2025 roku Warszawa stanie się centrum dyskusji o przyszłości europejskiego lotnictwa. Lazarski Aviation Academy będzie gospodarzem Europejskiej Konferencji
Edukacja AGH wybiera SAP do rozwijania projektu transformacji cyfrowej
2024-12-12 | 13:00

AGH wybiera SAP do rozwijania projektu transformacji cyfrowej

Zespół AGH Space Systems wygrał prestiżowe zawody łazików marsjańskich w USA. Uczelnia świętuje ten ogromny sukces i konsekwentnie prowadzi wieloetapową transformację
Edukacja Acer i Google wspierają współczesną edukację
2024-12-04 | 11:30

Acer i Google wspierają współczesną edukację

Acer i Google wspierają współczesną edukację – zapraszają nauczycieli na webinar o sztucznej inteligencji Wychodząc naprzeciw wyzwaniom współczesnej edukacji, Acer

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania

Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.

Przemysł

Polskie firmy przemysłowe bardziej otwarte na technologie. Sztuczną inteligencję wdrażają z ostrożnością [DEPESZA]

Innowacje cyfrowe w przemyśle, choć wiążą się z kosztami i wyzwaniami, są jednak postrzegane przez firmy jako szansa. To podejście przekłada się na większą otwartość do ich wdrażania i chęć inwestowania. Ponad 90 proc. firm przemysłowych w Polsce, które wprowadziły co najmniej jedno rozwiązanie Przemysłu 4.0, dostrzega wyraźną poprawę efektywności procesów produkcyjnych – wynika z nowego raportu Autodesk. Choć duża jest wśród nich świadomość narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, na razie tylko 14 proc. wykorzystuje je w swojej działalności.

Farmacja

Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi

Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.