Komunikaty PR

„W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!” Edukacyjny projekt marki Motorola i NAM

2024-07-08  |  14:00
Biuro prasowe

Warszawa, 8 lipca 2024 r.: Wystartował edukacyjny projekt realizowany przez New Age Media dla marki Motorola w kinach sieci Cinema City. W ramach projektu, na 377 ekranach w 41 obiektach kinowych będą emitowane trzy wersje spotu, w których Janusz Chabior, znany z wyrazistych ról w takich filmach jak „Służby specjalne”, „Botox”, „Ślepnąc od świateł”, „Kobiety mafii”, czy „Polityka”, namawia widzów, aby podczas seansu skupili się na doświadczaniu kinowych wrażeń, a nie rozpraszali siebie i innych korzystaniem ze smartfonów. Koncepcję kreatywną i produkcję zrealizowała agencja Tigers, a zespół New Age Media zadbał o emisję spotów. Emisja potrwa do końca bieżącego roku.

„W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!” to hasło przewodnie projektu. Jest ono ściśle powiązane z dużym ekranem, zarówno w warstwie treści, jak i realizacji. Promuje zdrowe zasady zachowania podczas seansów. Spoty były nagrywane w jednym z kin należących do sieci Cinema City.

Na kinowych ekranach sieci Cinema City widzowie przez najbliższe 6 miesięcy będą mogli zobaczyć trzy wersje spotu. W każdym pojawia się przekaz edukacyjny, kreatywnie połączony z obecnością urządzeń marki Motorola. Goście Cinema City będą mogli poznać między innymi najnowszy model ikonicznego, składanego smartfona motorola razr 50 ultra, czy też edge 50 ultra - aktualnego flagowca marki w charakterystycznej, wykończonej drewnem obudowie.

Janusz Chabior, który użyczył twarzy projektowi, znany jest nie tylko ze swoich charakterystycznych kinowych oraz telewizyjnych ról mocnych postaci o często skomplikowanej ścieżce życiowej, ale także z licznych ról teatralnych. Jest wielokrotnym laureatem Wiktorów, otrzymał również Złote Lwy.

- Pomysł ze spotem, w którym razem z Motorolą namawiamy do oglądania, doświadczania i przeżywania kina od razu mi się spodobał. Nie patrz w ekran smartfona, tylko na kinowy. Takie hasło powinno wisieć na drzwiach każdej sali kinowej w Polsce - podsumowuje Janusz Chabior.

 

Dodatkowe informacje:

  1. Spot 1 w serwisie YouTube (Motorola x Cinema City x Janusz Chabior): https://youtu.be/-j5Wasf4d_0?si=nZ6GCQ2jHw2O23BD
  2. Spot 2 w serwisie YouTube (Motorola x Cinema City x Janusz Chabior): https://youtu.be/w1KaodvVebg?si=yidFQbWvcjihcz-N
  3. Spot 3 w serwisie YouTube (Motorola x Cinema City x Janusz Chabior): https://youtu.be/UJOcXc4DLjw?si=DfheFqpnVpbarg4s

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Jak uczyć o ekologii? Ogólnopolski Klub EkoEdukatora zaprasza na nieodpłatne szkolenia dla nauczycieli Biuro prasowe
2025-05-22 | 10:00

Jak uczyć o ekologii? Ogólnopolski Klub EkoEdukatora zaprasza na nieodpłatne szkolenia dla nauczycieli

Sprawdzone źródła wiedzy, nowoczesne narzędzia edukacyjne i nieodpłatny wstęp na spektakle w teatrze ekologicznym. Powraca program dla wyróżniających się
Edukacja Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków
2025-04-14 | 06:00

Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków

Według danych World Economic Forum [1] do 2030 roku aż 39 proc. obecnych kompetencji zawodowych będzie wymagało aktualizacji lub stanie się zbędne. Przyszłość rynku pracy
Edukacja Lazarski Aviation Academy gospodarzem EAC25
2024-12-17 | 11:10

Lazarski Aviation Academy gospodarzem EAC25

W dniach 10–12 listopada 2025 roku Warszawa stanie się centrum dyskusji o przyszłości europejskiego lotnictwa. Lazarski Aviation Academy będzie gospodarzem Europejskiej Konferencji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Konsument

Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.

Edukacja

Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.

Transport

Trwają prace nad zmianami w finansowaniu kolei. Obecny system powoduje duże problemy branży i brak konkurencyjności transportu szynowego

To nie brak środków, ale systemowe bariery, w tym uzależnienie od programów unijnych, uniemożliwiają efektywne inwestycje na kolei – oceniają przedstawiciele Izby Gospodarczej Transportu Lądowego oraz Railway Business Forum. To powoduje problemy firm wykonawczych, ma negatywny wpływ na konkurencyjność branży i rozwój gospodarczy Polski. Osłabia także strategiczne zdolności transportowe, niezbędne dla bezpieczeństwa państwa. Eksperci z IGTL i RBF apelują o pilną reformę finansowania kolei. Jak podkreślają, nie wymaga ona nowych źródeł finansowania, ale tylko ich uelastycznienia. Nad swoimi rozwiązaniami pracuje też resort infrastruktury.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.