Komunikaty PR

Start zapisów na V spotkanie Food Working. Temat: „Nowe technologie i AI w branż

2023-11-14  |  11:00
Biuro prasowe

Zbliża się pierwsze po wakacyjnej przerwie spotkanie branżowe z cyklu Food Working, organizowane przez twórców projektu Food and Design. 23 listopada w Studiu Co Nieco na warszawskiej Pradze eksperci zmierzą się z tematem nowych technologii i sztucznej inteligencji. Co nas czeka? I czy jest się czego bać? Sprawdź, jak wziąć udział w bezpłatnym spotkaniu branżowym! 

Przed nami kolejne spotkanie Food Working, organizowane przez agencję kreatywną Od kuchni. Podczas wydarzenia wybrani eksperci związani z branżą food dyskutować będą na popularny w ostatnim czasie temat. Twórcy projektu Food and Design, w ramach którego odbywają się cykliczne spotkania Food Working, postanowili, wspólnie z ekspertami, przyjrzeć się tematyce nowych technologii sztucznej inteligencji, która ciągle dla wielu osób z branży pozostaje niezrozumiała i obca. Panel dyskusyjny poprzedzą prelekcje ekspertów. 

Wśród panelistów V spotkania Food Working znaleźli się m.in.:

  • Maciej Statkiewicz, Head of Wolt Drive Polska

  • Mateusz Kowalczyk, CEO Foodsi

  • Marcin Pawlak, Key Account Manager LSI Software – Pion PUDU 

  • Maciej Głowacki, Chief Design Officer Sygnis S.A.

Podczas spotkania odbędzie się także premiera nowego e-booka stworzonego we współpracy z cenionymi ekspertami. Tematyka publikacji również związana jest z nowymi technologiami i wykorzystaniem sztucznej inteligencji w branży food. Uczestnicy spotkania Food Working jako pierwsi będą mogli uzyskać dostęp do bezpłatnego e-booka.

Spotkanie odbędzie się w czwartek, 23 listopada 2023 r., w Studiu Co Nieco na warszawskiej Pradze przy ul. Grochowskiej 278/303, obok Urzędu Dzielnicy. Wydarzenie potrwa od 18:00 do 22:00.

Organizatorzy zachęcają do udziału w wydarzeniu zarówno osoby zawodowo związane z branżą food, jak i pasjonatów chcący zgłębić wiedzę na temat rozwoju technologii i wykorzystania AI na rynku FMCG czy HoReCa. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, jednak obowiązuje wcześniejsza rejestracja na stronie foodanddesign.pl/food-working/. Liczba miejsc jest ograniczona. Spotkanie będzie także transmitowane na Facebooku (https://fb.me/e/3cejDvnHT).

Więcej informacji o projekcie na: www.foodanddesign.pl. 


 

Kontakt dla mediów:

Kaja Pomiankiewicz

PR Manager

Agencja kreatywna Od kuchni

kaja.pomiankiewicz@odkuchni.co

tel: 665 113 144

Projekt Food and Design – pierwsza w Polsce platforma dedykowana tematyce food i food design – zarówno dla profesjonalistów, jak i amatorów pasjonujących się tematyką jedzenia. Misją projektu jest zrzeszanie specjalistów z branży food, design, marketing, innowacje i trendy, by rzetelnie edukować poprzez docieranie z wiedzą do osób zainteresowanych tematyką food oraz food design. Projekt składa się z pięciu elementów: platformy eksperckiej, e-booków tematycznych, szkoleń, podcastów oraz spotkań branżowych „Food working”. Projekt zrzesza kolektyw ekspercki z obszaru: marketingu, przemysłu spożywczego, fotografii kulinarnej, wzornictwa przemysłowego, grafiki, projektowania, budowania marek, e-commerce, nowych technologii, produkcji contentu oraz food stylingu.

www.foodanddesign.pl / Facebook / Instagram / LinkedIn

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r. Biuro prasowe
2025-06-16 | 13:15

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.

Wiodąca giełda kryptowalutowa Bitget i UNICEF Luksemburg ogłaszają nawiązanie współpracy w celu rozwijania umiejętności cyfrowych i technologicznych wśród
Edukacja Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Edukacja Jak uczyć o ekologii? Ogólnopolski Klub EkoEdukatora zaprasza na nieodpłatne szkolenia dla nauczycieli
2025-05-22 | 10:00

Jak uczyć o ekologii? Ogólnopolski Klub EkoEdukatora zaprasza na nieodpłatne szkolenia dla nauczycieli

Sprawdzone źródła wiedzy, nowoczesne narzędzia edukacyjne i nieodpłatny wstęp na spektakle w teatrze ekologicznym. Powraca program dla wyróżniających się

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.