Start zapisów na V spotkanie Food Working. Temat: „Nowe technologie i AI w branż
Zbliża się pierwsze po wakacyjnej przerwie spotkanie branżowe z cyklu Food Working, organizowane przez twórców projektu Food and Design. 23 listopada w Studiu Co Nieco na warszawskiej Pradze eksperci zmierzą się z tematem nowych technologii i sztucznej inteligencji. Co nas czeka? I czy jest się czego bać? Sprawdź, jak wziąć udział w bezpłatnym spotkaniu branżowym!
Przed nami kolejne spotkanie Food Working, organizowane przez agencję kreatywną Od kuchni. Podczas wydarzenia wybrani eksperci związani z branżą food dyskutować będą na popularny w ostatnim czasie temat. Twórcy projektu Food and Design, w ramach którego odbywają się cykliczne spotkania Food Working, postanowili, wspólnie z ekspertami, przyjrzeć się tematyce nowych technologii sztucznej inteligencji, która ciągle dla wielu osób z branży pozostaje niezrozumiała i obca. Panel dyskusyjny poprzedzą prelekcje ekspertów.
Wśród panelistów V spotkania Food Working znaleźli się m.in.:
-
Maciej Statkiewicz, Head of Wolt Drive Polska
-
Mateusz Kowalczyk, CEO Foodsi
-
Marcin Pawlak, Key Account Manager LSI Software – Pion PUDU
-
Maciej Głowacki, Chief Design Officer Sygnis S.A.
Podczas spotkania odbędzie się także premiera nowego e-booka stworzonego we współpracy z cenionymi ekspertami. Tematyka publikacji również związana jest z nowymi technologiami i wykorzystaniem sztucznej inteligencji w branży food. Uczestnicy spotkania Food Working jako pierwsi będą mogli uzyskać dostęp do bezpłatnego e-booka.
Spotkanie odbędzie się w czwartek, 23 listopada 2023 r., w Studiu Co Nieco na warszawskiej Pradze przy ul. Grochowskiej 278/303, obok Urzędu Dzielnicy. Wydarzenie potrwa od 18:00 do 22:00.
Organizatorzy zachęcają do udziału w wydarzeniu zarówno osoby zawodowo związane z branżą food, jak i pasjonatów chcący zgłębić wiedzę na temat rozwoju technologii i wykorzystania AI na rynku FMCG czy HoReCa. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, jednak obowiązuje wcześniejsza rejestracja na stronie foodanddesign.pl/food-working/. Liczba miejsc jest ograniczona. Spotkanie będzie także transmitowane na Facebooku (https://fb.me/e/3cejDvnHT).
Więcej informacji o projekcie na: www.foodanddesign.pl.
Kontakt dla mediów:
Kaja Pomiankiewicz
PR Manager
Agencja kreatywna Od kuchni
kaja.pomiankiewicz@odkuchni.co
tel: 665 113 144
Projekt Food and Design – pierwsza w Polsce platforma dedykowana tematyce food i food design – zarówno dla profesjonalistów, jak i amatorów pasjonujących się tematyką jedzenia. Misją projektu jest zrzeszanie specjalistów z branży food, design, marketing, innowacje i trendy, by rzetelnie edukować poprzez docieranie z wiedzą do osób zainteresowanych tematyką food oraz food design. Projekt składa się z pięciu elementów: platformy eksperckiej, e-booków tematycznych, szkoleń, podcastów oraz spotkań branżowych „Food working”. Projekt zrzesza kolektyw ekspercki z obszaru: marketingu, przemysłu spożywczego, fotografii kulinarnej, wzornictwa przemysłowego, grafiki, projektowania, budowania marek, e-commerce, nowych technologii, produkcji contentu oraz food stylingu.
www.foodanddesign.pl / Facebook / Instagram / LinkedIn
SoDA i Lazarski University of Technology oficjalnymi partnerami
Innowacyjny ośrodek doskonalenia zawodowego dla nauczycieli i specjalistów
Niemal połowa Polaków zapomina o spożywaniu wody, a 35 proc. nie lubi jej smaku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.