Komunikaty PR

Stań się managerem przyszłości Lider transformacji cyfrowej 4.0. Transformacja c

2023-01-31  |  12:15

Projekt studiów podyplomowych dot. „Industry 4.0” to odpowiedź na aktualne wymagania pracodawców w nowoczesnym przemyśle, opartym na digitalizacji, automatyzacji, robotyce, sztucznej inteligencji (AI), internecie rzeczy (IoT), analizie danych etc. AHK Polska aktywnie wspiera firmy w procesie transformacji cyfrowej. Dlatego wspólnie z przedstawicielami firm członkowskich, ekspertami w tym obszarze przygotowała studia, których celem jest lepsze przygotowanie uczestników do zbudowania kompetencji, niezbędnych do sukcesu na ścieżce zawodowej w przemyśle przyszłości.

„Do 2030 r. pracownicy przedsiębiorstw działających w Europie będą przeznaczać ponad 40%. czasu więcej na czynności wykorzystujące kompetencje cyfrowe. Popyt na specjalistów dysponujących wiedzą oraz umiejętnościami projektowania i programowania technologii, zrozumieniem potencjału i korzyści oferowanych przez automatyzację i robotyzację, a także zdolnościami krytycznego myślenia, komunikacji czy łatwości rozwiązywania problemów będzie wzrastał lawinowo. To właśnie tacy pracownicy będą decydować o tempie transformacji obecnych firm w przedsiębiorstwa przyszłości” podkreśla Jędrzej Kowalczyk, Prezes Zarządu FANUC Polska Sp. z o.o.

Praktyczną wiedzę w tym zakresie daje starannie zaprojektowany program studiów. Studia przeznaczone są dla menedżerów, członków zarządu, kierowników i pracowników technicznych, których rola polega na wprowadzaniu zmiany w organizacji z wykorzystaniem narzędzi i rozwiązań Przemysłu 4.0 i których zadanie to połączenie współpracy wszystkich działów i obszarów w ramach jednej organizacji.

„Badania wskazują, że 40% producentów nie ma wglądu w czasie rzeczywistym w dane procesów wytwarzania. 8 na 10 firm podczas usprawniania produkcji bazuje wyłącznie na zwykłej ludzkiej obserwacji, bez wykorzystania nowoczesnych technologii. Im bardziej będą nieaktualne metody, tym bardziej prawdopodobne, że zakład będzie działać w sposób niewydajny i ostatecznie nie wytrzyma presji rynkowej. Dlatego tak istotne jest korzystanie z idei Przemysłu 4.0.” – mówi dr inż. Artur Pollak, Prezes Zarządu APA Group oraz autor programu studiów.

Celem studiów jest przygotowanie absolwenta do pełnienia roli lidera sekcji „wprowadzanie zmiany w organizacji”, dostarczenie praktycznej wiedzy i umiejętności z zakresu Przemysłu 4.0, cyfryzacji, robotyzacji a także finansowania przemysłu, otoczenia prawnego, marketingu, nowoczesnych metod zarządzania, zapoznanie z nowymi trendami oraz stworzenie platformy wymiany informacji i kontaktów.

Więcej informacji o kierunku:

https://swps.pl/oferta/warszawa/podyplomowe/biznes-zarzadzanie/lider-transformacji-cyfrowej-4-0-transformacja-cyfrowa-w-organizacji

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Najlepsi innowatorzy w Polsce. Znamy zwycięzców Explory 2024 Biuro prasowe
2024-11-15 | 01:00

Najlepsi innowatorzy w Polsce. Znamy zwycięzców Explory 2024

Do tegorocznej edycji prestiżowego konkursu dla młodych innowatorów zgłoszonych zostało rekordowe 334 projektów, 33 z nich dotarły do wielkiego Finału. Podczas trzech dni
Edukacja Program edukacyjny Next Engineers w Polsce
2024-11-14 | 15:00

Program edukacyjny Next Engineers w Polsce

Fundacja GE Aerospace ogłosiła nawiązanie współpracy z Fundacją Perspektywy w celu uruchomienia programu edukacyjnego Next Engineers w Polsce. Warszawa została wybrana jako pierwsza z
Edukacja Świat Młodych Badaczy odkrywa tajemnice nauki
2024-11-09 | 09:30

Świat Młodych Badaczy odkrywa tajemnice nauki

Jak działa szampon? Dlaczego jajko dryfuje w wodzie? Jak rozdzielić kolor flamastra na więcej barw? Te i inne pytania znajdą odpowiedzi w nowych scenariuszach lekcji przygotowanych w ramach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.