R&D Postdoctoral Challenge w AstraZeneca
Trwa nabór do programu R&D Postdoctoral Challenge. Projekt skierowany jest do studentów, doktorantów i doktorów na wczesnym etapie kariery, zainteresowanych stażem podoktorskim i pracą naukową w jednym z ośrodków R&D w AstraZeneca. Termin wysłania zgłoszeń upływa 26 maja br.
AstraZeneca konsekwentnie buduje swoją reputację jako lidera nauki. Firma skupia się na inwestowaniu w rozwój w obszarze R&D, również w Polsce. Zlokalizowane w Warszawie globalne Centrum Operacyjne Badań Klinicznych od prawie trzech dekad wnosi swój wkład w rozwijanie nauki i innowacyjnych terapii. Od 2020 warszawska placówka posiada status Centrum Badawczo-Rozwojowego.
Postęp naukowy i technologiczny firmy jest możliwy dzięki współpracy ze środowiskiem naukowym. AstraZeneca od lat aktywnie współpracuje z polskimi naukowcami, angażując się w rozwijanie najlepszych pomysłów, tak aby służyły pacjentom. Ambicją firmy jest odkrywanie terapii, które zmienią schemat leczenia w niektórych z najbardziej złożonych chorób na świecie.
W związku z powyższym AstraZeneca uruchomiła nowy program: R&D Postdoctoral Challenge, zapraszając studentów ostatniego roku studiów magisterskich i/lub doktorantów oraz badaczy podoktoranckich do zgłaszania swoich pomysłów na przyspieszenie odkrywania i opracowywania leków.
Program R&D Postdoctoral Challenge idealnie wpisuje się w wartości naszej firmy. Od lat współpracujemy z uczelniami wyższymi i oferujemy różne programy dla młodych i zdolnych naukowców – mówi Beata Maj, Executive Director, Clinical Engagement and Policy w AstraZeneca. Ten program to kolejny przykład zaangażowania AstraZeneca w rozwój utalentowanych osób, a także wspieranie tworzenia odpornego i zrównoważonego systemu opieki zdrowotnej. Został jeszcze miesiąc, więc zachęcamy wszystkich zainteresowanych do wysyłania swoich wniosków – dodaje.
Kandydaci, których projekty zostaną ocenione najwyżej, otrzymają propozycję odbycia stażu podoktoranckiego w wybranym przez nich ośrodku Badawczo-Rozwojowym w AstraZeneca. Termin wysyłania wniosków upływa 26 maja 2022.
Więcej informacji dostępne na stronie:
https://www.astrazeneca.pl/rd-postdoctoral-challenge.html

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Jak uczyć o ekologii? Ogólnopolski Klub EkoEdukatora zaprasza na nieodpłatne szkolenia dla nauczycieli
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.