Komunikaty PR

Projekt społeczny - Next Step

2021-03-09  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania logo ( 0.06 MB )

Nie wiesz co chcesz robić w przyszłości? Czujesz się przytłoczony tym, że musisz wybrać rozszerzenia lub studia? Stresują cię ogólnie decyzje o przyszłości? Dobrze trafiłeś! Nasz projekt - Next Step - jest realizowany w ramach Zwolnionych z teorii i pomaga młodym ludziom, którzy zmagają się z problemami właśnie takimi jak Twoje. Staramy się nakierowywać i inspirować naszych rówieśników poprzez publikowanie informacyjnych postów oraz przeprowadzanie wywiadów z fascynującymi ludźmi takimi jak założyciele Klubu Gaja, strateżką i doradczynią zawodową czy Szymonem Reich. Wszyscy zmagaliśmy się z takimi problemami, więc rozumiemy naszych odbiorców i odpowiadamy na ich potrzeby. Nawiązaliśmy również współpracę z Instytutem Kreatorów, który zaoferowł nam przeprowadzenie szkolenia w tematyce tworzenia projektów. Bardzo zachęcamy wszystkich do udziału w ich kursach, ponieważ są bardzo ciekawe oraz merytoryczne. Nasz projekt może się również tak rozwijać dzięki naszemu patronowi - Mapie Karier. Ich strona posiada piękną szatę graficzną oraz bardzo dużą bazę informacji o zawodach. Jeśli zachęciliśmy Cię do naszego projektu to zapraszamy na nasze social media oraz do przesłuchania audycji z radia RDC, gdzie zostaliśmy zaproszeni aby opowiedzieć właśnie o naszej działalności.

• facebook: https://www.facebook.com/next.step.zzt
• instagram: https://www.instagram.com/next.step.zzt/

• podcast: https://www.rdc.pl/podcast/mlodzi-moga-wiecej-anny-lyszczek-majewskiej-o-projekcie-next-step/?fbclid=IwAR1FxxZDwS7GL_X3aTsHzsyw1b-z7mcnEigTUhfajIOq1qDGaWw0bcZb1Dw

• Zwolnieni z teorii: https://zwolnienizteorii.pl/

• Nasz patron: https://mapakarier.org/

• Nasz partner: https://kreatorzyprzyszlosci.org.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r. Biuro prasowe
2025-06-16 | 13:15

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.

Wiodąca giełda kryptowalutowa Bitget i UNICEF Luksemburg ogłaszają nawiązanie współpracy w celu rozwijania umiejętności cyfrowych i technologicznych wśród
Edukacja Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Edukacja Jak uczyć o ekologii? Ogólnopolski Klub EkoEdukatora zaprasza na nieodpłatne szkolenia dla nauczycieli
2025-05-22 | 10:00

Jak uczyć o ekologii? Ogólnopolski Klub EkoEdukatora zaprasza na nieodpłatne szkolenia dla nauczycieli

Sprawdzone źródła wiedzy, nowoczesne narzędzia edukacyjne i nieodpłatny wstęp na spektakle w teatrze ekologicznym. Powraca program dla wyróżniających się

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.