Projekt społeczny - Next Step
Nie wiesz co chcesz robić w przyszłości? Czujesz się przytłoczony tym, że musisz wybrać rozszerzenia lub studia? Stresują cię ogólnie decyzje o przyszłości? Dobrze trafiłeś! Nasz projekt - Next Step - jest realizowany w ramach Zwolnionych z teorii i pomaga młodym ludziom, którzy zmagają się z problemami właśnie takimi jak Twoje. Staramy się nakierowywać i inspirować naszych rówieśników poprzez publikowanie informacyjnych postów oraz przeprowadzanie wywiadów z fascynującymi ludźmi takimi jak założyciele Klubu Gaja, strateżką i doradczynią zawodową czy Szymonem Reich. Wszyscy zmagaliśmy się z takimi problemami, więc rozumiemy naszych odbiorców i odpowiadamy na ich potrzeby. Nawiązaliśmy również współpracę z Instytutem Kreatorów, który zaoferowł nam przeprowadzenie szkolenia w tematyce tworzenia projektów. Bardzo zachęcamy wszystkich do udziału w ich kursach, ponieważ są bardzo ciekawe oraz merytoryczne. Nasz projekt może się również tak rozwijać dzięki naszemu patronowi - Mapie Karier. Ich strona posiada piękną szatę graficzną oraz bardzo dużą bazę informacji o zawodach. Jeśli zachęciliśmy Cię do naszego projektu to zapraszamy na nasze social media oraz do przesłuchania audycji z radia RDC, gdzie zostaliśmy zaproszeni aby opowiedzieć właśnie o naszej działalności.
• facebook: https://www.facebook.com/next.step.zzt
• instagram: https://www.instagram.com/next.step.zzt/
• podcast: https://www.rdc.pl/podcast/mlodzi-moga-wiecej-anny-lyszczek-majewskiej-o-projekcie-next-step/?fbclid=IwAR1FxxZDwS7GL_X3aTsHzsyw1b-z7mcnEigTUhfajIOq1qDGaWw0bcZb1Dw
• Zwolnieni z teorii: https://zwolnienizteorii.pl/
• Nasz patron: https://mapakarier.org/
• Nasz partner: https://kreatorzyprzyszlosci.org.pl/
Innowacyjny ośrodek doskonalenia zawodowego dla nauczycieli i specjalistów
Niemal połowa Polaków zapomina o spożywaniu wody, a 35 proc. nie lubi jej smaku
Na pionierów miast przyszłości w Pułtusku czeka innowacyjna makieta od Skriware
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.