Komunikaty PR

Projekt PLGBC - Budynki są jak ludzie - wyróżniony

2021-11-30  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Monika Kmera
Polskie Stowarzyszenie Budownictwa Ekologicznego PLGBC

ul. Zabrska 39d
44-100 Gliwice
mkmera|plgbc.org.pl| |mkmera|plgbc.org.pl
600025968
www.plgbc.org.pl

Projekt Budynki są jak ludzie. Zdrowe, zielone mieszkania i domy realizowany przez Polskie Stowarzyszenie Budownictwa Ekologicznego PLGBC został laureatem Konkursu dla Zaangażowanych, skierowanego do organizacji pozarządowych i startupów. Dzięki nagrodzie Kapituły Konkursu, projekt zostanie przedstawiony na Kongresie Dobrych Praktyk 8 grudnia br. Organizatorem inicjatywy jest Small Step Matters.

Swoje projekty do konkursu mogły zgłosić NGO, startupy, podmioty realizujące akcje społeczne, social impactowe, klimatyczne, w tym komercyjne. W finale konkursu znalazły się 44 podmioty realizujące projekty/akcje/działania ze spektrum celów CSR/ESG/SDG, zrównoważonego rozwoju – a wśród nich PLGBC.

Głosem Kapituły projekt PLGBC został wyróżniony w konkursie i zaprezentowany zostanie podczas 3. edycji Kongresu Dobrych Praktyk (8 grudnia br., online). Tematem bieżącej edycji będzie zrównoważony rozwój. Kolejnym krokiem będzie promocja na platformie Small Step Matters, HUB-u zrównoważonego rozwoju.

Celem projektu Budynki są jak ludzie. Zdrowe, zielone mieszkania i domy jest ochrona środowiska i dbałość o racjonalne korzystanie z zasobów planety, poprawa zdrowia i samopoczucia użytkowników mieszkań/domów, zmiana jakości życia oraz zaangażowanie i aktywność obywateli we wdrażaniu opracowanych rozwiązań codziennego zrównoważonego życia.

Projekt, uruchomiony w lutym br., finansowany jest z dotacji nr K1m/0776 programu Aktywni Obywatele – Fundusz Krajowy z Funduszy Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

Więcej:

https://budynkijakludzie.plgbc.org.pl/

https://www.facebook.com/kongresdobrychpraktyk

#AktywniObywateledotacje #budynkijakludzie #kongresdobrychpraktyk

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Polskie Stowarzyszenie Budownictwa Ekologicznego PLGBC
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r. Biuro prasowe
2025-06-16 | 13:15

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.

Wiodąca giełda kryptowalutowa Bitget i UNICEF Luksemburg ogłaszają nawiązanie współpracy w celu rozwijania umiejętności cyfrowych i technologicznych wśród
Edukacja Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Edukacja Jak uczyć o ekologii? Ogólnopolski Klub EkoEdukatora zaprasza na nieodpłatne szkolenia dla nauczycieli
2025-05-22 | 10:00

Jak uczyć o ekologii? Ogólnopolski Klub EkoEdukatora zaprasza na nieodpłatne szkolenia dla nauczycieli

Sprawdzone źródła wiedzy, nowoczesne narzędzia edukacyjne i nieodpłatny wstęp na spektakle w teatrze ekologicznym. Powraca program dla wyróżniających się

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.