Marka WINIARY zaprasza na warsztaty KIS Design Jam
Już 6. grudnia br. odbędą się bezpłatne warsztaty KIS Design Jam, organizowane przez Puławski Park Naukowo-Technologiczny. W ramach wydarzenia uczestnicy zmierzą się z ważnym problemem społeczno-gospodarczym i postarają się znaleźć sposób na jego rozwiązanie. Partnerem najbliższego wyzwania jest marka WINIARY, a tematem przewodnim to, jak wykorzystać technologię, by pomóc ludziom w niemarnowaniu jedzenia. Zgłoszenia trwają do 30. listopada 2022 roku.
Wspieramy innowacyjne podejście
KIS Design Jam to wydarzenie edukacyjne w formie warsztatowej, prowadzone w oparciu o metody design thinking i service design. Do każdej edycji zaproszony jest inny partner – instytucja publiczna, przedsiębiorstwo, czy organizacja społeczna – który określa temat wyzwania i dostarcza merytoryczne materiały, pozwalające go zgłębić. Po zapoznaniu się z wszystkimi najważniejszymi aspektami danej sytuacji, uczestnicy zostają podzieleni na zespoły i ich zadaniem jest wypracowanie kreatywnego i nieszablonowego podejścia, które pomoże rozwiązać ważny problem społeczny lub gospodarczy. Każda grupa przygotowuje propozycję działań dla tzw. person, czy archetypów osób reprezentujących cechy odbiorców usługi lub produktu. Pozwala to poznać wzorce behawioralne, motywacje lub umiejętności konsumentów. Dzięki temu, wypracowane podczas warsztatów rozwiązania uwzględniają różne perspektywy i pozwalają spojrzeć na problem możliwie szeroko.
Razem w walce o niemarnowanie
Najbliższa edycja challenge’u powstaje we współpracy z marką WINIARY i skupia się na tym, Jak wykorzystać technologie, żeby pomoc ludziom w niemarnowaniu jedzenia!
Marka od dwóch lat prowadzi kampanię WINIARY Pomagamy w Gotowaniu i Niemarnowaniu, w ramach której propaguje ideę foodsharingu, czyli dzielenia się jedzeniem, otwiera jadłodzielnie w całej Polsce, tworzy treści poradnikowe i edukacyjne. Dodatkowo, we współpracy z Jagną Niedzielską i Robertem Harną, inspiruje Polaków dzieląc się przepisami w duchu zero waste. Teraz WINIARY zapraszają wszystkich zainteresowanych do udziału w wyzwaniu KIS Design Jam, by wspólnie wypracować pomysły, które w przyszłości mogą mieć globalne znaczenie ekologiczne.
- Termin wydarzenia: 06.12.2022 r.
- Zapisy: do 30.11.2022 r.
- Miejsce: ul. Domaniewska 32, 02-672, Warszawa
- Liczba miejsc jest ograniczona – 30 miejsc
- Zgłoszenia należy dokonać przez formularz zgłoszeniowy dostępny pod poniższym linkiem: https://strefapomyslodawcy.pl/challenge/
Warto nie zwlekać ze zgłoszeniem – liczba miejsc jest ograniczona. Udział w warsztatach KIS Design Jam poszerza horyzonty, rozwija wiedzę i kompetencje. To również szansa na spotkanie z ekspertami i praktykami ze znanych firm czy organizacji publicznych. Dodatkowo, uczestnicy będą mieli możliwość poznania zasad uniwersalnego projektowania i dowiedzą się jak wdrożyć je w swoim codziennym życiu, szkole lub pracy.
Na najlepszy zespół czeka nagroda pieniężna w wysokości 5000 zł oraz nagrody rzeczowe od partnera. Każdy uczestnik otrzyma również certyfikat ukończenia warsztatów.
Więcej informacji o działaniach marki WINIARY można znaleźć na stronie: https://www.winiary.pl/
***
O marce WINIARY
WINIARY łączą to, co najlepsze w tradycji polskiej kuchni z nowoczesnym podejściem do gotowania. Marka towarzyszy Polakom już od ponad 80 lat, kiedy to na terenie dawnej osady Winiary pod Kaliszem powstała Fabryka WINIARY. W ofercie ma ponad 230 produktów, a wśród nich m.in. zupy, pasty, majonezy, buliony, sosy, dania gotowe, przyprawy, galaretki, kisiele czy budynie. Marka WINIARY inspiruje, dostarcza pyszne i proste w przygotowaniu przepisy oraz dzieli się wiedzą na temat zbilansowanych i wartościowych potraw. Serwis internetowy winiary.pl jest jedną z najpopularniejszych stron kulinarnych w Polsce i największym polskim serwisem kulinarnym prowadzonym przez markę. Od 2020 roku WINIARY angażują się również w działania na rzecz niemarnowania żywności, realizując szeroką kampanię „Pomagamy w gotowaniu i niemarnowaniu”.

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Jak uczyć o ekologii? Ogólnopolski Klub EkoEdukatora zaprasza na nieodpłatne szkolenia dla nauczycieli
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.