Marka M&M’S® wspiera budowanie inkluzywności i tolerancji w Polsce
W połowie października ruszyła kampania społeczna „Filary Tolerancji”, której celem jest promowanie postaw otwartości i zrozumienia. Marka M&M’S® została partnerem inicjatywy i fundatorem instalacji artystycznej, którą można zobaczyć w centrum Warszawy.
Swoje wsparcie dla tych wartości marka M&M’S® chce wyrazić również poprzez wyjątkowy mural z wizerunkiem kultowych drażetek.
Marka M&M’S® z portfolio firmy Mars od lat wspiera różnorodność na całym świecie i podkreśla, jak ważne jest włączanie. Jej misją jest tworzenie świata, w którym każdy czuje się u siebie i ma poczucie przynależności. Wykorzystując to, co charakterystyczne dla tych kultowych czekoladowych drażetek, czyli moc pozytywnej energii i zabawy, marka zdecydowała się wesprzeć kampanię społeczną „Filary Tolerancji”.
Współpraca jest zgodna z misją i filozofią marki M&M’S® o budowaniu potęgi zabawy, która pomoże stworzyć świat, w którym jedną z kluczowych wartości jest tolerancja. Zabawa powinna być przecież włączająca i dostępna dla wszystkich, a śmiech może łączyć ludzi i budować więzi, pomimo tego, jak są różni.
M&M’S® fundatorem instalacji „Filarów Tolerancji”
Kampania społeczna „Filary Tolerancji” koncentruje się na uniwersalnych wartościach, takich jak miłość, wolność, szczęście, równość, bezpieczeństwo i akceptacja. To inicjatywa, której głównym celem jest promowanie postaw otwartości i zrozumienia, zgodnie z przekonaniem, że te wartości są filarami harmonijnego współistnienia w społeczeństwie.
Według raportu „Unia równości. Między założeniami a rzeczywistością”, przygotowanego na zlecenie Przedstawicielstwa KE w Polsce – Patrona Kampanii „Filary Tolerancji”, w Polsce stopniowo poprawiają się wskaźniki dotyczące eliminowania dyskryminacji z życia społecznego, jednak tempo zmian jest powolne na tle pozostałych krajów UE. Pod względem równości płci, mimo wzrostu pozycji Polski w Gender Equality Index (wskaźnik stosowany przez Europejski Instytut ds. Równości Kobiet i Mężczyzn), pozostajemy na 18 miejscu wśród państw wspólnoty.
Marka M&M’S® została fundatorem instalacji artystycznej, powstałej w ramach kampanii „Filary Tolerancji”. Niecodziennie ozdobione filary można zobaczyć w centrum Warszawy przy rondzie Czterdziestolatka, w okolicy Dworca Centralnego, Złotych Tarasów i Varso Tower, na kolumnach podporowych estakady Jana Pawła II. Na podświetlanej instalacji umieszczono wizerunki Ambasadorów obok wartości takich jak wolność, równość, bezpieczeństwo, akceptacja, szczęście, miłość. Na instalacji widnieje QR kod kierujący do wypowiedzi video danego Ambasadora. Instalacji patronuje wyjątkowe grono aktorów, influencerów i działaczy społecznych wspierających idee równości i tolerancji. W kampanii uczestniczą Julia Wieniawa, Maciej Stuhr, Tomasz Raczek, Maciej Musiał, Ogi Ugonoh i influencerka Red Lipstick Monster.
Organizatorem i inicjatorem kampanii społecznej „Filary Tolerancji” jest Big Idea Promotions, agencja kreatywna 360° przy wsparciu merytorycznym Kampanii Przeciwko Homofobii. Patronat Honorowy nad kampanią objęła Ministra Równości Katarzyna Kotula, a nad Inauguracją Powstania Instalacji Artystycznej: Rzecznik Praw Obywatelskich i Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce.
Wyjątkowy mural „Wszystkie kolory zabawy”
Tej jesieni marka M&M’S® przygotowała również wyjątkowy, pełen kolorów mural widoczny naprzeciwko Złotych Tarasów, przy wiadukcie na ulicy Jana Pawła II. Wykorzystując tęczowe barwy oraz legendarne grono postaci M&M’S®, zachęca wszystkich odbiorców do jego ożywienia i wejścia do świata „Wszystkich kolorów zabawy”. Możliwe jest to poprzez zeskanowanie kodu QR znajdującego się na muralu.
Instalacja artystyczna i mural:
https://www.youtube.com/shorts/IKJQJ18k1KA
Globalna misja M&M’S®
Misją marki M&M'S® jest zwiększenie poczucia przynależności u 10 milionów ludzi na całym świecie do 2025 roku. W tym celu powstał M&M'S® FUNd, który oferuje zasoby, mentoring, możliwości i wsparcie finansowe w przestrzeni artystycznej oraz rozrywkowej, aby wzmacniać relacje międzyludzkie. W 2022 roku marka powołała do życia Radę Doradczą M&M'S® FUNd. W jej skład wchodzą eksperci, którzy wspierają i napędzają globalne działania marki w zakresie różnorodności, inkluzywności oraz zapewnienia poczucia przynależności.
M&M'S® nawiązał również współpracę z GLAAD, największą na świecie organizacją wspierającą media LGBTQ+. GLAAD koncentruje się na zwiększaniu odpowiedzialności mediów i zaangażowaniu społeczności w celu zapewnienia, że autentyczne historie LGBTQ+ są widziane, słyszane i aktualizowane.
Najlepsi innowatorzy w Polsce. Znamy zwycięzców Explory 2024
Program edukacyjny Next Engineers w Polsce
Świat Młodych Badaczy odkrywa tajemnice nauki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.