Komunikaty PR

Jak dyrektorzy szkół widzą przyszłość?

2021-05-06  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Krawsz
Kinnarps Polska

ul. Puławska 354/356
02-819 Warszawa
aleksandra.krawsz|kinnarps.pl| |aleksandra.krawsz|kinnarps.pl
+48 22 314 64 70
www.kinnarps.pl

Spośród 200 dyrektorów szwedzkich szkół, którzy wzięli udział w badaniu, połowa deklaruje, że zwiększono dystans między krzesłami w salach, a 66% z nich zmieniło meble w stołówkach. Niezależnie od wszystkich niezbędnych zmian, wśród odpowiedzi, czego brakuje w szwedzkich szkołach, wysoko na liście życzeń znalazł się „bardziej elastyczny wystrój wnętrz”. Na pierwszy plan w dobie pandemii wysuwa się znaczenie środowiska fizycznego, a teraz bardziej niż kiedykolwiek ważne stało się rozważenie przyszłej aranżacji przestrzeni do nauki. Jak tworzyć zrównoważone rozwiązania szkolnych wnętrz?

Wraz z pandemią COVID-19 szkoła – rozumiana zarówno jako budynek, jak i metody nauczania – stanęła przed zupełnie nowymi wyzwaniami. Środowiska edukacyjne musiały zostać szybko przekształcone, aby ograniczyć rozprzestrzenianie się infekcji, a w niektórych miejscach konieczne było częściowe lub całkowite przestawienie się na nauczanie zdalne. Pojawiły się nowe możliwości nauczania i korzystania ze szkolnych pomieszczeń. Kreatywne i innowacyjne rozwiązania stworzyły nowe, często skuteczniejsze, szanse do nauki, ale dla wielu dostosowanie się do nowych okoliczności było nie lada wyzwaniem.

„Aby stworzyć elastyczne i odporne na wyzwania przyszłości wnętrze do nauki, należy określić priorytety i zaplanować środowisko fizyczne na wczesnym etapie projektowania. Wtedy powstają dobre warunki do wykorzystania przemyślanych rozwiązań, które wspierają uczniów, personel i ogólnie całe otoczenie w szkole. Ważne, aby od samego początku wybrać właściwe rozwiązanie i przyjrzeć się kosztom wyposażenia wnętrza w jego całym cyklu życia. W Kinnarps opracowaliśmy analizę przestrzeni edukacyjnej Next Education®, która może stanowić wsparciem w ważnych pracach przygotowawczych, na etapie planowania nowych lub przekształcania istniejących przestrzeni do nauki” – mówi Anders Larsson, Learning Space Strategist w Kinnarps AB.
 

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ I POBIERZ RAPORT NA STRONIE:
 https://www.kinnarps.pl/wiedza/200-dyrektorow-szkol-o-srodowisku-edukacyjnym-przyszlosci/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Uzbekistan, kraj kształcącej się młodzieży Biuro prasowe
2021-06-01 | 14:10

Uzbekistan, kraj kształcącej się młodzieży

Shavkat Mirziyoyev, prezydent Uzbekistanu, zaproponował, by rok 2021 ogłosić Rokiem Wspierania Młodzieży. To dowód, iż ta najgęściej zaludniona republika Azji Środkowej postrzega
Edukacja Rozmowy odkodowane – Billennium nagrywa podcasty o mniej znanej stronie IT
2021-05-20 | 12:14

Rozmowy odkodowane – Billennium nagrywa podcasty o mniej znanej stronie IT

IT jest postrzegane przez większość osób jako techniczna dziedzina, w której programiści kodują w Javie albo w innym języku, administratorzy konfigurują serwery, a testerzy
Edukacja Jak młodzi ludzie w tym roku przygotowali się na wiosnę?
2021-05-11 | 11:00

Jak młodzi ludzie w tym roku przygotowali się na wiosnę?

W czasie pandemii aktywność fizyczna dzieci została ograniczona. Nauka zdalna i konieczne restrykcje przełożyły się na zmniejszony ruch dzieci i młodzieży. Chyba wszyscy nie możemy się

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kosmos i lotnictwo

Polskie uczelnie stawiają na kierunki przyszłości. Studenci rozwijają projekty związane z przemysłem kosmicznym czy elektromobilnością

W zestawieniu tysiąca najlepszych ośrodków akademickich na świecie w 2020 roku znajduje się zaledwie osiem polskich uczelni. Stopniowo stają się jednak coraz bardziej innowacyjne, co pokazała choćby pandemia koronawirusa. – Przeszliśmy generalny test związany z cyfryzacją, ale oprócz tego rozwijamy obszary związane z komercjalizacją wyników badań – podkreśla prof. dr hab. inż. Adam Woźniak, prorektor ds. rozwoju Politechniki Warszawskiej. Na uczelniach pojawiają się kierunki przyszłości, coraz więcej ośrodków rozwija innowacyjne rozwiązania.

Internet

Media przyszłości będą mocno spersonalizowane. Śledzenie zachowań użytkowników pozwoli zaoferować w pełni dostosowane kanały telewizyjne czy stacje radiowe

Media przechodzą obecnie cyfrową rewolucję. Po przejściu na cyfrowy sposób nadawania głównym trendem jest przenoszenie treści do sieci. To właśnie internet staje się podstawowym narzędziem medialnym, chociaż te tradycyjne – telewizja czy radio – także stale się zmieniają. W przyszłości będą mocno zindywidualizowane, nadawcy będą mogli wyświetlać spersonalizowane treści dla konkretnego odbiorcy, podobnie jak dziś wyświetlane są spersonalizowane reklamy w mediach społecznościowych. Zmienia się także konsumpcja treści, przechylająca coraz częściej szalę na model subskrypcyjny.