Komunikaty PR

GROHE partnerem EuroSkills 2023

2023-09-05  |  10:04
Biuro prasowe

W dniach od 5 do 9 września na stadionie Polsat Plus Arena Gdańsk, w halach kongresowo-wystawienniczych Amber Expo i na terenach do nich przyległych odbywa się EuroSkills Gdańsk 2023 – międzynarodowe zawody umiejętności branżowych. Marka GROHE jest głównym partnerem wydarzenia w kategorii „Instalacje grzewcze i sanitarne”. 


Międzynarodowe wydarzenie dla profesjonalistów 
EuroSkills to największe w Europie wydarzenie, które promuje kształcenie zawodowe i doskonalenie umiejętności przez młodych profesjonalistów. Po raz pierwszy odbędzie się ono w Polsce. Gdańsk ugości ponad 600 zawodników z 32 krajów, którzy uczestniczyć będą w 43 różnych konkurencjach. Floryści, kucharze, mechanicy samochodowi, spawacze, informatycy czy instalatorzy staną do rywalizacji o medale w specjalnie przygotowanych zadaniach. Wszystko w imię podnoszenia kompetencji zawodowych, wymiany dobrych praktyk oraz budowania partnerstw edukacyjno-biznesowych. Szacuje się, że EuroSkills 2023 zgromadzi ponad 100 tys. widzów z Polski i z zagranicy. Będzie to też kolejna szansa dla naszych krajowych reprezentantów, którzy z poprzedniej edycji przywieźli trzy medale.

EuroSkills to jednak nie tylko konkurs. Inicjatywie będą towarzyszyć rozmaite wydarzenia, takie jak pokazy, wystawy, konferencje i seminaria branżowe, a także strefy „Try a skill” czy targi szkół. Całość rozpocznie się 5 września widowiskową ceremonią otwarcia na stadionie, podczas której odbędzie się parada drużyn narodowych. Z kolei 9 września będzie miała miejsce ceremonia wręczania medali. 


Marka GROHE wspiera młodych profesjonalistów
Firma GROHE już dwukrotnie wspierała SkillsPoland – największy konkurs branżowy w kraju, kierowany do uczniów szkół branżowych, studentów kierunków technicznych oraz do osób rozpoczynających swoją karierę zawodową. Wydarzenie pełni funkcję eliminacji do konkursów EuroSkills i WorldSkills, którego GROHE jest partnerem od 2022 roku. W taki sposób firma GROHE w pełni dołączyła do uznanych marek, które pomagają rozwinąć skrzydła młodym ludziom zainteresowanym budowaniem swoich umiejętności zawodowych. 

Branża sanitarna zmaga się z coraz większym zapotrzebowaniem na wysoko wykwalifikowanych profesjonalistów, dlatego wspieranie takich inicjatyw, jak konkursy EuroSkills i WorldSkills, ma kluczowe znaczenie dla rozwoju całej specjalizacji. Marka GROHE angażując się jako partner w kategorii "Instalacje grzewcze i sanitarne", aktywnie wspiera edukację i rozwój zawodowy młodych adeptów sztuki instalatorskiej. Dbałość o rozwijanie umiejętności zawodowych wśród młodzieży przekłada się na podnoszenie jakości usług w przyszłości.

Marka GROHE realizuje cel, jakim jest wsparcie młodych instalatorów także w ramach programu GIVE (skrót od GROHE Installer Vocational Training & Education) oraz poprzez rozwiązania z portfolio GROHE Professional. Współpracując z ponad 70. instytucjami w całym regionie EMENA, firma tworzy nowoczesne sale szkoleniowe oraz przygotowuje materiały edukacyjne dostosowane do współczesnych standardów. Dodatkowo, organizuje liczne szkolenia, skupiające się na rozwijaniu umiejętności praktycznych i teoretycznych w dziedzinie instalacji grzewczych i sanitarnych. Po ukończeniu tych programów, uczestnicy nie tylko zdobywają cenne umiejętności, ale również otrzymują wsparcie w procesie znalezienia pracy lub mają możliwość uczestniczenia w programach praktyk realizowanych u jednego z partnerów GROHE. Działając w tej roli, zapewnia młodym adeptom możliwość praktycznego stosowania zdobytej wiedzy w realnych sytuacjach zawodowych. Program GIVE realizowany jest już w 32 szkołach i uczelniach technicznych w Polsce. Firma otworzyła w naszym kraju 13., w pełni wyposażonych sal szkoleniowych. 

Więcej informacji o programie GIVE dostępnych jest na platformie GROHE X.

-------------------------------------------------------------------
O GROHE 
GROHE jest wiodącym na świecie producentem kompletnych rozwiązań łazienkowych i kuchennych. Od 2014 roku należy do portfolio marek organizacji LIXIL. Filarami marki GROHE są technologia, jakość, design i zrównoważony rozwój.
Marka oferuje rozwiązania produktowe poprawiające jakość życia, a także usługi w ramach dedykowanych portfolio: GROHE QuickFix, GROHE Professional oraz subbrandu premium GROHE SPA. Odpowiadają one na konkretne potrzeby partnerów biznesowych GROHE oraz oczekiwania ich zróżnicowanych grup docelowych.
Woda leży u źródła wszystkich działań marki, dlatego jest ona zaangażowana w realizację strategii korporacyjnej organizacji LIXIL z łańcuchem wartości oszczędzającym zasoby naturalne: od produkcji neutralnej pod względem emisji CO2*, poprzez eliminację niepotrzebnego plastiku w opakowaniach produktów, aż po technologie oszczędzania wody i energii, takie jak GROHE Everstream - prysznic z recyklingiem wody.

Ważnym elementem strategii jest również hybrydowy ekosystem komunikacji GROHE X, do którego należą: internetowa platforma, pełna wartościowych treści i inspiracji, GROHE X Brand & Communication Experience Center w Hemer (Niemcy) z nowoczesnymi studiami filmowymi oraz imponujące ciężarówki GROHE X Motion. Dzięki nowym sposobom komunikacji marka GROHE dociera do ludzi na całym świecie, realizując główny cel LIXIL, jakim jest zapewnianie lepszych domów wszystkim i wszędzie.
* włączając projekty kompensujące emisję CO2; więcej o tym na grohe-x.com/sustainability

 
Informacje o LIXIL  
LIXIL (TSE: 5938) to producent innowacyjnej armatury oraz rozwiązań do domu, które ułatwiają radzenie sobie  
z codziennymi wyzwaniami i podnoszą standard życia w każdym miejscu na świecie. Korzystając z naszego japońskiego dziedzictwa, tworzymy i wdrażamy nowoczesne technologie odpowiadające za wysoką jakość produktów i zmieniające domy w lepsze, nowoczesne przestrzenie. Jednak LIXIL wyróżnia się przede wszystkim sposobem działania – począwszy od wyrazistych projektów, poprzez ducha przedsiębiorczości i dbałość o środowisko, aż po odpowiedzialny rozwój działalności biznesowej. Nasze podejście realizujemy w praktyce dzięki wiodącym w branży markom, w tym INAX, GROHE, American Standard i TOSTEM. Ponad 55 000 współpracowników działających w więcej niż 150 krajach jest dumnych z tego, że nasze produkty każdego dnia poprawiają jakość życia miliardów ludzi. Dowiedz się więcej na www.lixil.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja BRAK ZDJĘCIA
2024-04-30 | 11:45

SoDA i Lazarski University of Technology oficjalnymi partnerami

Wypracowywanie wspólnego stanowiska, celów i szerzenie dobrych praktyk wśród podmiotów reprezentujących sektor technologiczny jest wpisane w DNA SoDA (Software Development Association Poland). Za sprawą oficjalnego
Edukacja Innowacyjny ośrodek doskonalenia zawodowego dla nauczycieli i specjalistów
2024-04-17 | 13:00

Innowacyjny ośrodek doskonalenia zawodowego dla nauczycieli i specjalistów

Na początku marca firma otrzymał akredytację Pomorskiego Kuratora Oświaty i jako EduKaPol Szkolenia Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli została wpisana do rejestru placówek
Edukacja Niemal połowa Polaków zapomina o spożywaniu wody, a 35 proc. nie lubi jej smaku
2024-03-21 | 12:40

Niemal połowa Polaków zapomina o spożywaniu wody, a 35 proc. nie lubi jej smaku

Wyniki zeszłorocznej analizy ukazały, że nawet 68 proc. Polaków pije maksymalnie litr wody dziennie. Najnowsze badanie przeprowadzone przez austriacką markę Waterdrop ujawnia powody

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Konsument

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.