Electrolux z kampanią „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”
Electrolux wystartował z kampanią pod hasłem „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”. W związku z działaniami, marka chce zachęcać swoich konsumentów do bardziej świadomego życia, które będzie dzięki temu lepsze, wprowadzania drobnych zmian wokół siebie i stosowania się do zasad zrównoważonych praktyk kulinarnych oraz niemarnowania żywności. W ramach kampanii, która potrwa od 11.10 do 21.12 zaplanowano działania PR, w Social Mediach, współpracę z influencerami oraz ekspertem, video podcasty, a także wsparcie w prasie tradycyjnej, online i radio.
Firma pielęgnując szwedzkie wartości i ich nierozerwalny związek z naturą, tworzy produkty w jasno określonym celu. Troszcząc się o przyszłe pokolenia, stara się działać, zabiegając o utrzymanie ekologicznej równowagi naszej planety. Aby dostarczyć konsumentom dodatkowej wiedzy o zrównoważonej kuchni, marka wystartowała z nową kampanią „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”. Za kreację odpowiedzialna jest agencja Cut The Mustard, za zakup mediów natomiast agencja Zenith. Markę w działaniach PR natomiast wspiera agencja 2BUP Consulting. Materiały dotyczące kampanii można zobaczyć na Facebooku, Instagramie, YouTube oraz stronie internetowej marki Electrolux, a także w wiodących stacjach telewizyjnych (grupa TVN oraz stacje tematyczne).
Więcej na stronie www.electrolux.pl/gotowanie-bez-marnowania
W ramach działań marka Electrolux przygotowała ponadto podcast „Projekt Kuchnia” – w sześciu rozmowach goście podejmą tematy związane z robieniem zakupów, gotowaniem czy oszczędzaniem energii. Odcinki publikowane są w każdy poniedziałek, od 15 listopada do 20 grudnia. Znajdziemy je w formie audio na Onet Audio oraz na platformach streamingowych takich jak Spotify, Apple Podcasts oraz Google Podcasty, a także w formie wideo na platformie YouTube.
Program powstał przy współpracy Ringier Axel Springer Polska, a za strategię i komunikację branded content odpowiedzialne są agencje Publicis Groupe: agencja digitalowo-contentowa LiquidThread i agencja mediowa Zenith. Aby jeszcze bardziej poszerzyć temat warto wrócić do pierwszego sezonu podcastu, który wraz z nowymi odcinkami dostępny jest pod linkiem: http://www.projektkuchnia.onet.pl.
Lazarski Aviation Academy gospodarzem EAC25
AGH wybiera SAP do rozwijania projektu transformacji cyfrowej
Acer i Google wspierają współczesną edukację
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania
Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.
Przemysł
Polskie firmy przemysłowe bardziej otwarte na technologie. Sztuczną inteligencję wdrażają z ostrożnością [DEPESZA]
Innowacje cyfrowe w przemyśle, choć wiążą się z kosztami i wyzwaniami, są jednak postrzegane przez firmy jako szansa. To podejście przekłada się na większą otwartość do ich wdrażania i chęć inwestowania. Ponad 90 proc. firm przemysłowych w Polsce, które wprowadziły co najmniej jedno rozwiązanie Przemysłu 4.0, dostrzega wyraźną poprawę efektywności procesów produkcyjnych – wynika z nowego raportu Autodesk. Choć duża jest wśród nich świadomość narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, na razie tylko 14 proc. wykorzystuje je w swojej działalności.
Farmacja
Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi
Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.