Bostik Academy – nowoczesna baza wiedzy dla profesjonalistów z rynku budowlanego
Hanna Gehrke - Gut
GutPR Hanna Gehrke - Gut
ul. Ludwika Rydygiera 14/14
50-249 Wrocław
gutpr|gutpr.pl| |gutpr|gutpr.pl
512078181
gutpr.pl
Informacje o produktach, bazy zdjęć i kart technicznych, szkolenia, katalog filmów instruktażowych - dzięki rozwijającej się z roku na rok cyfryzacji, dostęp do nowoczesnej i profesjonalnej wiedzy technicznej może być na wyciągnięcie ręki. W tym celu firma Bostik, światowy lider w zakresie chemii budowlanej i klejenia, stworzył Bostik Academy – centrum wiedzy starannie przygotowane dla profesjonalistów z rynku budowlanego.
Bostik Academy to nowe centrum wiedzy online oraz spotkań face-to-face, opracowane i stworzone dla wszelkiego rodzaju specjalistów z polskiego przemysłu budowlanego. Inicjatywa międzynarodowego giganta branży chemii budowlanej oraz klejenia oferuje nie tylko zindywidualizowane programy szkoleniowe, idealnie dopasowane do aktualnych potrzeb i wyznaczników zawodu, ale również przedstawienie portfolio produktowego Bostik, najlepszych metod aplikacji oraz najważniejszych zaleceń branżowych przez wykwalifikowany zespół techniczny. Ponadto, w centrum oferowane są szkolenia specjalnie dobrane do danego zespołu.
Cztery filary wiedzy
Centrum zasobów informacyjnych Bostik ACADEMY zapewnia kompleksowe wsparcie podzielone na cztery filary. W pierwszym z nich znajdziemy kompendium wiedzy o produktach, które umożliwia dostęp do globalnych treści oraz lokalnych informacji technicznych. W tej kategorii znajdują się także specjalnie przygotowane broszury, pozwalające na pełne zapoznanie z całą ofertą produktową Bostik.
W drugim z filarów wiedzy Bostik Academy jest centrum filmów instruktażowych. To tu uzyskamy ekskluzywne filmy instalacyjne, podzielone na dziewięć kategorii tematycznych – posadzki i fasady, farby i dekoracja, przygotowanie podłoża, pasywna ochrona przeciwpożarowa, kleje montażowe, fasady wentylowane, łazienka i kuchnia, klejenie wykładzin oraz kleje do podłóg drewnianych. Jak mówi Joanna Weicher, C&C Dyrektor Marketingu i Cyfryzacji region Europa Wschodnia, dzięki możliwości przeprowadzenia zdalnych szkoleń wideo, transmisji internetowych oraz szczegółowo przedstawionym tematom w konwencji łatwych w odbiorze filmów, możliwe jest szybkie poszerzenie wiedzy, również w zakresie oferowanych przez Bostik produktów i marek.
Trzecią sekcją Bostik Academy jest zbiór najczęściej zadawanych pytań (FAQ) oraz kontakt z działem technicznym. To tu znajdują się odpowiedzi dotyczące najpopularniejszych kwestie związanych z produktami do przygotowania powierzchni, płytek, fug czy klejenia podłóg drewnianych. Oprócz tego, możliwy jest także kontakt ze specjalistami Bostik, pozwalający na rozwiązanie wszelkich wątpliwości w przypadku prac budowlanych, jak i oferty produktowej Bostik.
Ostatni filar centrum wiedzy stanowią szkolenia online oraz te odbywające się osobiście. Dzięki darmowej rejestracji, możliwe jest dołączenie do jednego z najbardziej efektywnych programów szkoleniowych oraz środowisk edukacyjnych w branży, odbywających się w formie webinariów, szkoleń na żywo i e-learningów lub seminariów, konferencji oraz szkoleń praktycznych. Uzupełnia je specjalnie dedykowane do tego celu auto, dzięki któremu szkoleniowcy Bostik mogą dotrzeć do każdego zakątka Polski i przeprowadzić tam efektywny, spersonalizowany program szkoleniowy.
Lepsze rezultaty dzięki wiedzy
Bostik Academy oferuje informacje o produktach z pełnego portfolio Bostik - od produktów do podłóg i płytek do kompletnej gamy produktów do uszczelniania i klejenia. Informacje obejmują dostęp do prezentacji produktów, filmów instalacyjnych, filmów "Jak to zrobić", Kart Danych Technicznych i wszystkich istotnych informacji pomocniczych. Doświadczeni trenerzy przedstawią pełne portfolio produktów Bostik, najlepsze metody aplikacji, kluczowe zalecenia branżowe, jak również aktualne spostrzeżenia i aktualizacje rynkowe.
- Profesjonalną obsługę, innowacyjne produkty, zrównoważony rozwój, ekologiczne podejście i najnowocześniejsze technologie z sukcesem uzupełnia przekazywanie zbieranej latami wiedzy. W związku z tym, systematycznie wzbogacamy i rozwijamy nasze centrum szkoleniowe, a także samą ofertę edukacyjną – podsumowuje Artur Kreczyński, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu Bostik.
Najlepsi innowatorzy w Polsce. Znamy zwycięzców Explory 2024
Program edukacyjny Next Engineers w Polsce
Świat Młodych Badaczy odkrywa tajemnice nauki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.