Bostik Academy – nowoczesna baza wiedzy dla profesjonalistów z rynku budowlanego

Hanna Gehrke - Gut
GutPR Hanna Gehrke - Gut
ul. Ludwika Rydygiera 14/14
50-249 Wrocław
gutpr|gutpr.pl| |gutpr|gutpr.pl
512078181
gutpr.pl
Informacje o produktach, bazy zdjęć i kart technicznych, szkolenia, katalog filmów instruktażowych - dzięki rozwijającej się z roku na rok cyfryzacji, dostęp do nowoczesnej i profesjonalnej wiedzy technicznej może być na wyciągnięcie ręki. W tym celu firma Bostik, światowy lider w zakresie chemii budowlanej i klejenia, stworzył Bostik Academy – centrum wiedzy starannie przygotowane dla profesjonalistów z rynku budowlanego.
Bostik Academy to nowe centrum wiedzy online oraz spotkań face-to-face, opracowane i stworzone dla wszelkiego rodzaju specjalistów z polskiego przemysłu budowlanego. Inicjatywa międzynarodowego giganta branży chemii budowlanej oraz klejenia oferuje nie tylko zindywidualizowane programy szkoleniowe, idealnie dopasowane do aktualnych potrzeb i wyznaczników zawodu, ale również przedstawienie portfolio produktowego Bostik, najlepszych metod aplikacji oraz najważniejszych zaleceń branżowych przez wykwalifikowany zespół techniczny. Ponadto, w centrum oferowane są szkolenia specjalnie dobrane do danego zespołu.
Cztery filary wiedzy
Centrum zasobów informacyjnych Bostik ACADEMY zapewnia kompleksowe wsparcie podzielone na cztery filary. W pierwszym z nich znajdziemy kompendium wiedzy o produktach, które umożliwia dostęp do globalnych treści oraz lokalnych informacji technicznych. W tej kategorii znajdują się także specjalnie przygotowane broszury, pozwalające na pełne zapoznanie z całą ofertą produktową Bostik.
W drugim z filarów wiedzy Bostik Academy jest centrum filmów instruktażowych. To tu uzyskamy ekskluzywne filmy instalacyjne, podzielone na dziewięć kategorii tematycznych – posadzki i fasady, farby i dekoracja, przygotowanie podłoża, pasywna ochrona przeciwpożarowa, kleje montażowe, fasady wentylowane, łazienka i kuchnia, klejenie wykładzin oraz kleje do podłóg drewnianych. Jak mówi Joanna Weicher, C&C Dyrektor Marketingu i Cyfryzacji region Europa Wschodnia, dzięki możliwości przeprowadzenia zdalnych szkoleń wideo, transmisji internetowych oraz szczegółowo przedstawionym tematom w konwencji łatwych w odbiorze filmów, możliwe jest szybkie poszerzenie wiedzy, również w zakresie oferowanych przez Bostik produktów i marek.
Trzecią sekcją Bostik Academy jest zbiór najczęściej zadawanych pytań (FAQ) oraz kontakt z działem technicznym. To tu znajdują się odpowiedzi dotyczące najpopularniejszych kwestie związanych z produktami do przygotowania powierzchni, płytek, fug czy klejenia podłóg drewnianych. Oprócz tego, możliwy jest także kontakt ze specjalistami Bostik, pozwalający na rozwiązanie wszelkich wątpliwości w przypadku prac budowlanych, jak i oferty produktowej Bostik.
Ostatni filar centrum wiedzy stanowią szkolenia online oraz te odbywające się osobiście. Dzięki darmowej rejestracji, możliwe jest dołączenie do jednego z najbardziej efektywnych programów szkoleniowych oraz środowisk edukacyjnych w branży, odbywających się w formie webinariów, szkoleń na żywo i e-learningów lub seminariów, konferencji oraz szkoleń praktycznych. Uzupełnia je specjalnie dedykowane do tego celu auto, dzięki któremu szkoleniowcy Bostik mogą dotrzeć do każdego zakątka Polski i przeprowadzić tam efektywny, spersonalizowany program szkoleniowy.
Lepsze rezultaty dzięki wiedzy
Bostik Academy oferuje informacje o produktach z pełnego portfolio Bostik - od produktów do podłóg i płytek do kompletnej gamy produktów do uszczelniania i klejenia. Informacje obejmują dostęp do prezentacji produktów, filmów instalacyjnych, filmów "Jak to zrobić", Kart Danych Technicznych i wszystkich istotnych informacji pomocniczych. Doświadczeni trenerzy przedstawią pełne portfolio produktów Bostik, najlepsze metody aplikacji, kluczowe zalecenia branżowe, jak również aktualne spostrzeżenia i aktualizacje rynkowe.
- Profesjonalną obsługę, innowacyjne produkty, zrównoważony rozwój, ekologiczne podejście i najnowocześniejsze technologie z sukcesem uzupełnia przekazywanie zbieranej latami wiedzy. W związku z tym, systematycznie wzbogacamy i rozwijamy nasze centrum szkoleniowe, a także samą ofertę edukacyjną – podsumowuje Artur Kreczyński, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu Bostik.

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Jak uczyć o ekologii? Ogólnopolski Klub EkoEdukatora zaprasza na nieodpłatne szkolenia dla nauczycieli
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.