Komunikaty PR

2. Lotniskowe Targi Zawodoznawcze już w najbliższy czwartek

2021-04-21  |  17:34
Biuro prasowe
Kontakt

Agnieszka
Dźwigoń

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
agnieszka|openmedia.pl| |agnieszka|openmedia.pl
698618575
openmedia.pl

Każdy, kto kiedykolwiek leciał samolotem, zdaje sobie sprawę, że w proces przygotowania lotu zaangażowanych jest wiele osób. Wykonywane przez nie czynności są kluczowe, aby podróż przebiegła pomyślnie i komfortowo. Dzięki pracownikom portu możemy sprawnie i bezpiecznie zwiedzać cały świat. Ty też kochasz latanie i chciałbyś podjąć pracę w branży lotniczej, ale nie wiesz, jakie kwalifikacje musisz posiadać? Odwiedź 2. Lotniskowe Targi Zawodoznawcze i dowiedz się, jak prezentują się ścieżki karier na poszczególne stanowiska. O tym, jakie kroki należy wykonać, aby rozpocząć swoją pracę na lotnisku, opowiedzą już 22 kwietnia pracownicy Kraków Airport.

Lotniskowe Targi Zawodoznawcze to niepowtarzalna okazja, aby zajrzeć do tych części lotniska, do których zwykle nie mamy dostępu. Uczestnicy wydarzenia będą mogli od środka zobaczyć pracę kadry krakowskiego lotniska bez wychodzenia z domu. Przedstawiciele poszczególnych zawodów opowiedzą i pokażą jak wygląda ich codzienna praca, odpowiedzą również na zadawane przez internautów pytania. Swoją obecność potwierdziło ponad 30 przedstawicieli jednostek funkcjonujących w Kraków Airport, takich jak: Polskie Linie Lotnicze LOT, Straż Graniczna, Krajowa Administracja Skarbowa, Agenci handlingowi. Na wydarzeniu pojawią się m.in. osoby z działów: Służba Ochrony Lotniska, VIP & Business Services, Koordynacji i Planowania Operacyjnego, Utrzymania Sieci, Systemów Informatycznych i Telekomunikacyjnych, a nawet przedstawiciele Lotniskowej Służby Ratowniczo-Gaśniczej. Targi zostały podzielone na 4 bloki tematyczne: obsługa pasażerska, służby operacyjne, bezpieczeństwo (Safety&Security) oraz obsługa administracyjna i techniczna. 

Organizatorzy zapraszają na to wyjątkowe wydarzenie nie tylko uczniów, studentów, nauczycieli, doradców zawodowych czy rodziców, ale też wszystkich miłośników lotnictwa. Udział w targach jest bezpłatny i nie wymaga wcześniejszej rejestracji. Co więcej, po zakończeniu wydarzenia udostępnione zostaną na stronie www.krakowairport.pl/targi wszystkie materiały dotyczące zawodów lotniskowych.

Transmisja online odbędzie się 22 kwietnia, w godz. 8.00-14.40, za pośrednictwem kanałów: www.facebook.pl/CELKRK oraz  www.youtube.com/user/KRKAirport.

Wydarzenie jest organizowane w ramach projektu „SPINaj naukę” dofinansowanego z Programu „Społeczna Odpowiedzialność Nauki” Ministra Edukacji i Nauki. Patronat honorowy nad tegoroczną edycją targów objął Minister Edukacji i Nauki oraz Minister Infrastruktury.  

Centrum Edukacji Lotniczej

Centrum Edukacji Lotniczej - Kraków Airport to jedyne tego rodzaju miejsce na mapie Polski. Na co dzień szczegółowo przybliża ono zasady funkcjonowania lotniska zarówno dzieciom, młodzieży, jak i dorosłym. Prowadzone tu warsztaty w przystępny sposób pokazują jak poprawnie odczytać kartę pokładową, które miejsce zająć w samolocie czy w jaki sposób się spakować, aby nie narażać się na stres podczas kontroli bezpieczeństwa. Takie oswojenie z lotniskiem wielu osobom z pewnością pozwoli na czerpanie większej przyjemności z podróży. Centrum realizuje także lekcje tematyczne, teatrzyki dla najmłodszych, spotkania zawodoznawcze, imprezy urodzinowe oraz ciekawe produkty dla osób indywidualnych.

Więcej szczegółów znajduje się na: facebook.pl/CELKRK oraz www.krakowairport.pl/targi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Uzbekistan, kraj kształcącej się młodzieży Biuro prasowe
2021-06-01 | 14:10

Uzbekistan, kraj kształcącej się młodzieży

Shavkat Mirziyoyev, prezydent Uzbekistanu, zaproponował, by rok 2021 ogłosić Rokiem Wspierania Młodzieży. To dowód, iż ta najgęściej zaludniona republika Azji Środkowej postrzega
Edukacja Rozmowy odkodowane – Billennium nagrywa podcasty o mniej znanej stronie IT
2021-05-20 | 12:14

Rozmowy odkodowane – Billennium nagrywa podcasty o mniej znanej stronie IT

IT jest postrzegane przez większość osób jako techniczna dziedzina, w której programiści kodują w Javie albo w innym języku, administratorzy konfigurują serwery, a testerzy
Edukacja Jak młodzi ludzie w tym roku przygotowali się na wiosnę?
2021-05-11 | 11:00

Jak młodzi ludzie w tym roku przygotowali się na wiosnę?

W czasie pandemii aktywność fizyczna dzieci została ograniczona. Nauka zdalna i konieczne restrykcje przełożyły się na zmniejszony ruch dzieci i młodzieży. Chyba wszyscy nie możemy się

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kosmos i lotnictwo

Polskie uczelnie stawiają na kierunki przyszłości. Studenci rozwijają projekty związane z przemysłem kosmicznym czy elektromobilnością

W zestawieniu tysiąca najlepszych ośrodków akademickich na świecie w 2020 roku znajduje się zaledwie osiem polskich uczelni. Stopniowo stają się jednak coraz bardziej innowacyjne, co pokazała choćby pandemia koronawirusa. – Przeszliśmy generalny test związany z cyfryzacją, ale oprócz tego rozwijamy obszary związane z komercjalizacją wyników badań – podkreśla prof. dr hab. inż. Adam Woźniak, prorektor ds. rozwoju Politechniki Warszawskiej. Na uczelniach pojawiają się kierunki przyszłości, coraz więcej ośrodków rozwija innowacyjne rozwiązania.

Internet

Media przyszłości będą mocno spersonalizowane. Śledzenie zachowań użytkowników pozwoli zaoferować w pełni dostosowane kanały telewizyjne czy stacje radiowe

Media przechodzą obecnie cyfrową rewolucję. Po przejściu na cyfrowy sposób nadawania głównym trendem jest przenoszenie treści do sieci. To właśnie internet staje się podstawowym narzędziem medialnym, chociaż te tradycyjne – telewizja czy radio – także stale się zmieniają. W przyszłości będą mocno zindywidualizowane, nadawcy będą mogli wyświetlać spersonalizowane treści dla konkretnego odbiorcy, podobnie jak dziś wyświetlane są spersonalizowane reklamy w mediach społecznościowych. Zmienia się także konsumpcja treści, przechylająca coraz częściej szalę na model subskrypcyjny.