Druga edycja Hansgrohe Aqua Days już 10 i 11 maja
Home Sweet Home PR
Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
Co oznacza tegoroczne motto spotkania? To proste. Właśnie woda jest kluczowa dla istnienia naszego całego ekosystemu. W Hansgrohe wierzymy, że ochrona zasobów na jeszcze wyższym niż dotąd poziomie nie musi oznaczać obniżenia jakości życia. Prowadzimy więc intensywne prace nad rozwiązaniami, które przyjemność choćby korzystania z prysznica łączą z oszczędnością – innymi słowy z lepszym, bardziej optymalnym wykorzystaniem zasobów wody na Ziemi. I o tym właśnie chcemy mówić w trakcie Aqua Days.
Spotkania, które odbędą się 10 i 11 maja 2022, przyniosą odpowiedzi na garść istotnych pytań. Jak się nam udaje realizacja naszego wielkiego marzenia? Jakie innowacje projektowe i technologiczne przybliżają nas do celu? Co dotychczas udało się nam osiągnąć i zamienić w dostępne na rynku produkty, które już dziś oferują jakość na miarę wyzwań naszej niełatwej epoki?
Odkryj innowacje hansgrohe
Podczas Aqua Days zaprezentujemy innowacje produktowe, takie jak zupełnie nowa seria baterii oszczędzających wodę Rebris. Ponadto zrównoważone linie prysznicowe, na czele z serią Pulsify i jej nowym trybem strumienia PowderRain. A także nowe możliwości wzornicze, które przynosi m.in. zestaw prysznicowy Vernis w modnej matowej czerni. Spotkanie będzie też okazją, by poznać nasze pozostałe zrównoważone rozwiązania – od najnowocześniejszych systemów filtrów kuchennych po linię SmartLiving czy RainTunes.
Poznaj nowości AXOR
Od modnej matowej czerni w kolejnych odsłonach aż po najnowsze rozwiązania prysznicowe, łączące indywidualizację wrażeń z oszczędnością zasobów – w trakcie Aqua Days 2022 zanurzymy się w morzu innowacji AXOR. Odkryj wraz z nami czarne edycje naszych najpopularniejszych kolekcji. Poznaj nową, zrównoważoną linię AXOR Conscious Shower. Zobacz też, jakie możliwości daje seria AXOR Nature Shower przeznaczona do użytku zewnętrznego. W trakcie spotkania zaprezentujemy ponadto nowe akcesoria AXOR Universal Rectangular i wyjaśnimy, w jaki sposób nasza usługa Signature pomaga tworzyć unikatowe rozwiązania, które są odpowiedzią na najbardziej indywidualne potrzeby oraz oczekiwania użytkowników.
hansgrohe i AXOR – jeszcze bliżej
Nowa formuła, w której odbędą się Aqua Days 2022, opiera się na bardziej bezpośrednim niż dotąd kontakcie. Inaczej niż w roku poprzednim, z platformą spotkań będzie się można połączyć w konkretnych dwóch terminach: 10 maja od godz. 09.00 oraz 11 maja od godz. 16.00. Obydwie sesje, poranna i popołudniowa, będą realizowane na żywo – z udziałem znakomitych ekspertów oraz przedstawicieli firmy Hansgrohe i marki AXOR. Wszystkich uczestników zapraszamy do zadawania pytań poprzez czat Q&A, który będzie towarzyszył obu sesjom. Spotkania potrwają około godziny. Odbędą się w języku angielskim. Szczegóły na stronie https://pro.hansgrohe.com/aquadaysglobal
Do udziału w AquaDays konieczna jest wcześniejsza rejestracja tutaj: pro.hansgrohe.com/r/registerad2022
Zachęcamy do zapisu już teraz!
Link do wydarzenia na FB:
https://www.facebook.com/events/1335658983589606/?ref=newsfeed
Link do wydarzenia na LinkedIn: https://www.linkedin.com/events/aquadays20226920342422598074369/
Hydrodynamiczne generatory kawitacyjne: przełom w oczyszczaniu rurociągów
Kolorowe butelki są większym źródłem mikroplastiku, niż białe lub czarne
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku
Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale usunąć. Kwestii bezpieczeństwa zabiegów korekcji wad wzroku dotyczy najwięcej obaw pacjentów, którzy myślą o takim kroku. Tutaj z pomocą przychodzą certyfikaty spełnianych norm jakości, akredytacje poszczególnych placówek oraz potwierdzenie kwalifikacji lekarzy chirurgów.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Polacy chcieliby głosować elektronicznie. Brakuje woli politycznej i technicznego zaplecza dla takiego rozwiązania
Ponad połowa Polaków chciałaby głosować przez internet – wynika z analizy CBOS. Już dziś niektóre państwa na świecie korzystają z głosowania elektronicznego, a wiele innych rozważa wprowadzenie takiego rozwiązania. Światowym liderem w tym zakresie jest Estonia, gdzie od 2005 roku działa e-voting. Także w Polsce po wyborach w 2023 roku pojawił się tego typu pomysł. Okazuje się jednak, że choć wola społeczna zdigitalizowania sposobu wyboru rządzących jest, to woli politycznej ciągle brakuje. Nie wiadomo też, która z platform mogłaby pełnić rolę bezpiecznej urny wyborczej.
Prawo
Tak zwana sztuczna twórczość coraz popularniejsza. Wyzwaniem pozostają kwestie praw autorskich
Rosnąca popularność narzędzi AI spowodowała, że powstaje coraz więcej „dzieł sztuki”, będących wytworem działania algorytmów, które potrafią m.in. tworzyć muzykę dopasowaną do preferencji i nastroju, malować obrazy, a nawet pisać poezję czy scenariusze filmowe. To rodzi szereg wyzwań dotyczących praw autorskich. Są także wątpliwości dotyczące ochrony dzieł, z których AI się uczy. Narzucanie prawnych zakazów i obostrzeń może jednak nie przynieść efektów.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.