Komunikaty PR

Zooplus uruchamia innowacyjny program subskrypcji dostaw artykułów dla zwierząt

2024-01-09  |  10:10
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.11 MB )
  • Rośnie popularność modelu subskrypcji wśród polskich e-konsumentów
  • Program subskrypcji zooplus to gwarancja wygodnych i zautomatyzowanych zakupów dla opiekunów zwierząt domowych
  • Usługa dostosowywana jest indywidualnie do potrzeb klienta
  • Wdrożenie programu planowane jest na 20 europejskich rynkach

 

Model biznesowy jakim jest subskrypcja usług jest segmentem, który dynamicznie rozwija się w Polsce w ujęciu ostatnich lat. Jak pokazuje najnowszy raport "Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce 2023”[1] aż 65 proc. Polaków kupujących online korzysta z usług subskrypcyjnych, czego najlepszym dowodem jest wzrost nowych platform i sklepów wykorzystujących ten mechanizm. Trendy na nadchodzący 2024 rok wskazują, że model subskrypcji będzie coraz bardziej pożądaną formą zakupów. Szczególne znaczenie może mieć to dla firm oferujących artykuły dla zwierząt, ponieważ czworonożnych przyjaciół ma już ponad połowa Polaków i ich liczba ciągle rośnie[2]. Przeciętny posiadacz psa wydaje rocznie średnio 292 złote na jedzenie dla pupila[3], a z kolei aż 85% opiekunów zwierząt kupuje produkty dla nich w internecie[4]. Dlaczego? Ponieważ taka forma jest dla nich prosta, szybka
i wygodna.

 

Mając na uwadze obecne trendy konsumenckie oraz chęć zagwarantowania swoim klientom  najwyższego poziomu usług Zooplus SE, wiodący europejski sklep internetowy z artykułami dla zwierząt, wprowadza innowacyjny program subskrypcji dostaw. Cel? Zwiększenie wygody i automatyzacji zakupów dla opiekunów zwierząt domowych. To nowatorskie rozwiązanie dostępne jest już m.in. w Niemczech, Austrii, Hiszpanii a teraz także w Polsce. Program zooplus umożliwia klientom dostosowanie usługi do swoich indywidualnych potrzeb w niezwykle elastyczny sposób – użytkownicy sklepu wybierają ulubiony produkt swojego zwierzaka spośród szerokiej gamy dostępnych artykułów, wskazują preferowaną częstotliwość wysyłki, a zamówienie jest automatycznie i regularnie dostarczane pod ich drzwi. Program można dostosować pod kątem terminów wysyłki lub wstrzymać go w dowolnym momencie. Usługa jest szczególnie korzystna w przypadku produktów takich jak karma dla zwierząt, żwirek czy przysmaki, zaspokajając w ten sposób potrzeby opiekunów oraz ich pupili. Dzięki subskrypcji zooplus klienci mogą korzystać z elastycznych terminów zamówień, różnych opcji koszyka i atrakcyjnych rabatów na każdy produkt objęty programem.

 

- W zooplus na pierwszym miejscu stawiamy opiekunów zwierząt domowych. Słuchając naszych klientów, wiemy, że cenią sobie wygodę i bezproblemowe zakupy. Jesteśmy podekscytowani uruchomieniem programu subskrypcji zooplus, który stanowi kamień milowy w realizacji naszych ambicji – stania się najlepszym sklepem internetowym dla opiekunów zwierząt domowych w całej Europie. Oferując największy wybór i najwygodniejszą obsługę chcemy podnieść poziom satysfakcji naszych klientów i zwiększyć ich lojalność – mówi Geoffroy Lefebvre, CEO zooplus, podkreślając strategiczne znaczenie programu subskrypcji.

 

- Nasze zaangażowanie w zapewnienie klientom najlepszych w swojej klasie doświadczeń napędza nas do tworzenia innowacji cyfrowych, które są łatwe, wygodne i dostosowane do ich potrzeb. Cieszymy się, że możemy uruchomić program subskrypcji zooplus i jeszcze bardziej ułatwić naszym użytkownikom regularne otrzymywanie ulubionych produktów dla ich zwierząt. Program pozwala cieszyć się
z zaspokojenia codziennych potrzeb pupili. Subskrypcja to także elastyczność, w tym dostosowywanie terminów dostaw do własnych potrzeb, ich wstrzymywanie w przypadku urlopu oraz dodawanie lub usuwanie artykułów przy okazji kolejnej dostawy od zooplus. Dodatkowo, uruchomiliśmy funkcję "Zamów teraz", aby produkty znalazły się u klienta najszybciej jak to możliwe
- mówi Jim Cruickshank, Chief Product Officer zooplus.

 

Program subskrypcji jest już dostępny w polskim, niemieckim i austriackim sklepie zooplus,
a w nadchodzących miesiącach zostanie również wprowadzony na ponad 20 innych europejskich rynkach. Subskrypcja obejmuje portfolio produktów marek własnych zooplus oraz artykułów dostępnych w ramach współpracy z lokalnymi i międzynarodowymi markami zoologicznymi.

 

O FIRMIE:

zooplus SE jest wiodącym w Europie internetowym sklepem z artykułami dla zwierząt domowych, oferującym ponad 13 tysięcy produktów. Kierując się wizją celebrowania miłości do zwierząt każdego dnia, zooplus zaspokaja wszystkie potrzeby opiekunów zwierząt domowych dzięki kompleksowej ofercie produktów, poradom dotyczącym żywienia i stylu życia zwierząt domowych, programom lojalnościowym, a także wygodnemu, szybkiemu i elastycznemu programowi subskrypcji oraz niezawodnej dostawie. Z misją stworzenia najlepszego miejsca dla zwierząt domowych, firma jest zaangażowana w przenoszenie unikalnego doświadczenia klientów na wyższy poziom poprzez dalsze rozwijanie swojej platformy i portfolio produktów. zooplus SE z siedzibą w Monachium prowadzi lokalne sklepy internetowe w 30 europejskich krajach. Więcej informacji można znaleźć na stronie corporate.zooplus.com, na stronie międzynarodowego sklepu zooplus.com oraz na profilu marki na LinkedIn.

Kontakty mediowe:

 

zooplus SE

Diana Apostol

Sonnenstrasse 15

80331 Munich

E-mail: press@zooplus.com

Website: corporate.zooplus.com

 

Lion Communications Oddział MSL

Paulina Janiszewska

ul. Wołoska 9

02-583 Warszawa

E-mail: paulina.janiszewska@mslgroup.com

 


[1] Raport "Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce 2023" zrealizowany na zlecenie Santander Consumer Bank przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych (IBRiS) na przełomie września i października 2023 r.

[2] Panel Gospodarstw Domowych GfK

[3] Panel Gospodarstw Domowych GfK

[4] Dane pochodzą z badania i raportu e-Izby „e-Commerce Animal-friendly Biznes” zrealizowanego na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej przez firmę badawczą Mobile Institute

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.
2024-12-20 | 01:00

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

EXTRA POWER 20 to odpowiedź firmy Termet na typowe problemy z eksploatacją pomp ciepła w okresie najwyższego zapotrzebowania na ciepło. Podczas silnych mrozów, gdy pompa ciepła nie
Dom Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-19 | 14:40

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.