Zooplus uruchamia innowacyjny program subskrypcji dostaw artykułów dla zwierząt
- Rośnie popularność modelu subskrypcji wśród polskich e-konsumentów
- Program subskrypcji zooplus to gwarancja wygodnych i zautomatyzowanych zakupów dla opiekunów zwierząt domowych
- Usługa dostosowywana jest indywidualnie do potrzeb klienta
- Wdrożenie programu planowane jest na 20 europejskich rynkach
Model biznesowy jakim jest subskrypcja usług jest segmentem, który dynamicznie rozwija się w Polsce w ujęciu ostatnich lat. Jak pokazuje najnowszy raport "Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce 2023”[1] aż 65 proc. Polaków kupujących online korzysta z usług subskrypcyjnych, czego najlepszym dowodem jest wzrost nowych platform i sklepów wykorzystujących ten mechanizm. Trendy na nadchodzący 2024 rok wskazują, że model subskrypcji będzie coraz bardziej pożądaną formą zakupów. Szczególne znaczenie może mieć to dla firm oferujących artykuły dla zwierząt, ponieważ czworonożnych przyjaciół ma już ponad połowa Polaków i ich liczba ciągle rośnie[2]. Przeciętny posiadacz psa wydaje rocznie średnio 292 złote na jedzenie dla pupila[3], a z kolei aż 85% opiekunów zwierząt kupuje produkty dla nich w internecie[4]. Dlaczego? Ponieważ taka forma jest dla nich prosta, szybka
i wygodna.
Mając na uwadze obecne trendy konsumenckie oraz chęć zagwarantowania swoim klientom najwyższego poziomu usług Zooplus SE, wiodący europejski sklep internetowy z artykułami dla zwierząt, wprowadza innowacyjny program subskrypcji dostaw. Cel? Zwiększenie wygody i automatyzacji zakupów dla opiekunów zwierząt domowych. To nowatorskie rozwiązanie dostępne jest już m.in. w Niemczech, Austrii, Hiszpanii a teraz także w Polsce. Program zooplus umożliwia klientom dostosowanie usługi do swoich indywidualnych potrzeb w niezwykle elastyczny sposób – użytkownicy sklepu wybierają ulubiony produkt swojego zwierzaka spośród szerokiej gamy dostępnych artykułów, wskazują preferowaną częstotliwość wysyłki, a zamówienie jest automatycznie i regularnie dostarczane pod ich drzwi. Program można dostosować pod kątem terminów wysyłki lub wstrzymać go w dowolnym momencie. Usługa jest szczególnie korzystna w przypadku produktów takich jak karma dla zwierząt, żwirek czy przysmaki, zaspokajając w ten sposób potrzeby opiekunów oraz ich pupili. Dzięki subskrypcji zooplus klienci mogą korzystać z elastycznych terminów zamówień, różnych opcji koszyka i atrakcyjnych rabatów na każdy produkt objęty programem.
- W zooplus na pierwszym miejscu stawiamy opiekunów zwierząt domowych. Słuchając naszych klientów, wiemy, że cenią sobie wygodę i bezproblemowe zakupy. Jesteśmy podekscytowani uruchomieniem programu subskrypcji zooplus, który stanowi kamień milowy w realizacji naszych ambicji – stania się najlepszym sklepem internetowym dla opiekunów zwierząt domowych w całej Europie. Oferując największy wybór i najwygodniejszą obsługę chcemy podnieść poziom satysfakcji naszych klientów i zwiększyć ich lojalność – mówi Geoffroy Lefebvre, CEO zooplus, podkreślając strategiczne znaczenie programu subskrypcji.
- Nasze zaangażowanie w zapewnienie klientom najlepszych w swojej klasie doświadczeń napędza nas do tworzenia innowacji cyfrowych, które są łatwe, wygodne i dostosowane do ich potrzeb. Cieszymy się, że możemy uruchomić program subskrypcji zooplus i jeszcze bardziej ułatwić naszym użytkownikom regularne otrzymywanie ulubionych produktów dla ich zwierząt. Program pozwala cieszyć się
z zaspokojenia codziennych potrzeb pupili. Subskrypcja to także elastyczność, w tym dostosowywanie terminów dostaw do własnych potrzeb, ich wstrzymywanie w przypadku urlopu oraz dodawanie lub usuwanie artykułów przy okazji kolejnej dostawy od zooplus. Dodatkowo, uruchomiliśmy funkcję "Zamów teraz", aby produkty znalazły się u klienta najszybciej jak to możliwe - mówi Jim Cruickshank, Chief Product Officer zooplus.
Program subskrypcji jest już dostępny w polskim, niemieckim i austriackim sklepie zooplus,
a w nadchodzących miesiącach zostanie również wprowadzony na ponad 20 innych europejskich rynkach. Subskrypcja obejmuje portfolio produktów marek własnych zooplus oraz artykułów dostępnych w ramach współpracy z lokalnymi i międzynarodowymi markami zoologicznymi.
O FIRMIE:
zooplus SE jest wiodącym w Europie internetowym sklepem z artykułami dla zwierząt domowych, oferującym ponad 13 tysięcy produktów. Kierując się wizją celebrowania miłości do zwierząt każdego dnia, zooplus zaspokaja wszystkie potrzeby opiekunów zwierząt domowych dzięki kompleksowej ofercie produktów, poradom dotyczącym żywienia i stylu życia zwierząt domowych, programom lojalnościowym, a także wygodnemu, szybkiemu i elastycznemu programowi subskrypcji oraz niezawodnej dostawie. Z misją stworzenia najlepszego miejsca dla zwierząt domowych, firma jest zaangażowana w przenoszenie unikalnego doświadczenia klientów na wyższy poziom poprzez dalsze rozwijanie swojej platformy i portfolio produktów. zooplus SE z siedzibą w Monachium prowadzi lokalne sklepy internetowe w 30 europejskich krajach. Więcej informacji można znaleźć na stronie corporate.zooplus.com, na stronie międzynarodowego sklepu zooplus.com oraz na profilu marki na LinkedIn.
Kontakty mediowe:
zooplus SE
Diana Apostol
Sonnenstrasse 15
80331 Munich
E-mail: press@zooplus.com
Website: corporate.zooplus.com
Lion Communications Oddział MSL
Paulina Janiszewska
ul. Wołoska 9
02-583 Warszawa
E-mail: paulina.janiszewska@mslgroup.com
[1] Raport "Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce 2023" zrealizowany na zlecenie Santander Consumer Bank przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych (IBRiS) na przełomie września i października 2023 r.
[2] Panel Gospodarstw Domowych GfK
[3] Panel Gospodarstw Domowych GfK
[4] Dane pochodzą z badania i raportu e-Izby „e-Commerce Animal-friendly Biznes” zrealizowanego na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej przez firmę badawczą Mobile Institute
Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją
I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.