Złoty Laur Konsumenta na trzydziestolecie marki Sidolux
Sidolux już od 30 lat wspiera Polaków w utrzymaniu czystości i porządku w domach. Robi to nie tylko dostarczając najwyższej jakości produkty, ale także poprzez zaangażowanie w inicjatywy związane z podziałem domowych obowiązków. O zaufaniu do marki świadczy zdobyty w tym roku Złoty Laur Konsumenta w kategorii „płyny do mycia szyb”.
Złoty Laur Konsumenta – produkty marki Sidolux docenione przez klientów
Laur Konsumenta to jeden z pierwszych i jednocześnie najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w kraju. Przyznawany jest na podstawie przeprowadzanego od 2004 roku plebiscytu powszechnej popularności produktów oraz usług. Celem plebiscytu jest wyłonienie wartościowych marek, które przez konsumentów zostały wyróżnione pod względem jakości i innowacyjności. Przyznawany certyfikat obrazuje również pewien rodzaj emocjonalnego przywiązania klientów do nagradzanej marki. Jest to ukłon w stronę najlepszych, produktów i usług oraz wskazówka dla innych konsumentów.
Co roku, ogólnopolski sondaż przynosi producentom odpowiedź na pytanie, które produkty/usługi są obecnie najpopularniejsze? O kolejności miejsc w każdej kategorii produktowej, decyduje liczba głosów oddanych przez konsumentów na poszczególne produkty znajdujące się na liście poddanej głosowaniu.
Dla marki Sidolux to kolejna bardzo ważna nagroda, która świadczy o efektach wieloletniej pracy. Dostrzeżenie i docenienie tego wysiłku przez szerokie grono odbiorców motywuje do jeszcze większego zaangażowania w tworzenie produktów.
Od samego początku obecności na rynku, Sidolux stawia na jakość i innowację. W bogatym portfolio produktów marki znajdują się preparaty dla wielu aspektów utrzymania czystości w domu, takie jak płyny do podłogi, środki do pielęgnacji mebli czy płyny do mycia szyb. To właśnie ta ostatnia kategoria zdobyła w tym roku prestiżowy Złoty Laur Konsumenta, co świadczy o zaufaniu i uznaniu, jakie firma ma w oczach konsumentów – mówi Marta Całus, Trade & Marketing Manager Sidolux.
Polacy stawiają na Sidolux i wspólne sprzątanie
Oprócz dbania o wysoką jakość produktów, Sidolux podejmuje również inicjatywy związane z podziałem domowych obowiązków oraz integracją samych domowników. W tym celu powstała kampania "Dobrze się sprząta razem!". Jest to manifest wartości aktywnej współpracy w zakresie obowiązków domowych i integracji wszystkich domowników w procesie sprzątania. Jedną z aktywności w ramach kampanii jest badanie „Podział obowiązków domowych”, przeprowadzone we współpracy z IR CENTER.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Ochrona środowiska
Wokół utylizacji odpadów medycznych narosło wiele mitów. Nowoczesne instalacje pozwalają wykorzystać ten proces do produkcji ciepła i energii

Według różnych szacunków w Polsce powstaje od 60 do nawet 200 tys. t odpadów medycznych. Wymagają one specjalnego trybu postępowania, innego niż dla odpadów komunalnych – jedyną dopuszczalną i obowiązującą w świetle polskiego prawa metodą jest ich spalanie. Obecnie zakłady przetwarzania odpadów to nowoczesne instalacje połączone z odzyskiem energii. Termiczne przekształcenie odpadów może też być elementem gospodarki o obiegu zamkniętym.
Problemy społeczne
Poziom wyszczepienia Ukraińców jest o 20 pp. niższy niż Polaków. Ukraińskie mamy w Polsce wskazują na szereg barier

Różnice w kalendarzu szczepień, bariery językowe, nieznajomość polskiego systemu szczepień oraz obawy przed skutkami ubocznymi szczepionek – to jedne z najczęstszych problemów, które prowadzą do tego, że poziom wyszczepienia Ukraińców w Polsce jest niższy niż Polaków. To może mieć wpływ na bezpieczeństwo zdrowotne w całym kraju. Fundacja Instytutu Matki i Dziecka podejmuje inicjatywę mającą budować postawy proszczepienne wśród imigrantów.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.