Komunikaty PR

Złoty Laur Konsumenta 2020 dla Termo Organiki

2020-03-10  |  13:10
Biuro prasowe
Kontakt

Nina Nowak
Neuroexpander PR

Aleja Szucha 16
00-582 Warszawa
nina.nowak|neuroexpander.eu| |nina.nowak|neuroexpander.eu
+48 796 104 994
www.neuroexpander.eu

Największy polski producent styropianu oraz kompletnego systemu ociepleń – firma Termo Organika została nagrodzona prestiżową nagrodą „Złoty Laur Konsumenta 2020” w dwóch kategoriach: „Producenci styropianu” oraz „Systemy ociepleń budynków”. Kolejny raz konsumenci potwierdzili, że darzą Termo Organikę oraz jej produkty najwyższym zaufaniem.

Laur Konsumenta to bez wątpienia jeden z najbardziej prestiżowych ogólnopolskich projektów konsumenckich,
w ramach którego co roku wybierane są najbardziej popularne i godne zaufania marki, produkty, a także usługi.
Na podstawie wieloetapowego sondażu danej marki, przeprowadzanego wśród konsumentów, uwzględniane są następujące czynniki: m.in. innowacyjny charakter produktów/usług, elementy przewagi konkurencyjnej czy dynamika wzrostu popularności. Badania opinii prowadzone są podczas rozmowy telefonicznej oraz za pomocą sond na popularnych portalach internetowych, w tym na portalach branżowych, serwisach tematycznych oraz na portalach informacyjno-społecznościowych. Ogólnopolski plebiscyt Laur Konsumenta prowadzony jest w kilkunastu kategoriach, na grupie ponad 1000 respondentów.

W tym roku, podobnie jak w latach poprzednich, konsumenci wskazali markę Termo Organiki oraz jej materiały do termoizolacji, jako produkty zasługujące na najwyższe uznanie i zaufanie. Firma otrzymała złote godło Lauru Konsumenta w dwóch kategoriach: „Producenci styropianu” i „Systemy ociepleń budynku”

                - Uznanie konsumentów jest potwierdzeniem najwyższej jakości produkowanych przez nas materiałów do termoizolacji. To dla nas wyjątkowo ważne wyróżnienie dlatego, że o wynikach plebiscytu decyduje najbardziej obiektywne jury, czyli sami konsumenci – mówi Krzysztof Krzemień, dyrektor ds. technicznych Termo Organiki – Cieszy nas fakt, że udało nam się wypracować tak duże zaufanie wśród społeczeństwa. W imieniu Termo Organiki dziękuję każdemu respondentowi, który oddał głos na naszą firmę. Chciałbym również zapewnić, że Złote Statuetki są dla nas motywacją do dalszej pracy nad poszukiwaniem innowacyjnych rozwiązań technologicznych przy jednoczesnym utrzymywaniu najwyższego poziomu jakości naszych materiałów.

Termo Organika niezmiennie bezkonkurencyjna

Termo Organika oraz jej produkty od lat są systematycznie nagradzane. Informację o zdobytych tytułach można znaleźć na opakowaniach paczek styropianu. Rokrocznie Termo Organika otrzymuje najwyższą nagrodę w kategorii „Producenci styropianu” w ogólnopolskim programie „Konsumencki Lider Jakości”, na swoim koncie ma już dziewięć takich nagród. Ponadto Termo Organika sześciokrotnie otrzymała tytuł „ Złotej Budowlanej Marki Roku” (w latach 2014-2019). Lider rynku od ponad dekady jest laureatem wielu prestiżowych nagród i wyróżnień, tj.: „Certyfikat Europejskiej Gwarancji Najwyższej Jakości” czy „Laureat Programu Promocji Jakości" przyznawanych przez Europejską Kapitułę Jakości i Ekologii. Termo Organika otrzymała również „Orły Polskiego Budownictwa” - wyróżnienie w kategorii „producenci materiałów budowlanych”.

Lider rynku wyznacza standardy jakości

Wysoka jakość produktów Termo Organiki jest zasługą najwyższych standardów technologicznych oraz własnego, rozbudowanego i rygorystycznego systemu kontroli jakości TOQ (Termo Organika Quality). Jakość styropianów Termo Organiki potwierdziły również urzędowe kontrole deklarowanych parametrów przeprowadzone przez Główny Urząd Nadzoru Budowlanego (GUNB) oraz Wojewódzkie Inspektoraty Nadzoru Budowlanego (WiNB). Do tej pory produkty Termo Organiki były kontrolowane szesnaście razy i wszystkie kontrole zakończyły się pozytywnym wynikiem. Rezultaty wyników dostępne są na naszej stronie internetowej http://bit.ly/Wyniki_kontroli.

Uzyskane nagrody, tytuły i wyróżnienia oraz wyniki kontroli przeprowadzonych przez państwowe urzędy i instytuty potwierdzają pozycję Termo Organiki, jako niekwestionowanego lidera jakości na polskim rynku materiałów budowlanych.


------------------------

Więcej informacji na temat nagród i wyróżnień przyznanych Termo Organice znajduje się na stronie: www.termoorganika.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Neuroexpander PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją Biuro prasowe
2024-11-07 | 11:00

Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją

Scandic Park wprowadził do sprzedaży kolejny etap inwestycji Bajkowy Dopiewiec. Powstaje 10 domów parterowych w zabudowie bliźniaczej. Deweloper proponuje eko rozwiązania, gdzie
Dom I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
2024-11-07 | 09:00

I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie

To będzie jedno z większych kompleksowo zaprojektowanych osiedli mieszkaniowych w Poznaniu. Budowa I etapu osiedla Junique już zakończona, a inwestor, spółka art.Locum uzyskała
Dom Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
2024-10-24 | 09:00

Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach

Sky Trust to flagowy projekt Trust Investment, który wprowadza kielecki sektor mieszkaniowy na zupełnie nowe tory. Oferowane w nim rozwiązania wykraczają daleko

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.