Komunikaty PR

Złoty Laur Konsumenta 2020 dla Termo Organiki

2020-03-10  |  13:10
Biuro prasowe
Kontakt

Nina Nowak
Neuroexpander PR

Aleja Szucha 16
00-582 Warszawa
nina.nowak|neuroexpander.eu| |nina.nowak|neuroexpander.eu
+48 796 104 994
www.neuroexpander.eu

Największy polski producent styropianu oraz kompletnego systemu ociepleń – firma Termo Organika została nagrodzona prestiżową nagrodą „Złoty Laur Konsumenta 2020” w dwóch kategoriach: „Producenci styropianu” oraz „Systemy ociepleń budynków”. Kolejny raz konsumenci potwierdzili, że darzą Termo Organikę oraz jej produkty najwyższym zaufaniem.

Laur Konsumenta to bez wątpienia jeden z najbardziej prestiżowych ogólnopolskich projektów konsumenckich,
w ramach którego co roku wybierane są najbardziej popularne i godne zaufania marki, produkty, a także usługi.
Na podstawie wieloetapowego sondażu danej marki, przeprowadzanego wśród konsumentów, uwzględniane są następujące czynniki: m.in. innowacyjny charakter produktów/usług, elementy przewagi konkurencyjnej czy dynamika wzrostu popularności. Badania opinii prowadzone są podczas rozmowy telefonicznej oraz za pomocą sond na popularnych portalach internetowych, w tym na portalach branżowych, serwisach tematycznych oraz na portalach informacyjno-społecznościowych. Ogólnopolski plebiscyt Laur Konsumenta prowadzony jest w kilkunastu kategoriach, na grupie ponad 1000 respondentów.

W tym roku, podobnie jak w latach poprzednich, konsumenci wskazali markę Termo Organiki oraz jej materiały do termoizolacji, jako produkty zasługujące na najwyższe uznanie i zaufanie. Firma otrzymała złote godło Lauru Konsumenta w dwóch kategoriach: „Producenci styropianu” i „Systemy ociepleń budynku”

                - Uznanie konsumentów jest potwierdzeniem najwyższej jakości produkowanych przez nas materiałów do termoizolacji. To dla nas wyjątkowo ważne wyróżnienie dlatego, że o wynikach plebiscytu decyduje najbardziej obiektywne jury, czyli sami konsumenci – mówi Krzysztof Krzemień, dyrektor ds. technicznych Termo Organiki – Cieszy nas fakt, że udało nam się wypracować tak duże zaufanie wśród społeczeństwa. W imieniu Termo Organiki dziękuję każdemu respondentowi, który oddał głos na naszą firmę. Chciałbym również zapewnić, że Złote Statuetki są dla nas motywacją do dalszej pracy nad poszukiwaniem innowacyjnych rozwiązań technologicznych przy jednoczesnym utrzymywaniu najwyższego poziomu jakości naszych materiałów.

Termo Organika niezmiennie bezkonkurencyjna

Termo Organika oraz jej produkty od lat są systematycznie nagradzane. Informację o zdobytych tytułach można znaleźć na opakowaniach paczek styropianu. Rokrocznie Termo Organika otrzymuje najwyższą nagrodę w kategorii „Producenci styropianu” w ogólnopolskim programie „Konsumencki Lider Jakości”, na swoim koncie ma już dziewięć takich nagród. Ponadto Termo Organika sześciokrotnie otrzymała tytuł „ Złotej Budowlanej Marki Roku” (w latach 2014-2019). Lider rynku od ponad dekady jest laureatem wielu prestiżowych nagród i wyróżnień, tj.: „Certyfikat Europejskiej Gwarancji Najwyższej Jakości” czy „Laureat Programu Promocji Jakości" przyznawanych przez Europejską Kapitułę Jakości i Ekologii. Termo Organika otrzymała również „Orły Polskiego Budownictwa” - wyróżnienie w kategorii „producenci materiałów budowlanych”.

Lider rynku wyznacza standardy jakości

Wysoka jakość produktów Termo Organiki jest zasługą najwyższych standardów technologicznych oraz własnego, rozbudowanego i rygorystycznego systemu kontroli jakości TOQ (Termo Organika Quality). Jakość styropianów Termo Organiki potwierdziły również urzędowe kontrole deklarowanych parametrów przeprowadzone przez Główny Urząd Nadzoru Budowlanego (GUNB) oraz Wojewódzkie Inspektoraty Nadzoru Budowlanego (WiNB). Do tej pory produkty Termo Organiki były kontrolowane szesnaście razy i wszystkie kontrole zakończyły się pozytywnym wynikiem. Rezultaty wyników dostępne są na naszej stronie internetowej http://bit.ly/Wyniki_kontroli.

Uzyskane nagrody, tytuły i wyróżnienia oraz wyniki kontroli przeprowadzonych przez państwowe urzędy i instytuty potwierdzają pozycję Termo Organiki, jako niekwestionowanego lidera jakości na polskim rynku materiałów budowlanych.


------------------------

Więcej informacji na temat nagród i wyróżnień przyznanych Termo Organice znajduje się na stronie: www.termoorganika.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Neuroexpander PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.
2024-12-20 | 01:00

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

EXTRA POWER 20 to odpowiedź firmy Termet na typowe problemy z eksploatacją pomp ciepła w okresie najwyższego zapotrzebowania na ciepło. Podczas silnych mrozów, gdy pompa ciepła nie
Dom Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-19 | 14:40

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.