Z widokiem na panoramę Poznania
Towarowa 39 będzie trzecim budynkiem mieszkalnym, który powstanie w pobliżu Dworca Głównego, tuż przy parku Karola Marcinkowskiego. Liczący 73 metry wysokości i 22 kondygnacje będzie jednocześnie najwyższym budynkiem mieszkalnym w Poznaniu. Na przyszłych lokatorów czeka 180 mieszkań o powierzchni od 30 do 107 m kw. Wśród nich są zarówno ustawne kawalerki oraz mieszkania dwu- i trzypokojowe. Największe lokale, o powierzchni przekraczającej 100 m kw., to w zależności od wariantu duży pokój dzienny z aneksem kuchennym uzupełniony o dwie lub trzy sypialnie. Dzięki przeszkleniom od podłogi do sufitu właściciele będą mieli okazję podziwiać panoramę Poznania. Niższa, pięciopiętrowa część budynku zostanie przeznaczona na biura. - Budynek podzielony jest na dwie części – wysoką, głównie mieszkalną, oraz niższą – 5-kondygnacyjną, przeznaczoną właśnie na biura. Niższa część połączona jest z oddanym do użytku dwa lata temu budynkiem Towarowa 37. W ten sposób oba budynki tworzą spójną całość i ciekawą strukturę architektoniczną - wskazuje Magdalena Szulc, PR manager firmy Ataner. Mieszkania oraz biura uzupełnią także lokale handlowo-usługowe. Pod budynkiem znajduje się hala garażowa z aż 230 miejscami parkingowymi. Mieszkańcy będą mieli do dyspozycji także siłownię oraz liczący blisko 180 m kw. zagospodarowany taras na dachu. Będzie także siłownia, monitoring oraz całodobowa ochrona.
Położenie inwestycji to jej niezaprzeczalny atut. Tuż obok znajduje się dworzec kolejowy, centrum handlowe Avenida czy Międzynarodowe Targi Poznańskie. Spacer na Stary Rynek to kilkunastominutowy spacer. Na dodatek lokalizacja gwarantuje sprawne połączenia tramwajowe i autobusowe z każdym punktem miasta Poznania.
Wszystkie mieszkania zostały już sprzedane, w ofercie znajduję się jedynie lokale handlowo-usługowe. Zakończenie inwestycji planowane jest na październik 2020 roku. Warto zaznaczyć, że budynek został zaprojektowany w uznanej Pracowni Architektonicznej Ewy i Stanisława Sipińskich.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Konkurencyjność firm wśród najważniejszych zadań dla kolejnego budżetu UE. Komisja szuka nowych źródeł dochodów
Przed budżetem na kolejną siedmioletnią perspektywę stoi szereg wyzwań. Jednym z nich są potrzeby zwiększania wydatków na obronność i zbrojenia oraz na wsparcie konkurencyjności europejskich firm. Jednocześnie dla zaspokojenia rosnących potrzeb w priorytetowych obszarach konieczne są nowe źródła dochodów.
Transport
Dostawy elektrykiem w centrum Warszawy. DACHSER wprowadził do Polski swój bezemisyjny program

Drogowy, morski, lotniczy i kolejowy transport towarów odpowiada dziś za około 8 proc. światowych emisji CO2, a po uwzględnieniu infrastruktury logistycznej takiej jak magazyny czy porty udział ten wzrasta do 11 proc. – wynika z danych Massachusetts Institute of Technology. Transformacja sektora transportowego ma więc istotne znaczenie dla redukcji emisji, a wśród kluczowych działań przewoźników jest elektryfikacja ich flot. Firma logistyczna DACHSER wprowadza w Polsce zrównoważoną koncepcję bezemisyjnych dostaw i uruchamia dostawy elektrykiem w centrum Warszawy.
Media i PR
Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.