Z widokiem na panoramę Poznania
Towarowa 39 będzie trzecim budynkiem mieszkalnym, który powstanie w pobliżu Dworca Głównego, tuż przy parku Karola Marcinkowskiego. Liczący 73 metry wysokości i 22 kondygnacje będzie jednocześnie najwyższym budynkiem mieszkalnym w Poznaniu. Na przyszłych lokatorów czeka 180 mieszkań o powierzchni od 30 do 107 m kw. Wśród nich są zarówno ustawne kawalerki oraz mieszkania dwu- i trzypokojowe. Największe lokale, o powierzchni przekraczającej 100 m kw., to w zależności od wariantu duży pokój dzienny z aneksem kuchennym uzupełniony o dwie lub trzy sypialnie. Dzięki przeszkleniom od podłogi do sufitu właściciele będą mieli okazję podziwiać panoramę Poznania. Niższa, pięciopiętrowa część budynku zostanie przeznaczona na biura. - Budynek podzielony jest na dwie części – wysoką, głównie mieszkalną, oraz niższą – 5-kondygnacyjną, przeznaczoną właśnie na biura. Niższa część połączona jest z oddanym do użytku dwa lata temu budynkiem Towarowa 37. W ten sposób oba budynki tworzą spójną całość i ciekawą strukturę architektoniczną - wskazuje Magdalena Szulc, PR manager firmy Ataner. Mieszkania oraz biura uzupełnią także lokale handlowo-usługowe. Pod budynkiem znajduje się hala garażowa z aż 230 miejscami parkingowymi. Mieszkańcy będą mieli do dyspozycji także siłownię oraz liczący blisko 180 m kw. zagospodarowany taras na dachu. Będzie także siłownia, monitoring oraz całodobowa ochrona.
Położenie inwestycji to jej niezaprzeczalny atut. Tuż obok znajduje się dworzec kolejowy, centrum handlowe Avenida czy Międzynarodowe Targi Poznańskie. Spacer na Stary Rynek to kilkunastominutowy spacer. Na dodatek lokalizacja gwarantuje sprawne połączenia tramwajowe i autobusowe z każdym punktem miasta Poznania.
Wszystkie mieszkania zostały już sprzedane, w ofercie znajduję się jedynie lokale handlowo-usługowe. Zakończenie inwestycji planowane jest na październik 2020 roku. Warto zaznaczyć, że budynek został zaprojektowany w uznanej Pracowni Architektonicznej Ewy i Stanisława Sipińskich.
Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją
I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.