Wiktoria II króluje na rynku energooszczędnych i ekologicznych domów
Drawbridge Media
ul. Nowogrodzka 10 lok. 6
00-511 Warszawa
k.zarska|drawbridge.pl| |k.zarska|drawbridge.pl
601 888 957
www.jwc.pl
Zaletą domu Wiktoria II jest to, że mieszkając w nim płaci się niskie rachunki za energię, podgrzewanie wody, ogrzanie lub schłodzenie powietrza wewnątrz. Jeśli zamontujemy panele fotowoltaiczne, to staje się praktycznie bezkosztowy, a dzięki zastosowaniu naturalnych materiałów przyjazny dla środowiska, zdrowy dla mieszkańców.
Od kilku lat deweloper J.W. Construction buduje w osiedlu Villa Campina, niedaleko Warszawy, kolejne domy na sprzedaż. Na początku były to domy w technologii tradycyjnej, a od 2019 roku realizuje pionierski projekt inspirowany naturą i ekologią. Domy w technologii prefabrykacji drewnianej, prawie gotowe, przyjeżdżają z należącej do dewelopera fabryki. Do tej pory postawił pięćdziesiąt praktycznie pasywnych energetycznie, zeroemisyjnych zdrowych domów w technologii modułowej, a kolejne dwadzieścia będzie prawdziwym hitem pod względem ekonomicznym.
Zużycie prądu jest w domu Wiktoria II znacznie mniejsze niż w domach ogrzewanych standardowo, a koszty użytkowania nieporównywalnie niższe, m.in. dzięki pompom ciepła i niskim współczynnikom przenikania ciepła, które udaje się uzyskać dzięki technologii produkcji domu i materiałom z jakich jest budowany. To kluczowy czynnik pozwalający na oszczędne gospodarowanie energią elektryczną. Wentylacja mechaniczna z rekuperacją zapewnia dostęp świeżego i przefiltrowanego powietrza bez utraty ciepła. Dom jest przygotowany do montażu instalacji systemu fotowoltaicznego, który umożliwia wytwarzanie energii elektrycznej z promieniowania słonecznego i praktycznie do zera ogranicza rachunki za prąd. To oznacza również niezależność energetyczną.
Dom o powierzchni 137 m kw., z tarasem i ponad 300 metrową działką oraz garażem, kosztuje tyle samo co mieszkanie na Żoliborzu czy Mokotowie, a jednak miesięcznie koszty utrzymania są nieporównywalnie niższe.
- Czy nasze obietnice co do energooszczędności domów są spełnione? Tak, potwierdzają to mieszkańcy domów, które oddaliśmy do użytku w ubiegłym roku. W okresie zimowym ogrzewanie, ciepła woda i prąd kosztowały jedynie 70 zł miesięcznie - mówi Małgorzata Ostrowska, Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży w J.W. Construction Holding S.A. - a więc w porównaniu do kosztów użytkowania mieszkania, dom Wiktoria II można nazwać bezkosztowym.
Postawiliśmy na ekologię przewidując, że ten trend wkrótce stanie się koniecznością, a budownictwo energooszczędne jest jeszcze bardziej na czasie. Teraz okazuje się, że comiesięczne niskie rachunki za prąd, które są możliwe dzięki OZE i skandynawskim rozwiązaniom, stały się czynnikiem, który jest dla klientów ważniejszy niż cena domu. Jednocześnie podkreślają oni, że komfort życia jest o wiele lepszy niż w mieszkaniu.
Osiedle Villa Campina powstaje w Ożarowie Mazowieckim, jest znakomicie skomunikowane z Warszawą, odległość od ścisłego centrum to zaledwie 17 km. Jest bezpieczne dla dzieci, ogrodzone i strzeżone przez całą dobę. W roku szkolnym przejeżdża tędy gimbus. W pobliżu są żłobki, przedszkola, szkoły… ścieżki rowerowe, basen, stadnina koni i Puszcza Kampinoska.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.