Komunikaty PR

Wendre EKO – nowa linia kołder i poduszek przyjaznych dla środowiska

2020-11-02  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelina Ciuchta
Konkret PR

ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl

Każdego roku na świecie produkuje się 330 mln ton plastiku – to więcej niż ważą wszyscy ludzie na ziemi razem wzięci*. Możliwość ponownego wykorzystania przetworzonych tworzyw sztucznych sprawia, że przyczyniamy się do zmniejszenia ilości produkowanych odpadów. Pozwala to również zaoszczędzić wodę i energię. Firma Wendre, wiodący europejski producent kołder i poduszek, stworzyła linię produktów EKO, która powstaje w całości z materiałów pochodzących z recyklingu. W ten sposób przyczynia się do ochrony środowiska, ale również edukuje współczesne społeczeństwo. Kołdry i poduszki są w sprzedaży m.in. w popularnych supermarketach, sklepach z wyposażeniem wnętrz oraz na portalach internetowych.

Sen w duchu EKO. Kołdra i poduszka z… butelek

Poduszki i kołdry EKO od Wendre są wyrobami medycznymi. Wyprodukowane zostały w całości z materiałów pochodzących z recyklingu. Wypełnienie jednej kołdry o rozmiarze 155 x 200 cm pozwoliło wykorzystać około 34 butelek PET. Natomiast jedna poduszka EKO w rozmiarze 70 x 80 cm to 20 recyklowanych butelek PET. Co to oznacza dla środowiska? Ponowne wykorzystanie surowców pozwala na zużycie blisko 60% mniej energii, co z kolei przekłada się na 30% mniejszą emisję dwutlenku węgla w porównaniu do materiałów, które nie pochodzą z recyklingu. Poszycie i wypełnienie linii Eko marki Wendre posiada międzynarodowy certyfikat GRS – Global Recycled Standard. Celem certyfikacji jest zwiększenie wykorzystania podobnych materiałów i dbałość o środowisko naturalne, a przy tym zachowanie odpowiednich warunków socjalnych i bezpieczeństwa pracowników podczas procesu produkcji.

Poduszki i kołdry z recyklingu dla komfortowego snu

Linia EKO od Wendre powstała dzięki zastosowaniu zaawansowanej technologii, podążającej z duchem zrównoważonego rozwoju. Wypełnienie produktów tworzą miękkie, silikonowane włókna HCS, które skutecznie izolują i zwiększają komfort termiczny przez cały rok. Natomiast gęste pikowanie odpowiada za równomierne rozłożenie materiału wewnątrz kołder i poduszek. Dodatkowo jest ono również przyjazne alergikom, ponieważ minimalizuje rozwój roztoczy kurzu domowego. Poszycie artykułów wykonane zostało z miękkiej i przyjemnej mikrofibry. Poduszka EKO dobrze dopasowuje się do ułożenia głowy i szyi oraz zapewnia właściwe podtrzymanie górnego odcinka kręgosłupa, co umożliwia komfortowy, relaksujący sen.

Firma Wendre opiera swoją działalność na odpowiedzialnym biznesie. Stosowanie najnowszych technologii pozwala minimalizować negatywny wpływ na środowisko. Seria kołder i poduszek EKO dostępna jest już w sprzedaży w popularnych supermarketach, hipermarketach, sklepach wyposażenia wnętrz, platformach internetowych, etc.

Rozmiary produktów:

Kołdra 155x200 cm; 220x200 cm

Poduszka 70x80 cm; 50x60 cm

Wendre umieszcza na etykietach kołder i poduszek szczegółowe oznaczenia dotyczące konserwacji każdego ze swoich produktów. Tylko kołdry i poduszki oznakowane logo Wendre są produktami oryginalnymi.

* Dane za: „Jak zerwać z plastikiem” Will McCallum, 2018

***

Grupa Wendre jest jednym z największych europejskich producentów artykułów pościelowych z własnymi zakładami produkcyjnymi w Estonii i Polsce, o rocznej zdolności produkcyjnej 18 milionów kołder i poduszek oraz 600 000 łóżek i materacy. Wendre ma biura sprzedaży w Szwecji, Finlandii, Niemczech i Polsce, a wśród klientów grupy znajduje się wiele wiodących europejskich sieci handlowych z branży mebli i tekstyliów domowych. Obroty ze sprzedaży wynoszą 126 mln Euro, a liczba zatrudnionych wynosi 800 pracowników. Główną częścią działalności Wendre są marki własne, ale sukcesy odnoszą również dzięki markom Wendre, Familon oraz Geska. Grupa Wendre jest firmą świadomą ekologicznie, stosuje najnowsze technologie tak by wykorzystać ponownie do 95% odpadów produkcyjnych. Więcej informacji na: www.wendre.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Konkret PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją Biuro prasowe
2024-11-07 | 11:00

Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją

Scandic Park wprowadził do sprzedaży kolejny etap inwestycji Bajkowy Dopiewiec. Powstaje 10 domów parterowych w zabudowie bliźniaczej. Deweloper proponuje eko rozwiązania, gdzie
Dom I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
2024-11-07 | 09:00

I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie

To będzie jedno z większych kompleksowo zaprojektowanych osiedli mieszkaniowych w Poznaniu. Budowa I etapu osiedla Junique już zakończona, a inwestor, spółka art.Locum uzyskała
Dom Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
2024-10-24 | 09:00

Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach

Sky Trust to flagowy projekt Trust Investment, który wprowadza kielecki sektor mieszkaniowy na zupełnie nowe tory. Oferowane w nim rozwiązania wykraczają daleko

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.